Oh ja zeg anders maar dit tegen je man, als een zwangere vrouw iets heel graag wil eten, maar het niet te eten krijgt, krijgt het kindje een moedervlek in de vorm van datgene waar ze trek in had, hihi :-D
@ blackeyedgirl: Ik heb je klachten opgeschreven op papier en zal het woensdag meenemen! Zal ik je en PB sturen zodra ik iets weet? Voor wat betreft de cake.... Ik kon niet stoppen met lezen hier en bedenk me nu dat het eigenlijk al te laat is. Mar heb al een stuk van die roze van zojuist gepakt! mmmm HAHAHAHA Groetjes
Hai allemaal, Sorry dat ik even niet geweest ben. Internet heeft hier een eigen leven geleid! Hoeveel roze is erbij gekomen en hoe is het met Black en Rapoenzel?
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 28: Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 182 passagiers voor de roze luchtballon 37 Zwanger, 93 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 5 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Gooi de lijst weer even naar voren, anders zoeken we ons weer een ongeluk.
@ BEG, hahahaha een moedervlek in de vorm van een hamburger! @ fl3x: weltruste voor later @ loesje: dan maar morgen cake?
Ok, dan! Ik zie dat Pippeloentje ook een mama-to-be is! Gefeliciteerd! Wauw, ik heb nog maar 2 blz. terug gespot...nog niet eens gelezen....en zie al best wat roze!
@ Zethu: precies! eerste wat ik morgen ga doen. Heb er nu al zin in. Ik ga nu Bones kijken. Vind ik echt een geweldige serie. Tot morgen Doei doei
Oh, jammer nou! En jij de 30e naar de dokter bellen dan maar? Rapoenzel moest morgen toch al vroeg in het ziekenhuis zijn? Hm...had haar nog even succes willen wensen.
Zit ook Bones te kijken. Werd even niet goed toen ze dat stukje tong, haar en hersen aan Angela wou geven :sick:
Oh, Rapoenzel, dacht dat jij al aan het voorbereiden (of zo iets) was voor morgen. Dan moet je toch naar het ziekenhuis?
Oh, nou....aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant, je kan er maar vanaf zijn. In ieder geval...voordat internet hier weer een zelf dingen gaat doen....meid, heel veel succes donderdag!