gelukkig kan het kleine kinderen nog niet schelen of je een echte cape hebt of een vuilniszak hier is het nu even droog hopelijk om half vijf ook dan moet ik naar mijn werk fietsen...
fijn dat de lijst weer klopt Wij hebben net ons nieuwe matras gekregen en hebben hem natuurlijk heerlijk uitgeprobeerd. Wat ligt dat lekker! Wendelaa: gefeliciteerd
Ja het is belachelijk duur. Maar we hadden al een half jaar zo'n pijn in ons rug en nek steeds als we wakker werden dat het dan op een gegeven moment toch maar moet
ey dames, er is weer veel gekletst, sorry ik ga echt niet alles terug lezen... hoe gaat het verder hier? bij ons redelijk nog steeds... heb net met de ha gebeld en hij wil me niet verder helpen, ik moet wachten op de onderzoek bij de gyn... en heb net ook een klacht ingedient bij de woningbouw over de buren.. vannacht om 02:30 uur stonden ze telkens te stampen en te doen... ik kon pas om 05:00 uur slapen, ik werd gek... en dit is niet de eerste x.. nu wachten op een reactie..
@mare: zag bij september mama's dat ladyxochi (weet niet meer hoe je het schrijft) een miskraam heeft gekregen wil je dat ook veranderen? @wendelaa en huismus: joepie! Ook nog net in september mama's of wordt het oktober? @knippy, lynnes, en de andere ongie: Wat onzettend balen! Heel veel succes in februari! @bieps: dikke knuffel, wat verdrietig!
Jee, wat schrijven jullie veel zeg! Heb geen zin om het bij te lezen. Heb vandaag helemaal nergens zin in. Ik kan nog altijd op groen blijven hoor Weer negatief. K-testen. Wordt er niet goed van. Laat me dan of positief testen of de op bezoek krijgen. Maar dit is niets. Heb helemaal nergens zin in.
hoihoi, ik zag mezelf nog niet op rood staan. Al wel doorgegeven. Wij gaan voor ronde 16 en mmm. dinsdag eindelijk naar gyn. Hopen op meer duidelijkheid. Alle zwangeren uiteraard GEFELICITEERD.
Hallo dames Jee de lijst wordt aardig gekleurd! alleen... helaas teveel rood, de hele lijst moet roze! *zit te wachten op het wachtbanke tot lieselke vanmiddag langskomt met wat lekkers, dat had ze beloofd.. en beloofd = ja psies BELOOFD!* nou ook een korte update, ik ben dus thuis en niet gaan werken, pfff, iets met hijg hijg, en het team is ook nog niet compleet vandaar die 45 uur... maar als het team compleet is dan krjig je gewoon 32 uur... hijg hijg.. pfff jajaj blablablbala... nee dank je ik neem ontslag! en vanmorgen op gesprek geweest bij whahahahahahhahahahahhahaha alweer die andere werkgever voor dat arbeidsvoorwaarden gesprek, ja helaas ver rijden, sowieso 1 uur naar mijn standplaats en naar clienten tussen de 1 en 2 uur... het is de provincie hiernaast XD. maar ik las zwanger zijn en rijden moet kunnen! Dus ik wilk niks meer horen over werken en elegance, heb er scheit genoeg van! Ik word nu dus pleeggezinwerker... (de ideale baan!) verder voel ik me ehct helemaaal niet meer misselijk :S voel ik wel nog krampjes onderin en denk ik nog steeds owwjee als ik maar niet ongi word... maar dat lees ik vaker... Dagggg lieve meiden! ff bijlezen
Wendelaa en Huismus, gefeliciteerd! Nog meer roze erbij! De andere tester-ladies, ik blijf duimen hoor. En voor de ongi-ladies, ook voor jullie gaan de duimen weer draaien hoor!
Ik nog steeds niet ongesteld paar test blijft nega ... wacht nu tit maandag dan ben ik bijna van mijn medicijnen af
Vwala seh, een lekker gezond fruitslaatje voor iedereen die zin heeft! En voor de poezellovers, ze staan in men album Heb ik geen lief vriendje? We gaan seffes zien voor een nieuwe pc, maar ik heb deze week echt een gigadrukke week gehad en ik had geen flauw idee wat klaarmaken vanaaf om te eten. Vriendje is zich douchen nu en hij heeft gezegd dat we na het pcwinkelen lekker gezellig gaan uit eten :-D Jeeeeeeeeeuijj! @Ele: hoeraaaaaaa, pleeggezinwerker!! Woepie![/img]
Elegance, dat gevoel heb ik dus ook. Soms voel je zo'n krampje of steekje en dan denk ik: Oh nee! Maar ik weer naar de wc geweest, was er niets te zien. Klets jij nu ook mee bij de september mama's of oktober mama's? Oh.....en wie weet hier wat vanaf? Ik heb, als ik te snel opsta, soort van spierverkramping in mijn onderbuik. Alsof die wil dat ik rustig opsta. Ik moet, na te snel opstaan, dan altijd even voorover gebogen staan en dan gaat het weg.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 28: & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 183 passagiers voor de roze luchtballon 31 Zwanger, 72 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 4 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
wat een lieve poezels lieselke. en inderdaad een lief vriendje. wij hebben net de weekend boodschappen gedaan, moeten nu de rattenkooi doen dan moet ik alweer koken en werken. wordt dus makkelijk: aardappeltjes met tzatziki. en morgen gaan wij lekker winkelen in amsterdam. kan mij niks schelen dat het weer vies is wij gaan samen genieten!
Hoi dames! alle zwangere: gefeliciteeeerd! Alle ongi's potverdikkie! op naar valentijn! En alle twijfelaars, negatesters en wachtenden.. wat is dit erg he! Nou ik weet t niet hoor.. ik voel me gelukkig weer wat beter.. heb even lekker een tijd kunnen slapen net.. ik kijk t dit weekend ff aan.. en probeer ff veel te drinken en eten om te kijken of ik opknap.. ik heb trouwens nog geen tekenen van ongi.. absoluut niet.. dus ergens verwacht ik dat die ineens heel hevig doorzet, maar aan de andere kant voel ik me nog steeds heel zwanger! heb gewoon zin om te testen om t te bewijzen!