Ja indd, daar zag ik m ook maar had m over het hoofdgezien haha als je deze in negatief zet goh, dan zie je me toch wat hahaha
klinkt idd logisch, maa volgens mij werkt t zo niet.. weet t niet hoor.. wat bedoel je met .. zie grote nega?
ik ga me maar s druk maken met een spelletje op mn DS.. en dan ook wat drinken en eten.. ben ff minder misselijk dus moet ff wat binnenkrijgen.. alleen wat?! zoveel heb ik niet in huis.. zeker niets lichts!
krackertjes.. wat bij zw.misselijkheid helpt is coca cola (geen light) kleine slokjes.. doet wonderen echt... zoute drop ook...
ga zo ff naar de kv..ik ken mezelf.. anders ga ik ijsberen de hele dag en doe ik helemaal niks.. klinkt stom maar heb eigenlijk liever dat t niet zo is.. nu manlief liever nog niet wil ga ik er liever samen voor.. of ben ik nu heel raar...
cola.. dat heb ik wel.. neem ik dat wel!.. en tsjah.. qua eten.. ik snuffel wel of ik wat zie waar ik trek ik kan krijgen
Hey meiden, hoe is het hier? Zijn er nog nieuwe zwangeren bij, of is het nog rustig? Hier alles goed, heb net mijn loopgips gehad en ga zo maar eens oefenen!
goed zo pipeloentje...lekker oefenen FLEX... ongipijn zegt he-le-maal niks.. kanook het groeien van de bm zijn.. dus daar kun je niets uit op maken.. pas als het echt pijnlijk is, maar dan ook echt pijnlijk is het anders... maar dat zeurende zegt dus nik.. niet de hoop opgeven he...
ach je hebt gelijk ook maarvoel helaas niet het gevoel van IK EBN ZWANGER had ik bij esmay echt heeeel duidelijk weet dat elke zwschap verschillend is ach ja we zien wel w8 zoiezo tot volgende week met testen als ik dan nog nie ongi ben ben ik gewoon zwanger kan nie anders hihi
auwie esmay stoot hard haar hoofd tegen de muur die muts haha kijk ze mij verschrikt aan ik zeg op een bepaalt toontje wat doe je nou begint ze te lachen gelukkig hihi
Nee want me testen zijn nog niet binnen! Die moeten vandaag bij de post zitten... Im moet zo ook nog is naar de tandarts en nu mag ze WEER niet me gaatjes vullen.. omdat ik MISSCHIEN zwanger ben