NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wendelaa, heb je wel symptomen ?
    Ikzelf voel dus helemaal niks meer...

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey meiod ik hoop het zo voor je,

Hie rmisselijk en wat steken in de baarmoeder, denk dat me ei al eerder is geweest.
    MAarja we wachten af, gister weer iets bloedverlies.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Angel gefeliciteerd!
    Doortje een voorzichtige gefeliciteerd.. zover ik weer is een streep een streep XD

voor wachters, heel veel geduld, ik heb geen tijd om langs te komen met iets lekkers. morgen weer :)

Voor de testers, pfff, meiden! wat stellen jullie zichzelf op de proef! jullie hebben giga veel symptomen! ik ga heel hard voor jullie duimen! :)

Voor mij, ik ben moe, moe van de stress en misschien ook al door de zwangerschap.. maar ik heb gisteren van 12:00 uur tot 21:30 gewerkt.. En ik heb mijn rooster gekregen.. ik ben aangenomen voor 32 uur p/w en wat denk je... ik word voor 45 uur ingeroosterd sommige weken! wtf! dat is niet te doen dus... daar ga ik zo voor bellen, daar was zo'n stress op het werk. Werknemers die in huilen uitbarsten omdat ze de werkdruk niet meer aankonden... logisch dat hij mij accepteerd als zwangere, diegene die voor mij zijn aangenomen, 5 anderen, hebben in de proeftijd opgezegd.... er zijn van een team van 6, 4 zieke waardoor iedereen dus structureel zoveel over uren moet werken... nou leuke binnenkomer dus... ik moet zo naar dat andere werk, omdat ik nu ook wil weten wat hun te zeggen hebben... vooral omdat het gisteren zo.. jaa zoo belachelijk was.. Ik ben dus nog volop aant stressen en het gaat er steeds meer op lijken dat ik toch geen baan heb tijdens mijn zwangerschap...

verder heb ik "nog" niet over spugen, valt de misselijkheid "nog"mee ( wil ik niet te hard roepen) maar heb ik nog van die krampjes in mijn buik en heb ik af en toe rugpijn... dat had ik ook vaker bij de eisprong.. Mijn borsen zijn minder gevoelig, of dat komt omdat ze zich gaan zetten? en had ik gisteren last van mijn schouder, wat me weer verontrust wat betreft een bbz.. Dus ik had een vraag of iemand er ervaring mee heeft, als je een bbz hebt, voel je dan ook dat gerommel onderin je buik? aangezien ik merk dat daar dus wel wat aan de hand is :)

Gisteren bij thuiskomt heb ik alle pagina's doorgelezen vanaf waar ik gebleven was en toen ik aan het einde was, was ik zo moe dat ik niet meer kon tyen XD

Ik ben dus ook de namen kwijt :S
    iemand geconduleerd met het verlies van je ratje :(

rapoens, gelukkig zet de ongi niet door!

pippel succes met je loopgips, zal nog wel een opgave worden om in het begin te lopen of nie? krijg je therape? Iig heel veel loopplezier je mag eindlijk weer! :)

Mare,jij kunt echt mischien een liefdesbaby maken als je rond 14 feb je eisprong hebt :) jopelijk voel je je snel niet meer zo suf.

pampip, jeee jou symptomen zijn echt ongelooflijk... als dat een buikgriep is dan weet ik het verschil echt niet meer :S heel veel succes met testen! :)

fl3x, gelukkig ben je alweer wat opgeknapt meis, doe het lekker aan en succes op het wachtbankje!

Moet me nu gaan klaarmaken voor het gesprek.. en daarna meteen gaan werken tot morgenmiddag half 2... dat zijn maar liefs 17 uur. ik slaap op mijn werk.... zucht... daaaaaaaaaaaaag lieve meiden!zwaaai!

(laat stiekem een beetje *hcg* achter voor de mensen die moeten testen) ;)

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaa GEFELI wendela! een streep is en streep en helemaal als ie voor de 2de keer is. dat zei mijn dokter ook aangezien ik me zorgen maakte dat de strepen niet dik genoeg zouden zijn...

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgeuh meiden!

Snel even mberichtje, moet dadelijk naar de garage en keuring pet ons tuuteke (ja, door dat hondenweerl, is hier acht erg. Mannetje belde al, ze komen nu al terug van werken, zijn amper weggeweest :)

@Rap en Pip: meiden, jullie maken hem wel spannend hoor... Ik heb echt zo goed als nergens last van ;) Zal dus hier wel niet raak zijn vrees ik... Maar zou het bij jullie wel heel gek vinden als jullie eitjes en jullie mans zwemmertjes niet aan het dansen gegaan zijn ;) Duimen omhoog voor jullie!

@ele: nou meid, wat een gedoe op je werk! Laat je weten hoe het vandaag verloopt, want zo stressen is ook niets! Straks vallen je haren nog uit ofzo? En een mama zonder haren, die beeb van jullie gaat nogal lachen dan ;)

@all: doe straks wel even verder, ga me nu goed inpakken tegen wind en regen en op pad!

Toedels!

-edit: apllausje voor mezelf, over de 1000berichtjes! -

-editter: ik wil niet naar buiiihuiiiteeeenn, het regent zo hard....snif...-

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gheghe hier regent het ook XD

lief lieselke dat je me weer laat lachen :)

Ik heb gewoon zenuwen omdat ik die man zo moet bellen om te zeggen dat ik niet 45 uur ga werken....
    Ik kan helaas vanaaf niet vertellen hoe he tis gegaan ik heb slaap ddienst en ben pas morgen op half 2 klaar... ook zo'n absurte tijd :(

naja ik wens echt iedereen het aller aller beste en mis jullie! :)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    moggu vroege vogels! Nou ik ga het geloven hoor! Zie hier de foto! Joepie!
    Wie wil mij op roze zetten?

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Doortje, super foto !
    Van harte gefeliciteerd !

Op welke pagina staat de ballon ?

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j Angel83
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979
    28: & Missrianne & waterfall
    29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

21 januari:
    * Calani

24 januari:
    * PamPapilio
    * Nienke07

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

182 passagiers voor de roze luchtballon
    29 Zwanger, 64 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dankjewel rapoenzel! hoe voel jij je? niet meer misselijk? (was je toch voor het slapen gaan?)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @pip: hoe is t met je loopgips?
    @elegance: adem in adem uit! Zeg ze maar waar het op staat, want 45 uur werken in veeeel te veeeel! Daar heb je niet voor getekend! Succes en het komt allemaal goed!
    @lieselke: de regen getrotseerd? vreselijk weer he?

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou meiden zal ik jullie iets leuks vertellen?

Vanmorgen 2 testen gedaan en allebei hartstikke negatief..

weet wanneer ik mn ei heb gehad, heb geen ongi maar ben nog wel hartikke beroerd!

Dit is dus duidelijk geen zwanger, maar wel ziek.. :)

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @pam: ik heb ook pas na 3 dagen overtijd posi getest! Hou de moed erin!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j Angel83
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979
    28: & Missrianne & waterfall
    29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

21 januari:
    * Calani

24 januari:
    * PamPapilio
    * Nienke07

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

182 passagiers voor de roze luchtballon
    29 Zwanger, 64 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Was je eerste test wel echt negatief dan?

En mja ik weet t ook wel.. ik zou nu nog geen 4 weken zwanger zijn.. das maandag pas..

maar ik heb zooo sterk t gevoel.. en voel me zoooo rot! dat moet ff een reden hebben snapje.. voor een ukkie heb ik alles over.. maar voor een negatest wat minder ;) haha

ik dacht t gewoon zeker te weten bij t plassen! hele donkere urine, rook sterk.. en mja.. ff vieze praat.. er dreven hele kleine vlokjes in, absoluut niet veel maar toch.. kheb wel s gehoord dat dat er een beetje bijhoort.. dus toen was ik zo positief toen ik begon met testen!

:(

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee heb tot gisteren niet getest, maar ik bedoel dat het heeeel goed kan dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt! Ik hoop voor je dat het voor een goed doel is, dat je je zo beroerd voelt!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mja maar als ik rieel blijf kan ik nu gewoon wachten op mn ongi..

achja.. volgende ronde beter right :)

voel me gewoon zo belabberd.. en dacht echt zeker te zijn dat ik nu eindelijk 2 streepjes zou zien!

pfffff vond dat ik al zo geduldig was geweest :(

sorry voor mn ego gezeur hoor.. maar ik baal echt heel erg!

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    dat is geen ego gezeur meid, dat is gewoon heel normaal probleem heb ik ook

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @pam: wat word je heen en weer geslingerd he? Je voelt je zwanger, maar de test zegt (nog) nee. Ik duim voor je hoor

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! en ja nogal.. sinds gister echt extreem t gevoel dat t zo moet zijn.. hele week al symptomen.. verwachtte vandaag mn ongi..

dusja.. was er bijna zeker van zeg maar.. helemaal omdat de vorige cyclus net zo was, en toen was ik op dag 26 echt ongi!
    en dan is mn lichaam me toch ineens aan t neppen! :(

Deel Deze Pagina