NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat lief dat jullie allemaal meedenken! Ik weet het gewoon niet. ik heb echt geen idee wanner de eisprong was. dit komt mede door het feit dat ik de griep heb gehad en daardoor mijn temp hoger was. dus ik weet ook niet of wij in die tijd geklust hebben. omdat ik mij niet zo goede voelde hebben we natuurlijk veel minder geklust.

ik heb de primolut eigenlijk gekregen om menstruatie op te wekken maar doordat er wel een eisprong was heb ik het dus per ongeluk uitgesteld zou je kunnen zeggen.

ik wacht een paar dagen af en als ik dan niet ongesteld wordt dan ga ik testen. ik heb niet veel hoop maar ja wonderen kunnen natuurlijk gebeuren. en zo wordt het ineens toch wel spannend voor mij in januari ^.^

2. rivera

rivera Lid

15 jan 2009
    7
    0
    0
    hallo allemaal ik had eigenlijk 26jan ongi moeten worden maar was 25jan ongi geworden maar is nu al weer weg heb k dus maar 2dagen ongi gehad? wat kan het zijn? allemaal succes deze maand

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    een kort menstruatie? of misschien een innesteling?
    en van mijn antwoord word je ook niet wijzer.

Maar ik heb eenkeer een hele korte menstruatie gehad, innestelingsbloeding heb ik nog nooit gehad, maar sommige vrowuen dus wel

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @mare, wat goed dan dat je dat voor de zekerheid heb uitegestld, het zekere voor het onzekere nemen. wij gaan heeeeel haaard voor je duimen

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Het lijkt erop dat ik 3 oktober uitgerekend ben!
    Heb ik leuk uitgerekend haha, want ik ben de 26 sep. jarig, mijn broer 3 okt en zus 13 okt. Dus hoop dat die kleine er ergens tussen valt!

6. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    OOOw, ik zit hier te beven ! Ik ben jarig vandaaag en voor me verjaardag wilde ik een test doen..... en zwanger ! na precies 1 jaar proberen ! Ik kan het nog niet geloven, ik doe morgen voor de zekerheid nog een test .....

Groetjes ! ( het is zo onwerkelijk) :D

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

gefeliciteerd met je verjaardag en posi test.

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    He wat leuk! Gefeliciteerd en Gefeliciteerd!!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mare.. dan is het idd ereg spannend.. ga voor je duimen....

@jessy.. SUPER.. das nog s een verjaardag.. GEFELICITEERD

@Pam.. hoest nou?

@Pip... das mooi uitgekiend...hihihiii

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    korte ongi.. kan hooor.. heb ik ook nu.. ben t zaterdag avond geworden en nu is t al zo goed als over...druppel nog wat na, maar das hier normaal..

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @tante Mars.. meid.. goed dat je morgen al mag..ga voor je duimen.. twordt wel tijd dat je zekerheid krijgt ja...hoop op een mooie echobeeld..

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    van harte gefeliciteerd jessy, met allebei! dat is nog eens een leuk verjaardagscadeau!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje, tis echt niet bij te houden hier!

Weer een paar zwangeren: GEFELICITEERD!
    En de jarige natuurlijk ook, wat een mooi kado!

En voor degene bij wie het geduld weer of nog steeds op de proef word gesteld, STERKTE!

Hier nog niet ongie, dus ben erg benieuwd wat mn eerste cyclus worden gaat, mssn slaat ie wel een maandje over ofzo... Blijft nog even afwachten.

14. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Wauw Jesse, wat een kado! Gefeliciteerd!

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik zie het somber in... :(
    Had dus al een week geen kwaaltjes meer en gisteren had ik weer opeens zo'n zuerend gevoel in mijn onderbuik, rugpijn en hoofdpijn dus de duiveltjes zitten eraan te komen.. :(

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goeiedag dames!

Ik heb alles vluchtig bijgelezen.. ik zag wel een vlindertje.. Sterkte! *knuf*

@Mare, jeeeetje wat vaag! en spannend! maar als je nou wel ongi wordt, krijg je dan wel alsnog medicijnen voor je eisprong? want die dacht je toch niet te hebben ofzo?

En hier blijft t echt lekker vaag.. gisterochtend natuurlijk bij t afvegen bruinverlies.. dus ik verwachte later op de dag nog wel wat.. nope. helemaal niks! geen druppie!

Dus vanmorgen met naar de wc gaan had ik ook wel zoiets van nu zal ik dan wel ongi zijn, maar weer.. helemaal niks!

Dus vriendlief gaat vandaag toch maar wat testjes kopen en dat ga ik die toch maar doen als ik niet ineens ongi word ;)

Blijft dus best spannend! :$ zeker omdat ik flinke steekjes in mn buik heb af en toe, en tis geen ongipijn maar t zit wel heeeeeeel laag..

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Goede morgen dames.
    Lekker rustig geweest hier zie ik.

@ miracles: balen zeg. Hopenlijk gaat het snel wel goed!

@ fl3x: vriend bij de kustwacht he, hihi. Mijn broertje ging vroeger altijd aan de wandel. Hij deed zijn behoefte waar hij dacht dat het toilet was. Zo heeft hij dus ooit eens in mijn vaders sokkenla staan plassen. hahahahaha.
    Ik pak me ff wat chocolaatjes. Jij een spekje?

@ tante mars: lekker snel hoor, morgen al echo, volgende week vk! Snel zekerheid dus. Mooi.

@ lieselke, jammer meid, volgende ronde meer succes hoop ik.

@ jessy: wow dubbel feest. Gefeliciteerd met je verjaardag en je zwangerschap!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    spannend pam! ik hoop nog steeds op een posi test voor jou.

ja ik mag alsnog beginnen met de clomid. met een cyclus van meer dan 100 dagen doen ze daar niet moelijk over, verder kan je dus met pcos sowieso spontaan een eisprong hebben. ik ben wel blij dat ik aan de medicatie mag anders ben ik elke keer twee of drie maanden verder dat schiet natuurlijk niet op.

19. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hmz, getest net...negatief.. maar misschien toch te vroeg, of gewoon niet zwanger, meiden wat is het moeilijk..:(

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ja inderdaad! daarom vroeg ik t ook!

en wel stom dat ze die eisprong dan je vorige afspraak niet zagen.. ik duim voor je op een echt wondertje! ;)

en anders dat je je cyclus snel op gang hebt!

Nu ga ik weer dames.. wil wat gedaan krijgen vandaag! doeidoeiii

Deel Deze Pagina