haha dat gevoel heb ik ook gehad,, nu heb ik he gevoel of kieteld iets mij Whaha :S mar dat kan vast en zeker nog niet
Over melig gesproken. Het petekindje van mijn vriend had me vandaag toch iets! Ze had de speen in haar mond, riep ze heel vaak achter elkaar: lekkerlekkerlekkerlekker hahahaahah
Ik heb een nichtje van 15 maanden en ben helemaal weg van haar! Zij ook van mij, ben haar vrolijke lachende speeltantetje hihi. Ze wil altijd bij mij op schoot zitten en gek doen! Vanmiddag zat ze ook op mijn schoot en ze legde haar handje in mijn hand. Ik wrijf zachtjes op haar handje, ineens trekt ze hem eruit, en kijkt naar haar handje! Ik niets vermoedend, pak haar handje en geef er een kusje op! Ineens gooit ze haar hoofdje achterover, doet haar mondje wagenwijd open en begint toch hartverscheurend te huilen?! Ik denk wat is er nou aan de hand, ik haar handje bekeken, kon niets vinden. Mijn zus ook haar handje bekeken kon ook niets vinden en ook als mijn zusje er aan zat moest ze huilen. Heel vreemd! Zag er zo gek uit, maar wel zielig!
Kan ik me heel goed voorstellen ja. Ben hier trouwens al de hele avond op de bank aan het typen en aan het doen en mijn mannetje ligt me hier te snurken! De hele tijd al. En dat terwijl ik doodmoe ben. Ga trouwens ook slapen. Morgen op tijd op om naar dartdemonstratie te gaan. En daarna lekker met mijn schoonzus naar de film Wit Licht! Heb vrijkaartjes gewonnen
Oeh bereid je wel voor op een heftige film! Maar wel goed! Ik ga zo ook lekker slapen, ben ook doodmoe! Ben ineens wat verslaafd aan deze site hihi Slaap lekker!
nou meiden ik ga nu ook slapen... hier ook gelukkig nog geen ongi! ik ben echt heeeeel benieuwd nu.. wordt t rood of roze Pip voor jou ook spannend zeg, maar heb je nou niet zoiets van misschien is mn cyclus wel gewoon heel lang? of weet je wanneer je ei was ofzo? Ik wist de eerste ronde ook echt niet waar ik op moest rekenen! Wel een hoop overtijd mutsen die nega testen he?
Tante Mars hoezo kom jij even lekker laat binnen de hcg kon niet bij de deurbel bij jou dingdong..! nou ontzettend gefeliciteerd meid..!geniet er lekkert van !
Goedemorgen. het was hier gezellig vannacht zie ik. Had er wel bij kunnen komen want ik kon natuurlijk niet slapen. Ik hoop echt dat er vandaag en anders deze week nog wat meer dames op roze komen te staan, dan wordt het wat drukker in oktober (daar heb ik me tijdelijk maar even aangesloten, kan ook nog september worden). Ik ga duimen voor de testers vandaag
goedemorgen allemaal, ik ben nog niet ongesteld, maar ontzetten misselijk. zou het eraan komen? wij gaan zo naar mijn schoonouders, dan sporten en dan naar de kerk. wordt wel een drukke dag zo.
morge meiden hier nog geen ongi maar zou vandaag moeten komen en slechte nacht gehad esmay heeft last van der tandje @ iemand die naar puzzycat vroeg ik heb haar in me msn het gaat goed met haar
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 28: & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 181 passagiers voor de roze luchtballon 33 Zwanger, 79 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1Twijfeltest, 2 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 4 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!