zeker spannend, maar je hebt niet met ochtendurine getest dan, toch? dus mssn nog niet zoveel hcg, en bij esmay duurde het ook langer toch, voordat je test posi was? jeetje, schrikken zeker van je oom was hij ziek ofzo of is het plotseling gebeurd? Sterkte iig! wij zijn trouwens met zn drietjes door de griep geveld, heerlijk wel gezellig trouwens, lekker met zn drietjes thuis! hihi
mijn oom heeft een hartaanval gehad. en idd urine was erg dun moet zeggen dat ik nog steeds hoop heb haha maar moet ik dan ongi worden dan maar nu beterschap jullie 3tjes!
jeetje wat erg! dan schrik je je echt helemaal rot. en ja ik zou ook nog even hoop houden als ik jou was, geen bloed geeft tenslotte nog steeds moed
Nou 3 keer raden hoor.. gewoon weer negatief, +-test van de kruidvat.. ook geen ongi te bekennen.. ik denk heeeeeeel superlicht wel wat te zien, vriendlief ziet niks en ben gelijk behoorlijk chaggo! sorry maar voel me zo beroerd.. voel me heel zwanger.. en dan niks weten.. bah echt klote! ik kan hier echt heeeel slecht tegen hoor!
ooow meid, balen hoor! was zo fijn geweest om nu zo'n mooie streep te zien! mssn komt het nog... ik hoop het voor je!
Dat negatesten is precies de reden waarom ik het niet voor vrijdag doe. Als mijn blaasontsteking over is tenminste. Heb met de huisarts gebeld, assistente zei dat de kuur 2 dagen uitwerktijd heeft, dus morgenvroeg kan ik mijn plasje inleveren. Zullen we het ook maar niet te vroeg doen he.
foto's staan in mn album.. maar ik zie m maar gewoon als weeeer negatief.. ga wel braaf wachten op mn ongi
bij kruidvattesten moet er toch een plusje komen te staan? die zie ik inderdaad niet... echt jammer! maar goed, mssn heb je deze keer een iets langere cyclus gehad en test je pas over een paar dagen posi... ik zou nog even afwachten, en over een paar daagjes gewoon nog een testje er tegenaan gooien.
@ pam: balen meid. Probeer niet te vaak te testen, anders krijg je op een dag net zo'n slechte zin als ik afgelopen vrijdag. @ mare: dat berichtje over die 8-ling was toch van jou he? Bah, ik zou er ook niet aan moeten denken. 2 vind ik genoeg.
Ik moest 2 dagen wachten, dat heb ik braaf gedaan en idd heb gelijk weer een kutdag.. ik voel me zo zwanger maar ik ben t niet, wil t uitschreeuwen maar t kan niet.. en dan zit mn schoonzussie hier te vertellen hoe rot ze zich voelt en dat ze overal misselijk van word en niks kan eten enzo.. en dan kan ik dr alleen met een neplach zeggen "ach, ik ben ook de hele dag kotsmisselijk en kan niks eten maar bij mij ist gewoon een buikgriep" en ik weet ook wel, t kan veel erger.. en tis nog niks en weet ik t.. maar toch.. vind t gewoon zwaar klote! nou ik test gewoon helemaal niet meer, ben er klaar mee.. hij is dik negatief, ik ben niet zwanger tis nu alleen wachten op die klote ongi zodat ik daar weer vanaf ben ben er even helemaal klaar mee..
hey pam, ik snap dat jij je nu zo voelt. maar dat is wat oa puzz al een keertje bedoelde. probeer er wat rustiger onder te worden. het is nog maar je tweede ronde toch? de meeste vrouwen doen er gemiddeld een half jaar over om zwanger te raken. je hebt dus nog even de tijd om gewoon ervan te genieten! hele dikke knuffel komt jouw kant op!
Ik ken je gevoel. Is gewoon sh**. Zoek wat afleiding zou ik zeggen. Ik heb op die dag de eerste uren ook niet veel hier gezeten. Ben andere dingen gaan doen en dat heeft me geholpen het van me af te zetten. Als ik mijn brood op heb ga ik zelf ook weer verder. Keuken staat op het programma voor vandaag, moet nog wat vuilniszakken naar beneden brengen en oud papier en dan kan ik weer verder. Heerlijk toch om in een flat te wonen, je hoeft niet te wachten tot ze je container eens komen legen, je gaat gewoon naar de ondergrondse container toe, hihi