Mooie duidelijke test hoor! EINDELIJK! En ik wil ook, mja.. zeker wel.. maar als ik kon kiezen graag wel eerder posi als mars! hahaha
Ja dat wil ik ook wel haha. Maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen! Ik heb weer ongikrampen grr
Haha jaa, ik gun ook niemand dat ze zolang moeten wachten zit nog zo in het ongewissen of bijna 12 weken of nog maar pril 6 a 7, het is zo verwarrend ook. Me moeder hong net huilend aan de telefoon de schat! En dan isse ook al twee keer omi haha .. .. Ze wist hoe graag ik het wou, en elke keer overtijd (vooral vorig jaar ) en steeds weer niet toch weer een sprankje hoop toen de dokter zei dat ik waarschijnlijk al 15 week zwanger was en me baarmoeder was op de echo niet eens vergroot... dan krijg je ook zo klap tegen je kop... ze is zo blij nu! en me pa ook die sprong op van de bank.. ..
Ik had half december erg last van het zuur en misselijk e.d. mt vlagen moet ik zeggen heb bijna de hele kerstvakantie ziek op de bank gelegen of wel half zeg maar, Had heel veel witte vloed, ook had ik last van Laat ik maar zeggen messteekjes onder in me buik richting me lies en sinds 2 a 3 weken als ik op me rechter borst druk dat er een soort melk achtig iets uit komt, me huid is stralend terwijl ik normaal 3 van de 4 weken in een maand puistjes heb. Ook merkte ik altijd aan me navel dat ik ongesteld moest worden ik heb namelijk een niet aangesloten navel (niet goed afgenaveld) waar door me buikwand open staat en als ik dan dus ongi moest worden schijde dit altijd wit slijm al wat enorm stonk.. En dat heb ik nu dus niet gehad. Raar verhaal met rare woorden maar dit was me lijstje ongeveer
Bedankt voor je reactie. Ik herken het gevoel van messteekjes-zoals jij het beschrijft- wel. Ik ben alleen bang dat dat op ongesteldheid uitdraait. Maar goed ... dat voel ik nu al een week ... dan had ik al wel moeten vloeien denk ik. En ik heb vreselijke last van spierpijn in mijn rug. Oh ja ... en die steekjes voel ik ook wel zo nu en dan in mijn borsten. Zowel in buik als borsten zeer varierend. Dan weer links en dan weer rechts!
Gefeliciteerd tante mars! wat een geweldige shock lijkt me dat na zolang te proberen! Nou geniet van je zwangerschap, eindlijk is ook jou tijd aangekomen om jezelf op roze te zetten! je weet dus nog niet wat je wordt he, of september of oktober en misschien wel agustus mama als ik het zo lees? heeft iemand wat van puzzcat gehoord? heb haar allang niet meer gezien
Ik ga afsluiten en lekker een boek lezen. Nou morgen zal ik wel melden of er bloed is gesignaleerd of niet! Slaap lekker!
ja 1 van de drie augustus september of oktober. Ik ken zelf eigenlijk geen ongi krampen, ik werd gewoon ongi als ik me navel merkte. Verdeer had ik weinig last ergens van dan.. Maar dit voelde zo pijnlijk steeds.. vooral als ik dru kwas geweest was het erg. maar het is nu niet meer zo hevig als voorheen gelukkig.. Ik hoop zo dat iedereen die nog moet testen ROZE word. En anders word het 85 dagen .. nee flauw geintje haha,, man wat een tijd eigenlijk zeg..
@ Maia en tante Mars: van harte! Het is jullie gegund. @ ongi's: balen, hopenlijk volgende ronde meer geluk. @ wachters: veel geduld (heb ik inmiddels weer wel) @ negatesters: balen is dat he, vooral dag 1 is gewoon erg. @ pamPapilio: Je schreef dat ik wel eens gelijk kon hebben met blaasontsteking. En ik heb gezien dat je je urine opvangt in een potje. Kijk dan ook eens of je urine helder is (of je er door heen kunt kijken) of troebel. Hier nog altijd hetzelfde. Minder buikpijn weer gelukkig. Mijn vriend praatte vanmiddag zijn mond al bijna voorbij op de verjaardag van zijn moeder. We hebben nog duidelijk kunnen maken dat ik niet zwanger ben. Ik heb nog altijd geen rood gezien, maar begin wel steeds meer van de roze kant te merken volgens mij. Ben erg snel emotioneel. Misselijkheid is nu alleen nog maar 's morgens. En ik heb enorm jeukende tepels. Wat mij vandaag ineens opviel: de ene tepelhof is donkerder dan mijn andere. Is me nog nooit eerder opgevallen................... Ik wacht i.i.g. met testen tot mijn blaasontsteking weg is. Zowiezo tot vrijdag, zoals de huisarts (in opleiding) heeft gezegd, maar hang ook wel gelijk daarna aan de telefoon. Negatief of positief!
nou dames, ik wacht met spanning af veel strekken in mijn onderbuik en ik word ook altijd 's nachts ongi...dus even afwachten. ik laat het ook weten morgen....
andrea, spannend he die laatste dagen! Ben in staat om vroeg te gaan slapen en hopen dat het snel morgen is, zonder ongi!
ik ga d'r hier ook vandoor. Manlief voelde zich niet lekker dus die had ik onder de douche gezet en ik meteen weer hierheen ... maar ga toch denk ik op tijd naar bed zo want ik ben wel flink moe. dames, ik ga echt duimen dat er nog een aantal op roze mogen morgen.