@jessy: zo heee, das vroeg posi getest! wauw! Ik feliciteer je over een paar dagen (als je het zelf ook gelooft!)
ik heb al een gewone test gedaan (nega) daarna een bloedtest (de ha "denkt" nega) nu moet ik weer een gewone test doen... ik had met de ha afgesproken in feb te bellen als ik nog niet ongi ben, maar dat houd ik echt niet vol hoor, daarom belde ik nu maar even... en ik had net gelezen dat doortje ineens gek is op kaas...ik lust nooit kaas en sinds gister eet ik kaas...:S:S ik hoop voor ons dat het iets betekend knuf naliey
@ jessy1983 21 dec me nod en 26 dec 1 ste lichte streep. 27 dec posi digi. alle testen voor 26 dec nega. oja ik had wel een vage test 4 dagen voor me nod en de dag er na negatief en die bleven negatief tot de 26ste dec. Hahah was echt drama toen ik een negatieve test na die positieve. vreemd he een posi test en 9 dagen negatieve. Echt negatief geen een streepje.
ja gelukkig niet zo hele erge bijwerkingen. Ik heb een beetje een flauw gevoel in mijn buik wat gelukkig over gaat als ik wat eet. maar ik ben wel echt enorm moe en slap en lusteloos. dat vind ik erg vervelend. vooral omdat ik straks moet werken. morgen is alweer de laatste dag van dit medicijn en dan maar hopen dat het snel beter gaat en ik geen bijwerkingen van de clomid krijg.
ik hoop maar dat mijn test posi blijft.... maar ik ben zo bang dat het niet zo is. Dus ik w8 gewoon nog een paar dagen en doe dan nog een test. Want het is ook al zo vroeg!
maar nu lieverds ga ik mezelf lekker verwennen met een vrouwenfilmpje lekker janken...... ik hoop dat julie niet teveel schrijven anders krijg ik het vanavond nooit bij gelezen!
oke.. en dan begin je met clomid toch? dus vanaf dan heb je ook werkelijk kans...!.. reken reken.. Valentijnsdag eisprong?
Jessy, ik zag de streep ook meteen hoor! @Zethu: Nou nee, ik denk t niet.. ten eerste voelt t niet zoals ik t gevoel van een blaasontsteking zou noemen.. heb geen last bij plassen etc ook trouwens.. Ik wacht gewoon braaf af of ik zwanger ben, dan zal t daardoor wel komen als ik dat niet ben kijk ik t nog ff aan want buikgriep kan natuurlijk ook! en mocht t echt blijven zeuren kan ik altijd naar de HA.. Maar nee, dat gevoel, dat dat t is heb ik echt niet!
heb trouwens vriendlief even naar de winkel gestuurd voor beschuit.. want aan iets anders moet ik echt niet denken.. we hebben ook echt niks in huis wat ik nu wil eten.. dus dwing mezelf wel wat mandarijntjes uit blik te eten.. maar verder.. UUUHL NEE! Als dit zo doorgaat en ik ben weer niet zwanger dan merk ik waarschijnlijk dat ik zwanger ben als alle kwaaltjes verdwijnen?!
hihi, ja dag drie begin ik dan met clomid en dan zal ik voor het eerst echt een kans krijgen. alleen is waarschijnlijk de eisrpong dan ietsje later op dag 17-19 (of nog later). ik ga nu maar heel optimistisch van 17 feb uit. we zullen zien.
ik ook niet.. naja denk ik.. ik vier misschien dit jaar mn verjaardag erop! Of vrijdag de 13e.. of valentijnsdag! Dat vraagt om een themaverjaardag of niet?!
haha, soms is deze site beter dan elke soap. altijd spannende, ontroerende, verdrietige en natuurlijk ook mooie verhalen ^.^