NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Hi,

Joyce ik heb ook gestemd hoor, mooi mannetje :D

Het wordt toch al aardig druk in de luchtballon, hopelijk wordt januari mooi roze voor ons!

Ik zit nu op de 2e dag van mijn ongi en ik voel me behoorlijk beroerd, flinke buikpijn, gelukkig duurt het maar een paar dagen, vanavond lekker een hete douche nemen.

Oud en nieuw gaan we in Antwerpen vieren dit jaar, ik heb net geboekt en we hebben er zo'n zin in! Toevallig begint mijn vruchtbare periode ook rond die dag/nacht, dus dat wordt leuk ;)

2. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Goedemorgen meiden.

Mijn buikpijn is afgezakt en heb veel vieze bruine prutverlies maar niet echt superhelder rood.
    Ik dacht ik doe eens voor de lol een ovutest, gadverdamme nu ben ik helemaal onzeker want hij was zo goed als positief :confused: ietsjepietje lichter dan de 2de streep maar ja die van babyboom worden meestal ook niet zo donker.
    Mijn bmm staat nog wel redelijk laag volgens mij maar wel open, ik snap er even weer helemaal niets meer van hoor.
    Vond het al raar daar mijn temp helemaal geen ongi aangaf (door akken van temp) nee mijn temp blijft redelijk normaal nog steeds dus wacht het nog even af hier denk ik, je kun immers nooit weten en manlief maar even vragen voor vanavond voor de zekerheid ;)
    Dan maar onder de douche klussen :)

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Twinkle: Klinkt leuk stappen in Antwerpen met O&N, dat heb ik ook zooooo lnag niet meer gedaan. Drink je dan wel gewoon een drankje?
    @Loveable: mmmm, wel een beetje raar, misschien over een paar daagjes toch nog maar even een ander testje er tegenaan gooien ofzo? Het zal natuurlijk wel niet, maar goed voor de zekerheid. Zolang je niet teveel hoopt kan het ook geen grote teleustellingen geven, toch. Als ik jou was zou ik iig zsm weer gaan klussen, voor het geval je een heel vroeg ei krijgt.

4. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Nou als ik idd nu dezer dagen een ei zou krijgen is hij wel normaal op tijd als ik die bloeding niet meereken namelijk, dan zou ik nu op dag 12 zitten :rolleyes: dat zou een bijna zo goed als positieve ovutest kunnen verklaren en mijn temp tot nu toe, want die is nog steeds redelijk stabiel.
    Ach ja, zo blijf je bezig :)
    Heb gelukkig héél erg druk met de feestdagen, morgenavond komt er een 2de beaglepupje, een vriendinnetje voor onze pup, 1e kerstdag s'middags naar de vader van mijn vriend en s'avonds gourmetten met mijn moeder en zusjes, 2e kerstdag uit eten met veel vrienden en daarna bowlen en dan zondags eten bij de moeder van mijn vriend en ook oud en nieuw is al flink gereserveerd, lekker 25 miljoen winnen in de staatsloterij :) :) :) en daarna met vrienden naar bar-dancing alles nog even goed vieren tot in de vroege uurtjes, dus ik heb eigenlijk weinig tijd deze dagen om erbij stil te gaan staan, afleiding genoeg en daar ben ik echt héél erg blij mee.
    Vanmiddag even het drukke dorp in de laatste boodschapjes gaan halen en jullie ook alvast een fijne kerst gewenst.
    Ik doe idd erg mijn best positief te blijven want weet nu in mijn achterhoofd dat ik begin januari die doorverwijzing krijg dus heb nog niets te verliezen, misschien komt er voor ons nog een kerstwondertje...

Ach ja en gewoon maar gaan klussen dezer dagen...

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hier nog even wat gevonden op internet:

Een ovulatiebloeding is een tussenbloeding.
    Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussenbloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het baarmoederhalsslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die - zonder de controle van de temperatuurverhoging – gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden.
    De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard.

I HOPE SO ;)

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    loveable123

ooooo een beaglepuppy................ :D
    wij hebben sinds vorig jaar een beagletje, ze zijn zooo lieffffffffffffffffff
    veel plezier met de pup, zal bono wel helemaal super vinden!

En succes met alles he meid!

Liefs hanneke

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Loveable: die info over die tussentijdse bloeding komt idd wel erg overeen met jouw verhaal lijkt me. Misschien zit je dan toch nog gewoon op dag 12 van dezelfde cyclus. Hoop het voor je! Lekker he dat deze daagjes zo druk zijn. Ik heb het zelf ook hoor, druk met boodschappendoen, eten voorbereiden en ga vanavond ook nog uiteten met ons vriendenclubje. Leidt allemaal lekker af en dan is het zooo januari! En een puppie in huis is natuurlijk helemaal prima afleiding! Ben jaloers zou ook wer heel graag er nog een hondje bij hebben, maar mannetje en ik werken allebei zo goed als full-time dus dat gaat niet lukken :(

Maarreh... sorry meid, die 25 miljoen kun je helaas niet winnen, want die ga ik toch echt winnen :)

8. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Heb net even mijn ovutesten van december in mijn album gezet, inclusief de test van vandaag die de donkerste is tot nu toe.
    Helaas moest ik ze scannen waardoor het niet echt duidelijk is, maar de streep is maar iets lichter dan de 2de streep.
    Snappen jullie het nog?
    Ikke niet :confused:

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    De streep is nog steeds niet super donker, maar hij wordt wel geleidelijk aan steeds donkerder. Het lijkt er op dat dit toch nog CD12 is en je misschien over een dag of twee je ei hebt :D Doe morgen gewoon weer een ovu testje en ondertussen gewoon lekker klussen!

10. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    dat was ik zeker van plan ;)

11. Femya

Femya Niet meer actief

Ja we hebben er ook super veel zin in, ik ga wel een drankje drinken, mijn cyclus is erg regelmatig en ik heb duidelijk vruchtbaar slijm, dus als dat er is zal ik niet meer gaan drinken, maar voor die tijd drink ik wel wat. Maar zeker niet veel hoor, ik heb er ook minder zin in als ik in mijn hoofd zo met een beebje bezig ben. Gewoon lekker een biertje of wijntje bij het eten. Na mijn ovulatie (en hopelijk bevruchting) drink ik geen druppel meer.

Spannend Nana voor jou als je NOD op oud en nieuw valt... Hopelijk ga je roze het jaar in ;)

Goh Loveable dat klinkt toch hoopvol en zou het wel kunnen verklaren. Wat is de reden denk je dat de ovulatietest van gisteren lichter is dan die van eergisteren en vandaag? Heb je die na veel drinken gedaan of op een ander tijdstip?
    In deze tijd van het jaar heb je 'snachts je eisprong he, ik heb een ovulatietest om 8 uur 's avonds gedaan de 2e ronde en die was toen knalpositief. Dus misschien komt vanavond je ei wel? Goed dat je gaat klussen, heb je misschien toch nog een kans.
    Heb je ook vruchtbaar slijm, of kan je dat niet zien door de bloeding?
    Wat ontzettend leuk zeg een beaglepuppy! Super leuke beestjes zijn dat!

Gek he zo'n vrouwenlichaam, ik sta er wel versteld van hoor hoe alles werkt.

En over de 25 miljoen, ik weet niet hoe jullie het willen gaan doen, maar ik ga met mijn 2 halve loten in elk geval 12,5 miljoen winnen... :) :)

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Twinkle: ja, het is zeker een leuke NOD, alleen heb ik er weinig hoop in deze ronde. Maar we hebben net alvast champagne ingeslagen, dus mocht ik dan mn ongi al hebben dan kunnen we iig aan de champagne, haha (hoewel ik natuurlijk veeeeeeel liever een beebje heb...). Geluk bij een ongeluk, want met een normaal ei zou ik rond O&N nog helemaal niet weten of ik mocht drinken of niet.

Wat betreft de oudejaarsloterij: vooruit dan maar, dan neem ik wel genoegen met een troostprijsje van een paar ton ofzo ;)

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb afgelopne weekend een miskraam gehad met 6 week en 5 dagen... heb ik januari ergens mn nod, al weet ik nog niet wanneer...

eerst maar bijkomen :( zal tzt wel hier komen kletsen...

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje wat heftig Babsie. Neem je tijd meid. We zien je vanzelf wel weer een keer hier. Knuffie.

17. Femya

Femya Niet meer actief

Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady
    6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86
    7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje
    8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo
    9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Loveable123
    20:
    21: MamavanJordy
    22:
    23: LadyJoey & Mexicang
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Maia & Angel83
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000
    BarbaBeer

15 januari:
    Wijffie

31 januari:
    LadyJoey

93 passagiers voor de roze luchtballon
    0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Rensje er zitten meer mensen in de ballon ;)
    Je moet altijd de laatste lijst nemen en die aanpassen, dit heb ik nu voor je gedaan :)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wil je niet ontmoedigen, maar ik heb zulke testen ook...zit nu op mijn werk dus kan ze niet laten zien aan je. Maar mijn testen zijn vanaf dag 9 positief...en geen eisprong....

En allemaal donkerder dan die van jouw...mijn Huisarts zei me..zolang de streep niet net zo donker is als de controle streep....is er geen stijging van je LH...je hebt altijd wat LH in je urine...soms iets meer waardoor de testen licht reageren.

Maar het kan idd dat je toch tegen een ei aan zit te werken hoor! Ga voor je duimen.

19. Femya

Femya Niet meer actief

Oh Babsie, wat heftig meid, heel veel sterkte en neem je tijd. Knuffel.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wat erg meis, heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina