hoi dames, ik ga zo alles terug lezen maar moet bij 460 beginnen dus ga eerst even een ego bericht plaatsen. Ik heb vandaag mijn ouders en mijn zusje van de pcos verteld. het ging op zich vrij goed. ik was enorm gespannen en toen vroeg mijn vader gelijk: ben je zwanger? dus ik nee. zegt hij, super lief: Jammer! Maar goed toen ik het verteld had was iedereen heel positief. ze snapten hoe verdrietig ik was en mijn mama moest ook huilen maar hadden allemaal goede hoop voor de toekomst. het bizarre was wel dat mijn moeder dit blijkbaar al had verwacht. als kind had ik al eens last van cystes en toen hadden ze haar verteld dat ik misschien kinderloos zou blijven. zij heeft mij dit nooit verteld om mij te beschermen. ze had namelijk gehoopt dat de artsen het fout hadden. wel een beetje raar maar ik weet dat zij dit heel lief bedoelde. en als ik eerder van mijn problemen had verteld dan zou ze het wel gezegd hebben. oké mijn ouders gehad nu nog de schoonouders. dat vind ik denk ik nog lastiger. verder ben ik vandaag verder gegaan met mijn tatoeage. de outlines zijn klaar en de volgende keren inkleuren. ben er zo blij mee! oh ik heb trouwens al een draak op mijn rug en daar zijn nu kersenbloessems en golven en wind bijgekomen. een japanse touch dus zo gaaf! zo ik ga bijlezen!
27 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 7 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 8 Januari 2009 Vruchtbaar 9 Januari 2009 Erg vruchtbaar 10 Januari 2009 Eisprong 15 Januari 2009 Innesteldag 24 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 3 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Zou wel grappig zijn, dan zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn broertje!
Heb je helemaal gelijk in, maar het is wel leuk om te weten dat er wel een aantal meiden voor jou dansen!
Lees ik dat iemand een draak tattoo? Wow! dat wil ik zo graag! Dit omdat mijn chinese horoscoop draak is
Meiden wil iemand mij op rood zetten? ben zojuist net ongi geworden helaas pindakaas.. op naar ronde 4!
Oja, wat doen jullie, dit als eerste cyclusdag rekenen of vanaf morgen pas? ben nu lichtbruin slijm/bloed aan t verliezen. dit ivm beginnen met clomid.
Thanx rapoenzel, reken je dus vanaf de volle dag dat je ongi bent zeker. ik ga maar vanaf morgen rekenen denk ik. Liefs!
@lynnes: balen @pippeloentje: grappig om dat even te bekijken he. als ik nu zwanger zou zijn, zou ik volgens die berekening uitgerekend zijn op de dag dat mijn moeder uitgerekend was van mij dat zou wel grappig zijn
maia: nou dat zou wel heel speciaal zijn, hoop het voor je meid! Lynnes: wat balen zeg, volgende ronde beter hoop ik voor je. Tink: Slaap lekker!
Rapoenzel, ja ik wil natuurlijk zo snel mogelijk met clomid beginnen he En omdat t nu net op gang komt vind ik t net even moeilijk. ga er wel even een nachtje over denken Slaap lekker en dat deze ronde ons maar meer geluk mag brengen