Ja zeker spannend...Dat vind ik hier zo fijn dat je gewoon alles kunt zeggen en delen, ik zou anders echt knettergek worden van het opkroppen van mijn gevoel. Of ruzie krijgen met vriend...
dat ben ik helemaal met je eens die mannen gaan er gewoon anders mee om hij zei ook net je zou maar een vrouw zijn...... pfff jaja ik weet het maar gelukkig kan ik lekker kletsen hier
Hij wil niks van dit forum weten maar ondertussen wel stiekem kijken wat ik aan het schrijven ben...Vind ik zooo irritant. Niet dat het geheim is, maar omdat ik weet dat hij het een beetje kul vind dat ik praat met 'vreemden' praat hierover...
jah al dat bij houden enzo maar ondertussen wel alles willen weten. hoe zit dat nou met je ei is die er nou al.... erg lachwekkend jah gelukkig maar naders werd het een beetje stresserig na 10 ronden
Ja mijn ei is ws toch echt op dag 11 geweest....Heb vandaag al wel weer een gevoelige onderbuik. Had ik de vorige keren ook en toen was het niks...Maar goed ik reageer nu bij ieder steekje, krampje, plofje, borreltje, je bent er zo op gefocusd, dat je alles voelt...
dus misschien ook eerder nod? ik weet niet goed hoe het werkt dus laat mijn nod maar voor wat hij is ik dnek dat ik ei op dag 13 heb gehad. ben ook niet verder gegaan met ovutesten het was wel duidelijk dat ie voorbij is dus we zien wel verder
Ja ws dan op 2 januari, maar ook ik laat m gewoon staan...We zien het wel! Konden we maar even binnen kijken wat er allemaal aan de hand is...
Ik heb de sensitest en jij dan? Had overigens eerder vanavond wel het idee dat mijn ei zich meld.... (slijmie)
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 20: 21: MamavanJordy 22: 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 94 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Meiden ik heb mijn rode NOD van de 6e even weer aangepast Ik ga ook weer mijn tempkaartje aanpassen, ik ga gewoon door op mijn oude kaartje, alles begint er nu op te wijzen dat ik een ovulatiebloeding heb. Ik ben gisteren alleen bruine spotting verloren en vandaag ook bruin, geen helderrood bloed dus en mijn temp gaf ook nog niets bijzonders aan dus blijf hoopvol dat het geen echte ongi blijkt te zijn dus, vooral na een nog duidelijkere ovutest van vanmiddag. Ben benieuwd hoe morgen de dag zal verlopen, maar hou mijn NOD eerst nog maar even aan van 6 januari
Dat zou fijn zijn loveable, had de gyn dat niet kunnen zien dan? Anyway je hebt een positieve ovutest, hoe kan dat dan weer anders...
Ben bij de huisarts geweest, wel inwendig onderzoek gehad, bmm was iets laag maar wel open maar ja ik kan zelf niets onderscheiden tussen hoog en laag dus lijkt me raar als de huisarts weet wat bij mij hoog of laag is hahahaha, ikzelf kan dat ook niet goed voelen, wel voel ik dat hij open is en dat alles wat voller en zachter is daarom heen vanbinnen dus afwachten maar... Geen helderrood verlies alleen bruine spotting gehad tot nu toe. Even mijn temp in de gaten houden en ovutesten blijven doen dan weten we het hopelijk snel genoeg maar voor deze ronde ding ik momenteel nog wel even mee hoor Oja, ovutest was nog niet helemaal 100% positief maar wel de duidelijkste tot NU toe en bijna net zo donker als controlestreep, of dit is hem of hij wordt nog donkerder in de aankomende dagen, we shall see
Ik heb die van het Kruidvat, waren niet zo goede recensies over hihi. Maar ik vond die van mij redelijk duidelijk. Moet natuurlijk nog zien wat het de komende dagen doet. Maar hij was de afgelopen dagen echt negatief, dus maar een hele lichte streep. En vandaag knalde hij er echt vanaf.
Ik heb de midstream. Wilde geen dip-stick want dat gedoe met een potje! Heb vandaag wel uit elkaar gehaald, en zag wel een licht streeppie. Best grappig kan ik zeggen!
Oh sorry dacht dat je bij de gyn geweest was Het blijft iig spannend zeg. Lijkt me zo raar dat je lijf van alles doet en je niet weet wat! Ik weet iig wel wat jullie de komende dagen dus gaan doen
Merk wel dat als ik over een testje heen plas, ik minder duidelijke controle streep krijg, dan als ik in een bekertje plas en dan daarin dip. Doe het nu zo, ik neem een plastic wegwerpbekertje mee naar de wc, zet die in de pot, evt op een beetje opgevouwen wcpapier. En dan mik ik een beetje in het bekertje. Heb er wel wat meer handigheid in gekregen, wist voordat ik al die testjes deed echt niet hoe of wat!
SSSStttt Ja fijn aan de klus, dan maar onder de douche of met een handdoekje hoor, maar klussen gaan we zeker Heb geen buikpijn of zo dus dat scheelt al enorm...
Hahaha,dat word lastig bij ons, want bij hebben niet zo'n pot waar je wat in kan zetten! Heb wel een potje voor KV-testen! Vind dit op zich wel handig, maar misschien sloop ik er straks wel een om het verschil te zien! Het zijn trouwens de houders die het zicht verminderen.