Wendelaa, ik kom niet op roze... 3 keer nega en ga er niet meer vanuit dat ie positief word. Ik test maandag nog 1 keer en dan is het klaar...
manlief vraagt of het nu echt definitief niet zwanger is .... wel lief he! hij wil het ook zooo graag. maar zolang ik geen bloed zie .... is er nog niks aan de hand ...toch?
whahahahaha,die hcg hebben wij dan wéér niet nodig,maar een doosje geduld...dat kunnen wij na 4 mken wél gebruiken... alle dames een heel fijn weekend en heel veel suc6 met alles... knuffel van Bieps
Elizabethje had al wat HCG gestrooid, ik dacht ik help ook maar even mee.. misschien werkt het wel! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
OMG ik mag op ROZE we kunnen het nog steeds niet geloven. ik had echt een k..nacht. Gisteravond kreeg ik zulke krampen in m'n buik dat ik echt heb zitten janken. Vannacht om half 5 weer. Naja, nu nog steeds maar omdat we gisteren twijfelden toch maar getest met een kruidvat test (met pipetje) en ja hoor, een streep en nog best een mooie ook (hij staat in m'n album hier, maar we krijgen de foto niet echt scherpgesteld dus hij is op de foto nog wazig, maar hij ligt hier echt heel duidelijk te wezen naast mij
heb bijna 28 pagina's bij te lezen na gisteren..... alle zwangeren gefeliciteerd, ik probeer wat hcg op te vangen... alle wachtenden succes en [-o< voor de ongi mensen succes volgende maanden.... Ik weet het niet, volgens mij heeft mijn lijf mij de afgelopen week erg voor de gek gehad. Het lijf voelt nu 'leeg', en heb nu klachten van komende ongi, andere symptomen zijn allemaal weg........... afwachten dus.... ook wacht ik zeker tot dat ik de testen in huis heb........want mijn NOD is niet zeker morgen of later volgende week....
Oooeeeehhhhh ik kan wel vloeken! :x Weer een nega test! absoluut geen ongi in de buurt.. voel me wel een stuk beter.. al heb ik nu t idee dat ik een blaasontsteking heb.. (toch gelijk sethu! ) maarja.. dat komt maandag wel.. maarja.. ik weet niet.. zolang ik geen positieve test heb geloof ik er niet in.. en ik ben zo bang dat ik dan nu overtijd ben, alle symptomen.. en dan toch nog ongi! pfffffffff ik BAAL! kwil kruidvattesten halen nu ongeveer.. maar die zullen ook wel gewoon negatief zijn...... Ik zit er ff doorheen..
@ maia gefeli @ nega testers grrr balen hoop alsnog voor roze @ongi meiden balen! veel suc6 in de volgende ronde @ hier net bij 2 pc winkels geweest de hardeschijf is stuk 1 winkel is nu proberen de gegevens op een andere hardeschijf te zetten we weten meet in de loop van volgende week *duim duimdui,* me duimen draaien overuren
AAAAHHHH MEIDEN !HELP! Kijk ik net op t testje.. he.. nee.. dat kan niet.. tweede roze streepje...... dus ik in paniek naar vriendlief.. zie jij dit ook!?!?! Wat dat tweede streepje? Uh Ja! Dus ik wil een foto maken.. kan ik m niet meer zien! maar ik had dus de test opengemaakt.. ik ben bang dat ik m openhad voordat ie droog was.. en misschien de hcg vervlogen is ofzo?!?!?! nu heb ik mn urine nog, en wil een tweede test doen.. tis nog geen hald uur geleden.. kan dat nog met die urine? *word gek!*
wat balen fl3x....van de harde schijf, ik duim voor je pampi;.....jeetje...ik zou vers doen.....en misschien morgenvroeg over....
Nouu.. laatmaar hoor.. denk dat wij een "streepje" aan de verkeerde kant zagen.. want er is echt niks.. pfff............. dit is niet goed voor een mens!
Oh en die van gister heeft nu een duidelijk milimeterstreepje ernaast Dus dat was toch indroog denk ik zo... en kheb al een tweede gedaan.. *testverspiller* oooh wat voel ik me DOM!