He bah ... en dan zit ik te miezemuizen over wanneer mijn NOD zou kunnen zijn! Jakkie Annie en veel sterkte!
de meningen zijn verschillend over welke dag de eerste dag is maar als ik jouw was aan je verhaal te lezen zou ik hem lekker op 28 dagen houden! ben je in ieder geval goed overtijd ja en dan kun je het later altijd nog aanpassen als het deze maand niet lukt en weer 27 dgn wordt. snap je het nog hihi heel verhaal
Annie wat een rotnieuws, snap dat je verdrietig bent, veel sterkte! Ahh loveable, had ik niet verwacht, balen meid! Geniet iig van de kerstdagen. Wondertje je ei kan idd pas na 48 springen, dus hoop dat het gelukt is! Nieuwe meiden welkom! Ga hier nog even de laatste dingetjes doen en dan genieten! Fijne dagen allemaal xxx
Hihihi ... 2 zielen 1 gedachte. Voordat ik jouw berichtje las heb ik de banner aangepast naar 28 dagen. Dus dat moet goed komen! Rekent gelijk ook een stuk makkelijker!
Volgens de culculator komt het volgende uit mijn gegevens: 25 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 5 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 6 Januari 2009 Vruchtbaar 7 Januari 2009 Erg vruchtbaar 8 Januari 2009 Eisprong 13 Januari 2009 Innesteldag 22 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 1 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Dus ik weet wel wat we gaan doen de 1e week van januari Is de 22e dan mijn NOD of ben ik dan 1 dag overtijd? Eens een blondje altijd een blondje!
jufmaiska, vandaag is je 1e dag. Dus dit is dag 1. Je vorige cyclus liep van de dag dat je ongi werd tot gisteren. Die dagen moet je tellen en dat is de lengte van je cyclus. Als je vandaag mee zou tellen dan zou het niet meer kloppen.
Goedemorgen meiden Gisteren fijn gegourmet met de familie, ben nog steeds vol Hier is mijn temp wel weer iets omhoog gegaan, als ik morgen hoger temp dan 37.0 dan was ht toch idd een eisprong anders niet, dus even afwachten. Ik bloed nog steeds met vlagen, dan helder rood, dan weer bruin en dan zelfs een aantal uren helemaal niets, kan er geen touw aan vastknopen dus en kan helaas niets anders doen dan afwachten. Vanmiddag gaan we uit eten met een grote groep vrienden om vervolgens erna te gaan bowlen, erg leuk. Met de 2de beaglepup gaat ook alles super, ze is een geweldig meisje en zet even een foto van haar in mijn album, ze heeft de kleur: lemon/white, dus erg apart. Best wel druk nu in huis met 2 pups maar is te doen en zo heb ik gelukkig voldoende afleiding Nou we spreken mekaar morgen wel weer en een fijne 2de kerstdag gewenst
Vandaag weer getemd en is 0.1 graden hoger dus 37.1 Ik hoop dat ie lekker hoog blijft en ons dan een dec/jan cadeau geeft. Als het klopt dat de 12e mijn ei-sprong was dan moet ik rond de jaarwisseling ongesteld worden of zwanger zijn. Dus spannend hier. Banner nog niet aangepast want gemiddelde ligt nog op 35 dagen, maar door de clomid zal mijn cyclus korter zijn. Iedereen heel veel s6
Ik zit hier ook nog met een goed gevulde buik van al het eten van gisteravond, pfffffff . Heb bij mn ouders gegeten waar we met een grote groep familie en aanhang waren. 5 gangen, erg lekker en gezellig. Vandaag doen we het even wat rusteriger aan en krijgen we vrienden te eten, ook gezellig. @Loveable:Tjee, echt vaag hoor die cyclus van jou.. Hoop voor je dat je temp omhoog gaat en je ook op het wachtbankje mag, want hier wordt je toch helemaal gek van. Superlieve pup heb je trouwens! (jaloers, jaloers). Mijn temp is nu voor het eerst weer eens echt hoog (voor mijn doen), maar ik blijf eigenwijs en denk toch nog steeds dat dag 6 mn ei was, hihi. edit: @Pearl: ooeee spannend meid, jouw nod is ook rond O&N! De 31e lijkt me ook weer zo'n mooie dag om goed nieuws te krijgen
ik wil ook nog even wat over/voor annie zeggen, maar niet naast allemaal leuke dingen. @Annie: Och meid, heb er echt geen woorden voor! Zat mn tranen in mn ogen toen ik je berichtje las gisteravond laat . Omdat je NOD zo vlak voor de mijne zat heb ik zo meegeleefd en nu heeft het niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel weer een pos test in handen hebt! (heb wel eens gehoord dat je na een mk supervruchtbaar bent). Hele dikke knuffel!
Annie, ik wens je heel veel sterkte. Ben zelf ongesteld geworden op kerstavond, maar hierbij zit ik te mieren. Heel veel sterkte!
Jaaa wondertje wat duurt dat wachten lang he. Als mijn kleine meid wakker is valt het wel mee, dan ben ik druk om eraan te denken, maar zoals nu ze slaapt en ik hier op de site ben en allemaal mooie banners zie......
Passagierslijst NOD Januari i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 20: Loe 21: MamavanJordy 22: Juf Mariska 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 95 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Oei is iets niet helemaal goed gegaan .... ik wilde mijn NOD erbij zetten, maar ben de luchtballon kwijt. HELP!
jah xxsuuzxx dat heb ik dus ook de kleine slaapt nu en dan denk je er idd wel aan vanmiddag naar familie en dan zijn de gedachten weer ergens anders als ze tenminste niet gaan vragen waar de tweede blijft...............