Joeppppiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee! Gefeliciteerd! Oh meid, ik gun het je zo erg. Dat was het wachten dan wel waard he. Welke test heb je gebruikt? Ben benieuwd hoever je bent.
Ik durf niet te zeggen hoeveel dagen ze overtijd was, maar ze schreef dat ze 28 dec begon met testen. Hele lange cyclus had ze.
om precies te zijn nu een cyclus van 85... Was indd het wachten waard, ik was er ook gewoon van overtuigd dat het zo was, had half december veel kwalen, maar dat was ook zo weer weg en eind dec ivm uit blijven ongi toch maar aan het testen geslagen gewoon weer de kruidvat plus test, maar 4x vaag positief en nu eindelijk binnen de minuut mag ik er wel van uit gaan dat het eindelijk zover is voor ons... Me zus is hier en die heeft alles mee gemaakt om het zo maar te zeggen en is meteen een gat in de lucht gesprongen ... Zo is wel wat dit jaar precies 3 jaar aan het klusseren! Wooow ben er nog steeds raar van. Sorry,
Tante mars wat suppperrrrrrrr! Ohhhh ik hoopte t in NOD december al zo voor je! wat gaaaaaaaf! Gefeliciteerd meid! tis je echt gegunt
Nou hij is wel aardig duidelijk gelukt lijkt me , krijg m er niet super op maar ja dat komt door webcam Mn gedult is zeker op de proef gesteld, maar dat was ik gewend het is me vorig jaar ook overkomen alleen toen voelde ik me neit zwanger, en nu wel! Toen had ik een cyclus van 102 dagen. Ik gun het iedereeen zo,,, Annie: Wat een onwijs lief mailtje
jaa die is zeker duidelijk ik kreeg mijn test er ook niet mooi op hoor. Op de foto bleef hij vaag terwijl hij toch echt heel duidelijk ligt te wezen @andere dames: natuurlijk komt jullie tijd nog. Ik ga er in elk geval flink voor duimen Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend!