Hallo allemaal! Het is weer ff geleden dat ik gereageerd heb.. Ik wil Bapsie iig heeel veel sterkte toewensen en Loveable, ik hoop dat je je ei inderdaad nu krijgt! Ik heb ff een vraag: Mijn eerste ronde had ik een cyclus van 30 dagen en vanaf mijn (vermoedelijke) ei tot aan nod was 15 dagen. Toen gebruikte ik nog geen ovu-testjes. Nu ben ik deze ronde ook uitgegaan van 30 dagen maar heb ik gisteren volgens mij mijn ei gehad, zondag avond posi ovu-test en maandag middag en maandag avond ook posi en maandag avond ook ECHT heel duidelijke krampen en steken rechtsonder. Vanavond was de ovu-test ook weer een stuk lichter. Dus ik ga er vanuit dat ik gisterenavond/nacht mijn ei had? kan kloppen toch? Dat was dus dan op dag 12! Betekent dit nu voor mij dat ik 12+15=27 moet berekenen om op een nieuwe nod uit te komen, of kan ik beter de nod van 30 aanhouden? Hahahaha! Als ik het zo teruglees, hoop ik dat jullie er nog wijs uit kunnen? Ik hoor het graag! liefs suuskebab Ps. ik heb een foto van de testen van de afgelopen dagen in mijn album staan!
hmmm, het is hier wel heeeeel rustig nu, maar ik geloof dat het voor de meesten onder ons ook KLUSTIJD IS! Dus iedereen succes! liefs suuskebab heeft er nog iemand een antwoordje voor me klaar?
Ik zou gewoon 30 aanhouden. Had ergens gelezen dat de aantal dagen tussen ei en OD ook wel eens kunnen verschillen in verschillende periodes. Ik test trouwens altijd rond hetzelfde tijdstip, of ik probeer dat tenminste. Gelijk na werk als ik thuiskom.
Goedemorgen! Suus ik heb mijn eisprong ws op dag 11 gehad. Ik laat mijn nod ook gewoon staan. Dan zou ik evt met testen gelijk een vette streep hebben
Mijn temp is sinds vanmorgen gezakt, eens kijken wat dat nu weer te betekenen heeft, toch ongi of ei? Alleen de ovutest kan dit bevestigen denk ik of wachten tot de temp redelijk naar boven gaat knallen dezer dagen. Heb geen buikkrampen meer what so ever maar verlies nog wel iets oud bloed, spotting. Dus afwachten nu maar, maar iig wel goed geklust
Bedankt voor jullie reacties! Helaas ivm mijn werk ben ik niet in staat geweest op vaste tijden te testen... en zondag avond was schoonmoeders tot 23.30 bij ons! en ik zat maar te wachten.. .wanneer gaat ze nou?! haha! Inderdaad, ik laat mijn nod wel gewoon op 10 januari staan, dan heb ik tegen die tijd in ieder geval een duidelijke test! liefs suus
hmm, loveable, ik hoop echt voor je dat je vandaag een hele duidelijke ovutest hebt! In ieder geval een bevestiging dat het goed gaat met je ei ! Over het tempen.. Ik heb mijn temp ook geprobeert bij te houden, maar op onregelmatige tijden, nou jullie willen mijn kaartje niet zien! haha! Dat is dus echt zinloos geweest, maarja, volgende maand ga ik het wel ff nauwkeurig doen... Komt omdat ik echt rampzalig ben als het gaat om wakker worden.. Ik werk onregelmatig en slaap dus veel te vaak uit!
Loveable heb je tempkaartje eens bekeken en vind het ook moeilijk hoor. Tis idd afwachten hoe je ovutest is en wat je temp morgen doet, ben ik wel benieuwd naar...Slim dat je gewoon klust en dan maar onder douche (is wel een beetje lastig om dan met je benen in de lucht te gaan liggen) *ziet loveable al in de douchecabine ondersteboven hihi* Ikzelf temp niet, heb niet zo'n heel lange cyclus, dus met regelmaat klussen zou voldoende moeten zijn. Heb het trouwens bij mijn dochter ook niet gedaan. En ik voel mijn ei vaak wel en merk het aan t slijm... Goed moet nu even gaan ingrijpen, dochterlief is de snoepkast aan t uitpakken en komt met vanalles aan, iemand al zin in een kerstkransje of nijntjekoekje?
nou een kerstkransje..... heb trouwens ineens veel trek in van alles zou het door komende kerst zijn of.....
LOL maar JOEPIE ! Vanmorgen mijn temp al omlaag, en kon niet wachten met een ovutest tot vanmiddag, dus nu al gedaan, ben immers al een hele tijd wakker en had al iets gedronken en een paar keer geplast, maar nu blijkt die van gisteren dan toch echt positief te zijn geweest want is nu al veel lichter geworden en ik had vruchtbaar slijm, doorzichtig met wat roze en kon er idd lange draden van trekken en mijn bmm stond verder open dan gisteren. Heb een ei volgens mij Ik durf zelf er nog steeds niet 100% vanuit te gaan dat kan alleen mijn temp gaan bevestigen de aankomende dagen... Maar wij gaan heerlijk aan de klus deze dagen Heb eindelijk een foto kunnen maken van mijn ovutesten tot nu toe, met volgens mij wel op dag 12 een +. Hij staat in mijn album maar in het echt is die ene streep wel duidelijker dan op de foto. Ik doe ze aan het einde van de ochtend telkens zelfde tijd, maar had volgens mij de echte piek gemist (gisteravond ), sinds vandaag is hij weer lichter geworden en mijn temp zakt dus denk idd ei?
@Loveable: hee meid wat fijn dat het erop lijkt dat je je ei hebt gevonden! Dus geen rare ronde voor jou dit keer ! @doortje: Ah meid, ik had gehoopt jou hier niet te zien (niet onaardig bedoeld ), balen! Wens je heel veel succes in januari! Ik ga zo mn NOD en banner maar even aanpassen, want ben inmiddels 99,9999999999999% overtuigd dat mn ei op dag 6 was.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 20: 21: MamavanJordy 22: 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 94 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Zo heb mezelf even aangepast. Mn nieuwe nod is of 31 dec of 1 jan, maar zit inmiddels zo lekker in het mandje van de ballon dat ik hier maar even blijf
Ik voel altijd een aantal kramperige steekjes meestal gedurende een uur ofzo helemaal onderin mn buik uiterst links of rechts. Vlak voor de eisprong wordt het dan even heel heftig en daarna is het weer weg.
Ik had al van anderen gehoord dat je eisprong zo voelde toen ik nog aan de pil was en herkende het eigenlijk gelijk toen ik het voor het eerst voelde. Door te tempen weet ik inderdaad dat het ook echt mn ei is.
bedankt ik zal er ook eensop gaan letten en hoe gaat dat tempen in z'n werk en ik heb ook weleens gelezen over FF wat houd dit in en waar kan ik zoiets vinden