NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kan me voorstellen dat het druk is... Mijn zusje heeft er ook 4 ;)

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou of het waar is weet ik niet hoor, maar schijnt dat jongens zaadjes zeg maar zwakker zijn, maar sneller zwemmen.. meisjes zaadjes zijn trager, maar sterker..

bij dochterlief hebben 6 dgn voor eisprong seks gehad. daarna niet meer dus toen ik zwanger bleek dacht ik meteen. dat moet wel een meid worden. kan niet anders..

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    maar ik weet nog goed dat ik na de eeste dacht. 1x maar nooit weer.. viel me zo tegen de eerste maanden. zo'n geregel en gedoe steeds.. ging vanzelf over hoor. na de tweede had ik zoiets.. pfff hoe ga ik dit doen. ging na een paar weken vanzelf. na de jongste duurde het ook een paar weken voor ik weer een ritme had. Nu moet ik wel zeggen dat ik makkelijke baby's heb (op de eerste na dan, da was drie maanden lang huilen, kisssyndroom) maar nr 2 en 3 sliepen alleen maar..

ik verwacht (misschien naief) dat het met een 4e niet drukker is dan met 3.

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Woei moet er zelf niet aan denken haha... Soms ben ik 1 al zoooo zat hahaha...

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    weet precies wat je bedoeld Rap.. maar gelukkig overheerst dat gevoel nooit..

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Vandaag trouwens bericht gekregen dat ik dinsdag om half 8 mezelf al moet melden in het ziekenhuis pfff... Wat een tijd zeg haha.

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou lekker dan.... idd geen tijd!

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee, ik moet nog met de bus en de trein ook nog.. Dus om 6 uur al van huis weg. Mijn man kan nog niet mee, want die moet eerst die kleine om half 8 naar de opvang brengen!

9. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @5mare5:
    ja,vloei nog steeds,...is te vergelijken met een normale menstruatie(helderrood)da's als je in verwachting bent natuurlijk niet goed en mijn "kwaaltjes"zijn ook weg maar de gyn zegt dat 't kan?
    nou,ik zie en VOEL 't niet zo...
    ga nergens vanuit,kan het volgende week niet tegenvallen!

10. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @bruisje:
    bloedonderzoek was om bep. waardes etc. te bepalen om aantal dingen voor die herh. mken uit te sluiten,wat precies weet ik niet,maar onderzoek was goed en daar ligt 't NIET aan!

11. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @mare:
    sorry sorry,heb eerst mn berichtjes gecheckt...
    maar JIj natuurlijk ook ff TOI TOI TOI,want jouw verhaal is ook flink KL#T*!
    liefs van bieps

alle andere zwangere dames ik zeg "voorzichtig"proficiat gezien alle prille vruchtes,maar zeker hopen dat jullie een geweldige zwangerschap krijgen...
    alle ongi-dames...da's dus flink K*t,maar ik ben ook van mening dat voor iedereen de kans komt...

12. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @mare:
    sorry sorry,heb eerst mn berichtjes gecheckt...
    maar JIj natuurlijk ook ff TOI TOI TOI,want jouw verhaal is ook flink KL#T*!
    liefs van bieps

alle andere zwangere dames ik zeg "voorzichtig"proficiat gezien alle prille vruchtes,maar zeker hopen dat jullie een geweldige zwangerschap krijgen...
    alle ongi-dames...da's dus flink K*t,maar ik ben ook van mening dat voor iedereen de kans komt...

13. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    dat ging niet helemaal goed,laptop is niet gewend aan zoveel getyp...WHAhahahahaha

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ga even met mijn man afwassen en dan koken. daarna werken dus ik denk tot vanavond maar weer eens!

bieps, ja dat is idd raar. ik hoop dat het niet mis gaat. maar als je al geen goed gevoel hebt. kun je jou misschien beter op het ergste voorbereiden.

15. Femya

Femya Niet meer actief

Hi meiden, jeetje wat kletsen jullie veeeeeeeeel! Ik kan het echt niet meer bijhouden.
    Ik zag dat Doortje en Jessy zwanger zijn gefeliciteerd!!! Super voor jullie!

Mare voor jou is de cyclus eindelijk begonnen, fijn zeg, nu heb je in elk geval ook een goede kans om zwanger te worden, ik hoop het voor je!

Naliey voor jou is het spannend zie ik, ik zal voor je duimen dat je zwanger bent.

Ongi dames een dikke knuffel, balen zeg! Veel geluk in de volgende ronde.

En de wachtende moeten echt januari nog rozer maken hoor!

Ik zit op mijn roze wolkje, ben helemaal gelukkig omdat ik door mijn vmk van november een echo krijg met 6,5 week om te kijken of het hartje klopt, anders had ik moeten wachten tot ik 9-10 weken ben. Nu kan mijn vriend er ook al eerder een voorstelling maken.

Ik hoop dat het verder goed gaat met jullie. Sorry dat ik niet bijgelezen heb, ik heb het een beetje te druk met alles op het moment, maar ik leef wel met jullie mee!

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dank je twinkle...

morgen belt de ha me terug voor andere vragen enz... dus nog ff wachten pfffff

17. Ingrid74

Ingrid74 Lid

21 jan 2009
    51
    0
    0
    jeminee heb ik de dag gewerkt en kan ik bijna niet bijlezen, wat zijn er veel reacties bijgekomen... :D
    Gezellig!

Ik moet helaas zo weer verder aan het werk.. lange dag vandaag van half 8 tot zeker een uur of 9 vanavond! Misschien heb ik nog wat puf vanavond om bij te lezen, maar ik ben in ieder geval even met mijn hoofd ergens anders dan bij het wachten ;)

18. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Heb ik net een heel verhaal getypt, krijg ik het er niet op, doet de OK knop het niet! Raar!

Maargoed:

Rapoenzel, wat las ik nou!? Is er toch weer een beetje hoop? Toch weer spannend hoor. Wanneer ga je weer testen?

Nou ik ben de hele dag al moe moe, maar kan ook door het weer leren lopen zijn. Probeerde net even te slapen, maar dat lukte dan weer niet.
    Voel mijn hart tekeer gaan,, lijkt wel of ik zenuwachtig ben, zo'n piekergevoel.
    Dat had ik 2 nachten geleden ook al en toen heb ik tot 7 uur sóchtends wakker gelegen.
    Verder heb ik de hele dag al zo'n leeg gevoel, steeds trek.
    En als ik dat eten dan probeer uit te stellen, dan ga ik vreselijk trillen.
    Vooral mijn handen, net of ik een alcoholist ben.
    Heeft 1 van jullie dat ook?

Hoe is het verder met jullie?

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga hier toch echt ongi worden voel iets wat ik altijd voel als ik ongie wordt :cry: denk dat ik nar februari ga hoop dat het dan raak is want anders gaan we mssn 3 maanden stoppen ivm vakantie en ik niet weer doodziek in griekenland wil zitten

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    he bah flex.. en toch had/heb je zoveel symptomen.. je kent jezelf natuurlijk het beste...knuffff

Deel Deze Pagina