NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo stom ik deed gisteren geboortekaartje bij de buren in de bus deed de buurman ineen open schrok me rot twas in 2 uurtjes geboren ik liep weer trug naar huis wat denk je?
    vergeet ik toch gewoon te vragen hoe zijn zoontje heet :confused: ](*,) ](*,)](*,)](*,)](*,)](*,)](*,)

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Pam sollie :oops: Je zal alleen moeten testen ;)
    en Elegance.. wat SUPER dat je eerlijkheid zo gewaardeerd wordt... fijne werkgevers dus allebei! toppie! (en bedankt voor het envelopje.. ik ga het goed bewaren! :thumup: )

Meiden.. ik verhuis naar het feb. topic... alle wachtenden.. hang in there.. ik duim voor roze en anders tot in het feb. topic!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    k zal mijn lijstje ff doen..

misselijk (kan ook van iets anders zijn)
    veel meer dorst, vaak als ik wakker wordt 's nachts
    moe, moeilijk zeggen ook door dat iets anders ;)
    afscheiding is ook lastig.. was na mn ei wel witter en meer.. en normaal heb ik voor mn ongi altijd dat t meer wordt dacht ik, en nu heb ik amper iets! (soms met afvegen een golfje ;) )
    Zere boobs ook wel.. meer zere/gevoelige tepelts
    Oh en mn borsten lijken gegroeid..
    Emotioneel zeker wel, ene dag heel erg.. andere niet.
    Vergeetachtig komt bij mij ook door iets anders ;)

ennn.. urine die dus sterk lijkt.. onderbuik zeurende constante pijn vlak na ei begonnen..
    onderbuik opgezwollen..

meer last van mn PDS of iig van mn darmen, die zijn heeeeel erg aan t rommelen!

dusja.. best wel een lijst.. :D

We zijn gewoon allebei heeeeeel zwanger! ;) haha

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiemorgen!

Helaas weer een paar ongie... BALEN HOOR!

Maar Doortje GEFELICITEERD! Super joh! Fijn voor jullie! Ga er lekker van genieten.

En nog een paar in spannende afwachting hè! Ik duim me helemaal eelt op mn duim. Hopelijk helpt het...

Fl3x hoe voel je je vandaag? Hopelijk weer ietsje beter. Dan duurt het misschien geen week... En toch ook al wat mooie symtoompjes hoor. Ik vertelde gisteren aan een collegaatje dat het weer een echt babyjaar wordt. Mn nichten allebei, twee collega's, en toen zei ik ook nog 'en mn schoonzusje in oktober' ....huh..... Naja ik denk gewoon dat je zwanger bent! Maar ja, we moeten het blijven afwachten...

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

zegt t woord "truus" je iets?!

:)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

we hoeven geen test meer te doen joh!
    over krampjes in me buik kan ik nie veel zegge haha want heb nl ook last van me darmen (jah nog steeds :( )

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ecbht kon wel janken toen ik thuis kwam zoooo erg tranen stonden in me ogen :)

en ja truus ken ik wel dat was een oude overblijf juf van me basisschool :p

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    enneh fl3x nog een klein vraagje. op je banner ga je uit van een cyclus van 28, maar je hebt de laaste maanden toch ook vaker een langere gehad? of heb je nu duidelijk je ei gevoeld en klopt die met een cyclus van 28 dagen? was even benieuwd... :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha wat grappig hoop dat je gelijk hebt :D ;)
    nou jah verder gaat het redelijk elke dag een klein stukje beter maar die vlagen misselijkheid is toch niet van die virus heb voor de rest van me darmen het meeste last als ik net opsta morgen ga ik niet werken moet nodig aan sterken en huishouden ligt ook giga achter :cry: dus wordt hard werken dit weekeind haha :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

als ik me slijm moet geloven was me ei in de nacht van de 13de op de 14de dag van me cyclus dus dat betekend of 27 dagen of 28 dagen ;)

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even over die buikpijn..

tis bij mij geen darmpijn..

tis geen ongipijn.. en t zeurt..

en dan komt er soms ineens darmkramp bij.. en dan moet ik ook meestal echt wel naar t toilet ;)

vind t echt apart.. en als ik niet zwanger blijk vind ik t echt oneerlijk! hahaaha

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja ik ook

heb wel laag in de rug een trekkende zeurdende pijn en trek ook wel is naar me billen :) wie weet meid ben benieuwd je ging morege testen toch? :D

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

ik denk t wel.. dat ik dat maar doe ;)

Denk dat als ik echt niet ongi wordt.. (wat ook nog gewoon kan!) ik mezelf niet kan bedwingen!

en een langere cyclus door ontpillen ofzo kan ook eigenlijk niet omdat ik zo duidelijk mn ei gevoeld en gemerkt heb..

oooooh bah jonges wat ben ik misselijk! :(

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

*geeft tijltje*

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ooooh dankje! :sick:

tis echt erg.. baahhh... :(

en ook mn buik weer zo erg.. zo maar ff douchen denk k.. misschien knap ik dan ff op..

laat ik t zo zeggen.. als ik niet zwanger ben krijg ik griep denk ik! :)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja dat zou je dan wel denken he? ga jij lekker douche ik ga op de bank liggen ;)

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ben ik weer

*die berichten gingen niet helemaal goed...dus dan maar zo wijzigen..*

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh dames wat houden jullie hte spannend zeg.. ik herken veel van jullie verhalen.. niet nu hoor, maar meer van mijn zwangerschappen...dus heb goede hoop....

ik weet zeker dat t niet zo is hier.. we hebben t sinds het vloeien gestopt is.. (dg 10 ofzo) 1 x geklust, met jasje.. daarna niet meer. heel bewust eigenlijk om zeker te weten dat het niet nog een keer zou kunnen gebueren.. dan hoefde ik ook niet te stressen.. scheelt wel hoor, want mijn boobies gaan me nu toch echt voor de gek proberen te houden.. jammer voor ze, want deze keer trap ik er niet in..whahahhahahaa..Nu heeft manlief best sterke zwemmers en dat ze langs een jasje kunnen kruipen weten we inmiddels, maar dat gebeurd toch geen tweede keer en dan nog.. dan moeten ze wel heel lang zwemmen voordat ze een eitje tegen komen...hihihi.. dus dat kunnen we uitsluiten....

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn Fl3x dat je je langzaamaan wat beter gaat voelen, en dat de misselijkheid niet van je griepje komt, is natuurlijk alleen maar goed nieuws!
    lekker rustig aan nog maar, het huishouden komt wel weer als je beter bent toch.
    Ik vind het nu wel weer spannend worden voor je hoor, zo aan het eind van je cyclus, ga je echt tot de 29e wachten met testen, dat is nog tot volgende week donderdag :(

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    jeetje dames, julie kletsen zoveel dat ik het gewoon niet bij kan lezen.

Hier heel raar bijna geen symtomen, ik heb tot nu 6 maanden lang last gehad van mijn borsten en nu nog steeds geen last,
    mijn vloed is zo goed als weg, hij is er nog wel, maar wit, anders dus, en spierpijnin mijn oksels, en mijn vriend zegt, sorry voor het praatje, dat ik anders ruik.....

Heel raar,
    Ik dacht onderhand elke maand dat ik zwanger was, vanwege alle symtomen en nu zo goed als niets, behalve die buikpijn, ik heb constand het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dat kan niet....
    Want ik moet het pas over een week worden!

Deel Deze Pagina