Da's bijzonder. ben je zelf te vroeg of te laat geboren? Bij ons thuis is iedereen te laat geboren. De 2 zoons van mijn zus ook, dus best kans dat het bij mij ook langer duurt
jeetje lynnes, dat is balen en deze week had je licht posi test toch? ik wens je iig heel veel geluk voor ronde 4 *hug*
@Lynnes.. meid wat balen.... eerlijk? ik had dit niet verwacht.. vond je test toch echt positief.... dikke knufff @Juf Mariska.. wist je dat niet dat katten dat aanvoelen? onze kat doet dit ook.. Ook honden komen vaak ineens dichtbij je.. (puur bescherming). De hond van mijn schoonzusje kwam steeds als ik daar was naast me zitten en legde zijn kop op mijn schoot (bij de jongste toen ik nog net niet wist dat ik zwanger was) toen zei ze al.. dat doet ie nooit.. voglens mij ben je zwanger..whahahhahaa.. klpte dus.. ben beniuewd vrijdag.... je hebt wel exact dezelfde symptomen als ik bij de jongste had.. spannend.. @zelf.. ik ben te vroeg geboren.. 4 dgn.. mijn kids allemaal te laat.. 1e 16 dgn, 2e 11 dgn, 3e 14 dgn kennelijk is het prettig daarbinnen..ik vond t best.. had ik mooi de tijd om afscheid van mijn buik te nemen.. alhoewel ik ook wel genoeg momenten heb gehad dat ik zoooo hoopte dat de bebvalling zou beginnen.. maar goed...genoeg over mij... ik ga lekker onderuitgezakt.. manlief was bij een vriend.. trekken eenwijntje open dus hij blijft daar slapen...gaat vanuit daar weer naar zijn werk morgen dus ik heb het bed alleen vannacht.. hihihihi.. dat wordt diagonaal! tot morgen.. knufff en slaap lekker..
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 181 passagiers voor de roze luchtballon 26 Zwanger, 64 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@lynnes: ivm clomid moet je morgen pas als eerste dag rekenen zo ver ik weet. de eerste dag dat je helder rood bloed verliest en niet al bij bruin... oh en balen meid. ik hoop dat de volgende ronde beter zal gaan!
ik ben uiteindelijk een klein weekje later geboren. Dus niet echt te laat ofzo voor zover ik weet waren we allemaal (behalve 1, die was een maand te vroeg) op tijd. En ik heb nog geen neefjes/nichtjes dus dat laatste zou ik niet kunnen zeggen
ik ga er trouwens vandoor. Nog even bankhangen en dan naar bed over een half uurtje. Ben echt kapot. fijne avond allemaal nog
Slaap lekker voor zo dan Maia. Van mijn jongste zusje weet ik ook niet of zij op tijd bevallen is. Ik heb al sinds haar trouwen geen contact meer met haar. Wil zij om een belachelijke reden niet meer.
Hoe laat is je mannetje thuis? Die van mij half 12, ga ik niet redden, maar hij komt me wel altijd ff een kusje brengen.