geef mij ook zo'n geduld pil! Haha! Ik pak 2 hcg enveloppen hoor, sorry...btje hebberig deze maand had ook een leuk plaatje, maar weet niet hoe ik m erbij moet plakken [/url]
dank jullie allemaal! Lief zo een warm welkom! pippeloentje: Ja gisteren moest ik ongesteld worden maar werd het niet had ik hier een ticker gemaakt omdat die van lilypie enzo niet overtijd gaan zeg maar.
Ik denk pas dinsdag of woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. En jij Rapoenzel? Je bent ook al 2 dagen overtijd zie ik. Of heb je al getest?
Heb al 3 negatieve testen. Aangezien ik dinsdag geopereerd moet worden (verwijdering galblaas), test ik morgen nog 1 keer voor de zekerheid. Mits ik niet ongesteld word vannacht.
Oh meid sorry dat ik er dan achter vraag.. Is zo een teleurstelling een negatieve test.. Ja inderdaad best nog eens testen voor de operatie. Maar kan je in het ziekenhuis niet even vragen voor een test of dergelijke als je dinsdag nog niet ongesteld bent? Of een echo ofzo maar daar zullen ze het waarschijnelijk nog niet op zien zeker?
Heb ik gevraagd, maar dat doen ze niet. Almelo is een heel apart ziekenhuis en zijn niet zo meegaand om het maar zo te zeggen. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, dus dan maar gewoon die operatie. Dan ben ik van de pijn verlost...