haha was vanmiddag op zoek naar een roze vrachtwagen geduld maar niet gevonden maar een blauwe is ook goed hihi
Raar, maar ik ben deze ronde echt vrij rustig. Soms heb ik zo wel een wrong in men tikker en maag van "Zou het dan mss toch..." Maar al bij al ben ik heel rustig! Ik ben dus bereid om mijn lading geduld af te staan! Mss omdat ik echt voel dat het niks gaat zijn (of omdat ik mezelf dat wijsmaak om sneller de teleurstelling boven te komen) Ga dus niet testen voor volgend weekend. Voor mij is een negatest echt erger te zien dan ongi. (Maar graag dat ze wegblijven hoor! Dan krijgen we een kleintje in mannetjes verjaardagsmaand!)
Heeeee iemand heeft m beklad! *Loopt fluitend weg en laat een spoor van roze voetafdrukken achter......*
Nee heb bewust nog niet getest, ben me goed bewust dat mijn cyclus nu iets langer kan duren omdat het pas mijn 1e ronde is.
ik ben benieuwd hoe het straks is. dan weet ik als het goed is gewoon wanneer mijn eisprong is alleen heb ik natuurlijk geen idee hoe lang mijn lf is. en zou ik op een bepaalde dag moeten testen ivm de behandeling?
Busted Pam! :-D Geweldig! @Mare: geen idee meid wanneer je dan moet testen. Maar ga je dan best niet uit van een lf van minimum 15 dagen? Anders moet je eens bellen om te vragen hoe lang je lf nu normaal zou moeten zijn. Gewoon, zodat je het functioneren van je lichaam weer wat leert kennen.
ja ik ga morgen weer naar de gyn eens kijken wat hij allemaal te vertellen heeft over mijn bloed en het uitsrijkje en over de verdere behandeling.
dank je wel blackeyedgirl! poeh voor jou ook nog 5 dagen voor je weer mag bellen. ik hoop dat ze jou dan wel willen helpen.
Denk dat als ik ze vertel dat ik vorige week weer een positieve ovutest had en daarna weer lichter dat ik dan weer een paar weken moet wachten