NOD Januari 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Springmuis, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb gelezen dat je lichaam soms alles klaar zet voor een eisprong, dus je krijgtt ook je LH-piek. Maar dat het dan toch niet doorzet en je lichaam het later dan nog een keer probeert.

2. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    *inbraak*

ik wou eventjes komen zeggen dat ik eindelijk me zw testen heb kunnen uploaden en deze was ik jullie nog schuldig er zit precies een week tussen de testen en dat is ook te zien :D

*uitbraak*

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ff koekeloeren

Mooie testen! Word altijd blij van positieve testen (ookal zijn ze van anderen hihi)

4. Kim78

Kim78 Actief lid

Deze dame mag weer op rood helaas. OP naar ronde 16!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ok HELP! :)

hahahaha

ik moet zeggen, deze testen houden je wel lekker bezig.. :oops:

ik ben een stomme muts.. maar ik dacht laat ik die test van vandaag s bekijken.. dus ik kijken.. neeh.. dus ik m opengemaakt (ze hebben een inie minie kijkvenstertje) en verrek.. een streepje/vlekje iets? huh?!

Ik had t vanmiddag al over een blauw puntje.. aan de onderkant van waar ik denk dat t lijntje moest komen? .. nou.. daarboven is dus duidelijk (ik vind t duidelijk) een lichtroze streepje..

MAAARRR.. ook een vlekje ernaast/eraan..

ik denk dat ik m vanmiddag niet zag omdat dit streepje helemaal in t hoekje van t venstertje zat en omdat t heel klein en ovaal is lijkt t dan een schaduw..

maar t staat er toch echt.. maarja, indroger? rare vlek? misdrukiets?

Nu weet ik t niet meer!

Ik heb een foto.. net genomen.. en even erbij getekend wat ik dus denk te zien.. wat zien jullie? zien jullie uberhaupt iets?

T is heel wazig want ik kan de foto niet dichterbij nemen met mn telefoon :(

Ik ga absoluut niet van positef uit.. maar als ie ook maar iets lichtroze is is er toch iets hcg gevonden? en dat geeft toch wel hoop? :rolleyes:

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    t plaatje staat in mn album! ;)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    IK WIL POFFERTJES!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Noujjaa... de test verkleurd gewoon weer he!

Hebben jullie dat ook na t openmaken van een test?

ik bedoel.. deze is van vanmiddag! :( die moet nu toch wel droog zijn!

nou ik ben benieuwd.. bij de test van gister werd de teststreep heel erg wit toen t verkleuren zo goed als klaar was.. en kon ik dus duidelijk zien dat er een hoop roze was, maar niet waar t hoorde ;) nu is de halve test roze! :evil:

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    wat is dat voor test? misschien toch eens kruidvat test doen. en ik zou zeggen niet meer open maken daar maak je je alleen maar gek mee. net zoals met kijken na de afleestijd. het staat niet voor niets in de gebruiksaanwijzing.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee das waar, maar het is toch vreemd dat zon test nu nog verkleurd? zal wel aan mij liggen..

en ja ik ga ook kv testen halen en wanneer ik die doe zie ik wel..

en blijven kijken, tsjah.. is niet slim ik weet t maar toch.. weetniet.. dan schiet er zon gedacht door mn hoofd "hij was toch wel echt negatief he?!" hahaha

Oh en t openslopen doe ik dus omdat deze venstertjes zo klein zijn, dat je t soms niet kan zien omdat er altijd wel een schaduw in komt.. en ik weet door dit forum dat veel mensen dit doen om t duidelijker te zien! ;)

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    oké weet niet of dit normaal is voor deze testen. ik heb nog nooit een test gehad die raar verkleurde of wat dan ook dus ik kan me voorstellen dat je dat raar vindt. ik hoop voor je dat je straks een hele duidelijke test zult hebben.

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja dat vond ik zo fijn aan de kv testen van de vorige ronde..

ik kon opnieuw kijken en kijken wat ik wilde.. maar witter dan wit waren ze! ;)

ik ben natuurlijk gewoon op zoek naar zekerheid nu ;) en is een test echt negatief.. mja.. jammer dan.. kan ik niks meer van maken.. later nog s proberen!

Maar nu zon test dus half roze is of met t uur anders.. ja dan wil je soms wel s ECHT goed kijken wat er nou te zien is! je gaat er gewoon door twijfelen.. want dat streepje waar je zo op hoopt is zoveel waard ;)

mijn tip.. neem nooit deze testen.. :(

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, lekker frietjes gegeten!

@Pam: nou ik weet niet goed wat ik zie op de test... Idd een roze vlek, maar kan niet zien of die op/naast de indrooglijn zit. Als je echt zeker wil zijn, moet je anders maar eens bloed gaan laten prikken ofzo. Zo word je ook alleen maar dol van die testen :)

@Mare: er zijn nog poffertjes over ;)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Status van de test:

Donkerroze controlestreep
    roze achtergrond
    lichtroze teststreep..

hahahahahaha

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    bloed prikken? neee joh!.. en ik vind dit gewoon wel leuk en grappig hoor.. ik bouw echt niet op deze dingen! maar t is gewoon apart wat er te zien is, wat er verandert.. en ik dacht dat ie helemaal droog was toen ik dat streepje zag.. dusja.. dat had wat kunnen zijn.. ;)

morgen kv testen jacht denk ik.. en dan testen, dan zie ik wel of ik nog geduld moet hebben of niet ;)

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Ben bang, heb buikpijn! :(
    Weet niet goed of het mijn darmen zijn of ongipijnen!
    Vrees het laatste! *huil*

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook buikpijn maar tis geen ongi pijn en ben heeeeel licht misselijk
    maar denk nog steeds dat ik ongi wordt ga pas hoop hebben als ik op een cyclus van 31 dagen zit hihi :)

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ok, nu het grove geschut, een vrachtwagen vol geduld:

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    jij maakt t voor ons te spannend man! :)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

aaaaah t zal toch niet?

Share This Page