Bedankt voor de tip... ik zag dat Rapoenzel het nu gedaan heeft. Ik denk dat ik me trouwens niet aanmeld in februari, ik ben er iets te veel mee bezig. We gaan natuurlijk wel door voor ons eerste kindje...
misschien ben je gewoonnog te vroeg, bij de eerste twee zwangerschappen testte ik ook pas laat posi, toen was ik een week overtijd, laat eitje! en slaapzak bleef ook maar testen en was toch zwanger, maar ze is vandaag een week terug gezet wat dus klopt met het feit dat ze zo laat posi testte, dus niet opgeven geen bloed geeft moed!
Hoi allemaal! Alles ok hier? Moet nog even Maia feliciteren zie ik net! Jeeeeeeeeeeij meid! Proficiat he! En voor de rest zie ik heel wat afwachters, twijfelaars en zenuwpeesjes Kom zo even terug goed reageren. nieuwe laptop en moet nog paar dingetjes in orde zetten! Tot zo!
Hey meiden, ik ben trots op mezelf! haha Ik was net in het kruidvat en twijfelde of ik zwangersschapstesten zou kopen! En wat denk je? Heb het niet gedaan! Goed he! Maar voel nog steeds geen ongi!
@Rapoenzel: dank je voor het aanpassen @Andrea: als ik uitga van m'n vorige cyclus was ik vandaag 5 dagen overtijd. Als ik uitga van m'n gemiddelde cyclus was ik 1 dag overtijd. We kunnen het nog steeds niet geloven maar na test 2 vanmiddag terwijl ik gewoon naar het toilet ben geweest 2 uur van tevoren en gewoon gedronken hebt kwam er ook een streep. Jeetje zeg. We zijn er nog verbaasd van.
Super Maia! gefelicteerd hoor! En dat lijkt mij ook een heerlijk gevoel.. en over vroeg zijn, dat ben ik ook wel.. 13 DPO voor zover ik weet en ben echt wel zeker van mn ei eigenlijk.. maarja, sommige testen inderdaad pas posi na een week overtijd! dus ik wacht t braaf af.. absoluut geen ongi hier en zolang dat er niet is ben ik blij.. iig, of t moet echt heel lang duren en geen positest komen.. want dan is t natuurlijk niet leuk haha ik weetniet.. mn gevoel zit gewoon wel goed. en qua misselijkheid en rare buikpijntjes ook wel dus wie weet?
Hee lieve meiden, Vanmorgen met behulp van de foto's op het forum van m'n positieve testen het nieuws aan m'n ouders verteld. M'n moeder ging gelijk huilen, had ik ook wel een beetje verwacht. Ze vinden het geweldig! M'n moeder en ik hadden afgespoken om vandaag te gaan lunchen en te winkelen, nou.. je raadt het waarschijnlijk al, allemaal babyspulletjes gekocht, hahaha! Wel heel leuk, ze is helemaal trots, zit de hele tijd met een bigsmile naar mij te kijken. Al met al een geslaagde dag. Lieve meiden, allemaal heel veel succes, geluk, gezondheid en liefde toegewenst met zwanger worden en zwanger zijn. Ik ga mij wat meer inlezen op het september-mama's forum, ik vond het heel gezellig hier! Liefs
@Huismun: veel plezier bij de septembermama's! Fijn dat je hier wat roze gebracht hebt! Geniet van je zwangerschap en van je mama's glimlach
Huismus: veel plezier bij de septembermama's Ik heb me aangemeld bij de oktobermama's (kan altijd nog september worden maar dat weet ik denk ik pas als het goed blijft gaan en ik bij de VK geweest ben) maar daar valt nog niet zo heel veel bij te lezen Dus ik blijf hier nog even rondhangen als het goed is
gefeliciteerd meiden, vanaf nu begint er zoooo'n belangrijke, fijne, emotionele, soms overweldigende en soms zelfs minder leuke periode aan...probeer er echt alles uit te halen wat er in zit, over 7/8 maanden is het alweer voorbij...en over dan nog es 8 maanden krijg je heimwee..en over dan nog es 8 maanden ga je geemotioneerd nieuwe zwangere mama's feliciteren
Wow Maia van harte gefeliciteerd! En aan de wachtenden ik denk dat jullie een hele buslading geduld nodig hebben. Ik wil niet zeuren, maar... probeer je eens voor te stellen een cyclus van meer dan 100 dagen te hebben. zo hou je dat echt niet vol! Wij waren in Amsterdam, super leuk en gezellig met z'n tweetjes. alleen we hebben helemaal niks gekocht. ik kon niets vinden niet eens oorbellen of een riem of wat dan ook. en schoenen al helemaal niet. iig was ik nog zo brak van de primolut dat ik op gegeven moment echt niet meer kon. ik kon wel janken (letterlijk en figuurlijk) maar nu ben ik weer lekker thuis en heb me huispak al aan. manlief gaat zo gelukkig koken.
Hoi Mare! Ojee, ik had echt gehoopt dat je een leuk dagje zou hebben vandaag... Wel fijn dat je man kookt vanavond! En idd, geduld...iets wat we jou niet moeten vertellen. Gelukkig gaat het hier heel goed, ik wacht gewoon af£. Geen drang om te testen (ook omdat ik dank ongi te worden owv krampjes enzo) en eigenlijk absoluut niet zenuwachtig! Heb veel respect gehad voor jou situatie de afgelopen maanden en dat heeft me ook deels helpen relativeren. Tnx!
hihi, nou ben blij dat het jou ook heeft geholpen. Ik hoop dat ik nu in de echte ronde net zoveel geduld overhoudt maar denk het haast wel. kan eigenlijk niet anders. hoe is je nieuwe laptop? helemaal blij mee?
Rap, ja he gezelliger als het drukker is. Maar ik blijf ook soms expres weg, want ben er anders de hele dag mee bezig, vooral ook omdat ik momenteel thuis zit! Nog pijn aan de boobs? Pff ik wel haha, en ben ook weer misselijk. Had vanmiddag een uurtje geslapen en werd wakker met beetje buikpijn, dus misschien komt me ongi eraan! Eng hoor! Vanavond lekker Tineke Schouten kijken! Had ook een leuke film gekocht bij Bol.com, Big daddy met Adam Sandler. Dat is zo'n leuke aandoenlijke film! Heb hem al eens gezien, maar wilde hem nog weleens zien! Ondertussen zal ik hier ook nog eens koekeloeren, dat is zo handig met een laptoppert! Jullie nog plannen?
are: jazekler, heel blij met die nieuwe laptop. 't Is een HP, lekker leuke opties bij, maar vooral: alles gaat weer lekker snel! Hoe kwam het nu eigenlijk weer dat je vegetariër bent? (had dat al gevraagd, maar weet niet of je gereageerd had... Hoeft ook niet als je niet wil hoor!)