Bedankt voor de knuffels. Heel veel succes rapoenzel met de operatie donderdag! En Lieselke: Spannend. Wanneer ga je testen? (sorry heb even niet meer op het forum gezeten dus even niets meer bijgelezen)
Lonnie, ik denk dat je je lijf even wat rust moet geven en het even naast je neer moet leggen. Maar dat is mijn mening. Ik weet niet wat je huisarts zegt... Of wat je eigen mening is...
Had vanmorgen getest (wou nog niet, maar ben beetje ziek en wou zien of ik eventueel iets kon nemen tegen de keelpijn en hoest). Zo nega als maar kan Nu maar hopen dat we snel terug aan de slag kunnen! Hoop voor jou ook meid. Zag dat het de derde keer al is... Jeetje... Ga je verder gaan, raad vragen ofzo (hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor, begrijp ik wel!)
@rapoenzel: De huisarts besteed daar weinig aandacht aan omdat het al zo vroeg fout gaat. Ik heb geen positieve test in handen dus is het geen miskraam. Ik kan hier niets mee. Heb in dec rust gehouden. Ik voel duidelijk aan de spanning in mijn buik dat het raak is en er komt echt troep uit (vliezen en stolsels) die ik normaal echt niet heb met een gewone menstruatie. Dus ja... Ik ga er weer voor in feb en als het dan weer mislukt dan wil ik naar de gynacoloog.
Oh Lonnie, dat is naar zeg, dikke knuffel voor jou! Soms gaat het gewoon mis, de samensmelting verloopt niet altijd goed, wie weet heb je gewoon 3 keer pech gehad achter elkaar. Een maand overslaan is soms goed voor je lijf, maar misschien is het ook wel prettig om gewoon te proberen weer snel zwanger te worden. Het kan wel in elk geval, meis ik hoop dat je snel op roze mag en blijft! Liefs Twinkle
@lieselke, dat is ook lastig. Geen bloed maar ook nog niet posi. mmm. Om gek van te worden! Ik hoop dat de hcg gewoon nog aan het opbouwen is en dat je snel een posi test hebt.
Bah wat een rot huisarts dan zeg.... Dan mag ik blij zijn dat ik een hele super dokter heb zeg... Maar goed, daar heb je niks aan...
Hallo allemaal, ik ben 3 dgn niet geweest en heb dus niet alles bijgelezen, maar @alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! @ lonnie en Tante Mars: sterkte en een dikke knuffel @ alle wachtenden: succes en veel geduld. Kan iemand mij op groen zetten? Gisteren getest, nou negatiever kan niet, helaas. Tot nog toe echter ook nog geen spoor van de rode duivels te bekennen, en ook niet het gevoel dat ze er aan zitten te komen. We wachten dus maar weer geduldig af...
Hallo lady's heb niet alles terug gelezen, ben ziek zwak en misselijk.. Uhmmm Ben vanmorgen bij de dokter geweest, haha had een smoes omdat ik ook zo'n kopzeer heb steeds, en na de vraag over me hoofdpijn en oorpijn e.d. heb ik alles voorgelegd, en hij zei: Er komt niks voor niks een streep, hij zij een test kan niet kleuren als je niet zwanger bent. Hij heb me buik gevoeld, en voelde wel dat me baarmoeder op gezet was en morgen tussen 8 en half 9 kan ik bellen met de vk voor een spoed echo (waarschijnlijk) c.q. Intake.. Zijn laatste woorden waren, JIJ BENT ZWANGER TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS.. Ik kreeg voor de oorontsteking voorhoofdonsteking en slijmvlies ontsteking homeopatisch spul allemaal alleen de neusspray mag ik maar een week gebruiken. En hij vond me er erg zwanger uit zien.. Toch nog een sprankje hoop.
Nou tante, ik ben benieuwd naar morgen hoor! Wat een nieuws, kan me inbeelden dat je hoofd even dol draait nu! Duimduim voor morgen!
@ lonnie, wat een piep-huisarts zeg. @ Yvy: shit he die negatesten. @ tante Mars: toch nog wat goed nieuws he! gelukkig mag je morgen al!
@ Tante Mars: spannend, ik duim ook voor je! @ Zethu: zeg dat wel, het geduld van alle "groene" dames wordt wel op de proef gesteld zo, zo weet je nog niet waar je aan toe bent.