Oooo Bapsie, wat vreselijk naar! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte! Mocht je behoefte hebben om te kletsen dan weet je ons te vinden.
Bapsie wat een vreselijk nieuws zeg...Pfff. Wil je veel sterkte wensen en hoop je straks weer terug te zien. Neem je tijd, veel sterkte!
Ben net even bij het kruidvat geweest, en heel brutaal gevraagd of ik de bijsluiter mocht lezen. Nou er stond niks in over zaaddodend, en de verkoopster zei dat het niet zaaddodend was omdat het geen anticonceptiemiddel zou zijn. Ik denk, als het wel zo zijn dan zou het erbij moeten staan toch?
Ik denk dat die verkoopster misschien dacht dat jij wat anders bedoelde, je hebt namelijk ook spul dat met opzet zaaddodend is en (in combinatie met andere middelen) als anti-conceptie middel wordt gebruikt. Ik zou er niet vanuit gaan dat ze het er per se op moeten zetten als het zaaddodend is, zeker omdat het twijfelachtig is wat zaaddodend betekent(als het zaad iets eerder afsterft kan het de kans om zwanger te worden nog altijd behoorlijk vekleinen, maar is het niet per se zaaddodend).
ja, kan ik me ook goed voorstellen hoor. Anders moet je mannetje gewoon maar wat extra werk doen . Duim voor je dat het inmiddels gewoon al gelukt is!
Oke, vraagje: Ik heb nu Ovu-testen in huis, maar nog niets gezien. Als het goed zou mijn ei zich toch elk moment moeten gaan melden? Toch....
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Loveable123 & Nadine29 20: 21: MamavanJordy 22: 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 94 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Bij deze meld ik mij ook in jan aan helaas maarja nieuwe jaar nieuwe kansen zullen we maar zeggen Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen en een voorspoedig en veel baby's in 2009 Groetjes Nadine
*komt met veel tegenzin uit de mini gestapt* hallo meiden! Ook ik ben vandaag ongesteld geworden, pfff.... Baal er ontzettend van en hoop over een paar dagen weer vol goede moed de volgende ronde in te gaan! Wil iemand mij op de lijst zetten? Mijn NOD is op 19 januari. *gaat beginnen met het bijlezen van de ruim 50 pagina's! *
goede avond allemaal. na een lange dag weer ff piegen en ja hoor een hoop gekletst jee bapsie wat erg neem de tijd xxsuuzxx hier alles goed gister voor de zekerheid nog maar ff geklust.. en nu echtop het wachtbankje denk. tempis omhoog gegaan dus het ei is nu echt wel geweest....
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Loveable123 & Nadine29 & Doortje79 20: 21: MamavanJordy 22: 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 94 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb je erbij gezet doortje! Veel succes in de luchtballon!
Nieuwe dames welkom in de luchtballon! Mamaria, maak je er niet te druk over, wees blij dat je er nu bij stil staat en het dus weet. Wondertje je kunt er dus echt vanuit gaan dat je ei geweest is, hoop dat het raak is meid! Hier eigenlijk niets bijzonders. Druk geweest met boodschappen en wat laatste cadeautjes, vond het erg gezellig in de stad. En dan die kleine die sowieso dol is op lampen en nu dus helemaal de tijd van haar leven heeft.