oh bah pam. kleine hapjes eten en liggen na het eten. dat kan vaak de misselijkheid een beetje verzachten.
iok bene rweer probeer met moeite bij esmay wat fruit naar binnen te krijgen pfff @ surf esmay kijkt hoteldebotel
dames ik moet ff wat bekenn.. toen ik de 19e mijn keuken aan het opruimen was vond ik in 1 van de kastjes nog een KV test.. ik dacht.. kan mij het schelen.. ik getest.. niets te zien.. binnen de tijd nog ff snel foto gemaakt (doe ik eigenlijk altijd) en weggegooid.. nu zet ik net mijn foto's uit mijn foon op mijn pc en bekijk ik ze.. zie ik ineens die testfoto.. staat in mijn album.. is verkleind dus nog onduidelijker dan ie al was.. bij de Laptop dames..ff je scherm iets naar achteren zetten... ik heb dit live echt niet gezien hoor.. ook niet ech op getuurd.. alle andere testen waren immers allang negatief.. Met een wonder zou ik een cylcus van 28 dgn kunnen hebben en zou ik mijn ei op dg 14 kunnen hebben gehad en zouden de zwemmers van manlief op dg 10 weer langs het condoom zijn gekropen en zou het in theorie dus evt kunnen zijn dat ik de 19e 3 dgn voor nod dus deze test heb gehad.. maar das reken en speurwerk.. in de praktijk geloof ik daar niet zo in vind t zo raar.. nou ja.. voor de streepjes tuurders dan maar... en zo val ik weer terug in het *ik maak mezelf compleet gestoord* wereldje...
@ Elegance Doe ik ook, Ik lees alleen maar terug als ik iets wil weten. Of als het in augustus saai is. Aangezien ik het zwanger worden spannend vind zoek ik van die spannende verhalen op. Dat ga ik je wel volgen in okt. Morgen weet ik of ik in aug mag blijven of door naar sept ga. Ik vind het echt spannend.
thanks mare voor de tips.. maar eerlijk gezegd heb ik nog niks gegeten want ben zo wakker geworden.. en als ik aan eten denk heb ik dat teiltje hard nodig! kga zo beneden wel ff wat drinken pakken.. dat moet wel ff
hm misschien toch even proberen wat te eten. het zou kunnen helpen. hele lichte kost, misschien een beschuitje of zo.
AAAAAAAAAAAIIIIHHHHH! Bruisje! ik zou me de haren uit me kop trekken! Maar ik zie ook een licht streepje. Hij is zo breed als die moet zijn en roze. Heb je foto op me pc bewerkt en de foto in het negatief en daar was ook wat te zien! hhhhhhmmmmmmm het word toch nog afwachten!
waarom moest ik dan wel turen?!?!.. misschien een idee om alle dames een streepje te laten tekenen waar ze wat denken te zien? dan weet je zeker dat we niet allemaal hier een tweede streepje op ons netvlies gebrand hebben!
ooooh wat stom van mij! Mn beeldscherm is stuk (heb al een nieuwe maar te lui om aan te sluiten ) Wat er dus gebeurt is dat vaak de kleuren niet kloppen, het scherm wordt dan blauwig.. EN DAN ZIE JE M DUS NIET! Sorry bruis voor mn negatieve gelul.. ik zie m ook, vooral bovenin!
whahahahahaha PAM.. je laat me lachen.. thnx... helemaal goed.. ja schreef net ook al op t testen topic dat ik het helemaal niet erg vind hoor als het niets betekend.. vind het gewoon raar dat het me live niet is opgevallen.. zou wel heeeeeeeeeeeel bizar en toevallig zijn niet?! nou ja.. wat slaapzak zegt.. ik wacht t gewoon af.. ik vermoed da ik gewoon ongi ga worden in de komende week ergens mocht ik het de 30e nog niet zijn dan doe ik dan nog wel s een testje.. denk ik...hmmmmm.... en mijn haren zitten nog in mijn hoofd hoor Slaapzak.. ben er heel rustig onder eigenlijk...
Ik ben nog niet ongesteld maar heb wel heel erg last van heel erg veel witte afscheiding. Maar denk zelf dat dat door me medicijnen komt voor me blaasonsteking...
ik weet wel dat ik mijn haren uit mijn hoofd trek als ik later wel een knal test in mijn handen krijg.. weet zeker dat manlief en ik dan samen in 1 klap kaal zijn.....
dat heb ik nog nooit gehad door de medicijnen tegen blaasontsteking. ik weet het even niet maar had je al getest?
mja ik dus achteraf ook, zie grote nega.. bruis.. alvast een pruikje kopen? ik ben trouwens aan t zoeken.. kan t niet zijn dat je lichaam gewoon ineens een hcg dip heeft? ik bedoel uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen.. kan t niet dat je lichaam denk een miskraam gehad te hebben, dus minder/geen hcg.. en daarna t weer opbouwt omdat er toch wat zit ofzo? Mja.. weetniet.. maar dat je mk geen mk was klinkt logischer als een sneaky lang levend zaadje!