hmzzz ... heb er een hard hoofd in ... net op het toilet wat roze bijhet afvegen ... dus denk dat ongesteldheid toch in aantocht is!
dan vertel je dat toch niet. dat van die lichtere test. soms moet je wat overdrijven om hulp te krijgen. ik ga eens bankhangen. tot later misschien.
maar met de negatieve test van gisteren in mijn achterhoofd denk ik toch dat het deze maand niet gelukt is
Maar ook een negatieve test zegt niet altijd alles. Wil je niet gek maken, maar alle hoop is pas verloren als je ongi doorzet. En zelfs dan zijn er nog mensen die alsnog zwanger zijn. Dus we moeten maar geduldig afwachten allemaal.
Hoi meiden, Ik heb niet alles bijgelezen, waren zoveel pagina's dat de moed me in de schoenen zonk... Wil even laten weten dat ik gister opnieuw negatief getest heb en ik geloof er deze maand niet meer in, ben duidelijk aan het ontpillen en wacht nu af wanneer mijn ongi komt.... volgende ronde nieuwe kansen... Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd meiden... Alle wachtenden, veel geduld toegewenst! *pakt nog wel even een envelopje hcg van onder het bankje*
De verpakkingen zijn van doosjes naar grootverbruikersverpakkingen al gestegen tot vrachtwagens vol. Weet nu niet meer waar ik het nog meer in kan doen hihi