Wij branden ook een keer in de zoveel tijd alles op DVD (weet dat je dat nu niet wil horen, maar is een tip voor de volgende keer)
wilden we net gaan doen *zucht* de hardeschijf connect niet met de pc foto's staan daar op als hij connect kan ik weer bij me foto's hoop maar dat vriendlief het nog voorelkaar krijgt
Whaaa super huismus, onwerkelijk lijkt het allemaal he? we zijn iig samen uitgeteld op de 30e en ik meen elisabethje ook Ben echt te moe om alles terug te lezen.. maar zijn er nog bijzonderheden gebeurd? roze erbij ? of rood?
Misschien in disk management dat ie 'm geen letter meer geeft gebeurt wel vaker. Anders geef je maar een gil.
Hallo even voor de meiden waar ik mee gekleppert heb gisteren. Echo was oke! Hartje klopte! Super goed te zien. Foto's staan in de album. Oja en een week terug gezet wat ik veracht had i.v.m laat posi testen. Groetjes slaapzak
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 28: & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 183 passagiers voor de roze luchtballon 31 Zwanger, 73 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 4 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hehe, eindelijk ben ik aan het menstrueren! Ik ben er blij mee. Nu hopen dat mijn cyclus weer een normale lengte heeft. Helaas ook doodziek nu. Begon met keelpijn, maar nu zo erg dat ik alleen maar op de paracetamol leef. Onwijs last van mijn benen, gelukkig geen koorts, maar een hoofdpijn niet normaal. Zal ook wel met mijn menstruatie te maken hebben en helaas ook een griepje erbij. Ik ga naar februari, maar kom hier zeker nog even gluren.
@fl3xgirl Aaaah dat is echt balen dat je de foto's kwijt bent. Wij hebben dit ook een mee gemaakt en dat waren ook hele speciale foto's. Een paar weken later zegt een man tegen mij dat er een programma bestaat om ze terug te halen. Dus wie weet ...
annie: eindelijk. dan kan je nu verder. ben blij voor je! Slaapzak: wel grappig die foto's. ha nu kan je nog een week langer van de beeb in je buik genieten
Rechtermuisknop op deze computer dan klik je op beheren of manage ligt aan de taal van windows. Dan komt er een menu en kan je klikken op disk management of schijfbeheer. Hier zie je alle harddisken usb stick en wat meer staan. En kan je met de rechter muisknop op de disk klikken en kiezen voor change drive letter of *geen idee hoe dit in het nl. heet* klikken.
Aah flex, wat onwijs k*t zeg! Hoop dat het niet zo is! Ooh ik moet ook maar gauw wat op schijf gaan zetten, maar weet niet hoe het moet, want alles is verandert in de pc. Maar gauw mijn broer er eens bij roepen!
ik vind het nu trouwens wel best spannend worden. ik heb net het laatste pilletje primolut genomen en ben benieuwd hoe mijn lichaam er nu op gaat reageren. en maandag mag ik weer naar de gyn.