Hallo iedereen die nog online is Volgens mijn man ben ik zwanger.. ik heb volgens hem namelijk mood swings en hij weet nog dat ik bij Ian ook pas rond 5,5 week achter kwam dat ik TOCH zwanger was... ook toen had ik daarvoor een blaasonsteking en die medicijnen zorgte ervoor dat ik telkens nega testen had... Mag van hem ook pas donderdag testen want ben dan een week over tijd... Ik maakte bij Ian ook heel weinig hormonen aan in het begin! Zal ie gelijk hebben?
jaaa! zeker te weten zethu! maar ik geef jje nu ook al wat, zodat als je nu zou testen ook al posi zou testen... hoe zit het met jou symptomen?
oja schiet me nog iets binnen. bepaalde theesmaken die ik normaal niet lekker vond smaken mij ineens wel!
Ja heb zeker nog veel symps, heb er ook 1tje bij naar mijn idee. Elke dag een keer emotioneel, maar ook elke dag zo hard lachen dat de tranen over mijn wangen rollen. Ik lach opzich wel snel, maar nu ben ik elke dag aan het huilen van het lachen! Ik lijk ook wel meer humor te hebben dan anders, ben erg snel melig! Maar waarschijnlijk beeld ik het me gewoon in!
Tnx elegance, maar ga echt pas vrijdag testen. Symptomen: * Minder misselijk als voor de antibiotica, maar nog wel af en toe. * jeukende tepels (weet niet of dat er ook bij hoort) * 1 tepelhof ben ik vandaag achtergekomen dat ie donkerder is als de andere (weet niet of ik dat altijd al had) * emotioneel * enorm moe * Niet dat ik meer trek heb, maar wel trek in bepaalde dingen op de raarste momenten (vanmiddag in de stad gingen we een broodje kebab eten krijg ik ineens zin in chocomel, vorige week rook ik aan mijn vogel en vond hem naar champignonsoep ruiken, en kreeg daar zin in. Allemaal van dat soort dingen) * En ondanks dat ik wat kilo's kwijt ben is mijn onderbuik enorm opgezet. * Het vele plassen kan van de blaasontsteking komen. * en bepaalde theesmaken die me normaal niet aanstaan vind ik nu wel lekker.
Ja kan er wel op staan! Even afwasje doen ofzo. Maar kan echt nog niet zonder krukken lopen, dat doet vreselijk pijn. Net of je door je enkel zakt! Al die spieren zijn slap en niets meer gewend, dus moet echt weer opbouwen!
Krijg ook ff wat te voren bij Ian kwamen we er pas na 1,5 week nadat ik ongsteld moest worden achter dat ik zwanger was
Het ging zo,, me kleine nichtje zat te tekenen aan de achter tafel, toen ze op eens zei , Massie jij krijg een beebie ik ga die kleuren . Dus ik zeg wie zegt dat Massie een beebie krijgt? denk ik gewoon kijk je beebie is klaar zegt ze ( ZE WIST ECHT VAN NIKS),, met dit als vervolg
@ pip, dat denk ik ook. Toen ik donderdag bij mij zus was wilde de jarige jop op een gegeven moment met me spelen, ging hij toch met mijn broer spelen. Hij voelde volgens mij hoe moeilijk ik omhoog kwam met mijn buikpijn (had toen heavy veel buikpijn)
Ja kan best dat hij dat aangevoeld heeft! Ik heb ineens steeds het gevoel dat ik geknepen word in mijn buik. Voelt niet al ongi kramp! Gister zei iemand dat ook en toen vroeg ik: kunnen ze zo jong al knijpen dan haha