ow wauw 2 roze erbij! daar wordt ik nou vrolijk van @alle meiden die reageerden thnx doet me erg goed
Pippeloentje: GEFELICITEERD! Kom je nu ook richting oktober? (ik zit hier zieltjes te winnen ) lekker cake, heb ik ook wel trek in. (eigenlijk in een big mac maar dat wil manlief niet voor me halen )
goedenavond allemaal, de nieuwe zwangeren gefeliciteerd! flex gecondoleerd. verlies is altijd lastig, maar vooral als het binnen de familie is. ik heb een heel raar bezoekje bij de gyn gehad. het bleek dat ik vlak voordat ik twee weken geleden bij hem was toch een eisrpong gehad heb. ik vermoedde al zo iets maar het is toch wel raar. nou heb ik namelijk vorige week wel die primolut genomen en daardoor de ongesteldheid uitgesteld. stom is dat. en nou weet ik nog niet wanneer de ovulatie was omdat ik de dagen voordat ik naar de arts ging ziek was. nou mag ik volgende week weer komen. het loopt allemaal zo raar nu :S
hier zieltjes winnen he. Overn een paar weken blijf je zo doorzeuren dat hij er wel een haalt hoor. Hoor heel vaak verhalen van mannen van wie de vrouwen trek kregen in iets lekkers dat ze het wel moesten halen anders werden ze gek van haar!
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG zoiets? @Pippeloentje: onder "zwanger zijn" bij "bevallingslijst forum" @blackeyedgirl: mm nou ik heb er toch al een paar dagen steeds trek in. stom he mijn duimen blijven overuren draaien hoor!
hij zegt nu nog van niet ach, we zien het vanzelf. Als het allemaal goed blijft gaan is het 2 tegen 1 dus daar kan hij toch niet tegenop