NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja ik weet ook dat dit maar de 2e ronde is.. en das t probleem ook helemaal niet..

tis gewoon t feit dat ik me zo ontzettend klote voel.. kan niks eten, nergens trek in.. als ik weet word ik weer misselijk of krijg ik flinke maagzuur.. kheb constant last van mn buik..

en t irriteert me nu gewoon omdat t toch niks is.. omdat ik wel alles heb, alleen niet die dikke streep..

en t voelt nu gewoon ff als een drama.. weet niet waarom.. maar zo voelt t gewoon! en rustiger eronder worden, dat was ik ook wel geweest als ik gewoon ongi was nu.. of als ik niets had gevoeld!

dit komt gewoon omdat er volgens mijn lichaam, mijn gevoel.. alles.. had dr allang al een hele dikke vette streep moeten staan! want zo voel ik t! en als je dan een hele nega test krijgt.. dat is gewoon kut..

maar ik denk dat ik idd maar ff van t forum blijf en dan zie ik wel weer wat ik doe.. afleiding gaat amper omdat ik me dus de hele dag belabberd voel.. en ik zit sowieso hele dagen thuis.. ;)

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @pam.. ik snap precies hoe je je voelt.. zeker als je je zo zwanger voelt (instinct zegt t gewoon) dan kun je er wel een + of tweede streep op kijken.. tis dan zo frustrerend dat idd je hele dag naar de knoppe kan gaan.. heb t zelf ook gehad.. en toen ik een maal na veel nega testen eindelijk die posi test had dacht.. zie je nou wel.. ik wist t gewoon...tis gewoon erg k*t.. en idd afleiding zoeken is de beste remedie.. de een heeft tonnen geduld en de ander niet.. (ik dus ook niet..heel irri)

idd.. wachten en je er bij neerleggen is misschien wel het beste nu. mocht je toch stiekem zwanger zijn dan weet je dat snel genoeg.. dan blijft je ongi weg en komen de testkriebels volgende week vanzelf weer.. zo niet dan komen de duivels op bezoek en kun je weer verder.. zit je volgende maand weer met goede moed te wachten...

Hele dikke knuffel meid.. op dit moment is t gewoon flink balen.. en baal maar lekker.. hoort er ook bij.. mag hoor!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik weet het. Zo voelde ik me vrijdag ook. Vet veel symptomen en zo.
    Het gekke is, naarmate ik meer overtijd ben hoe rustiger ik er onder wordt. Ik geloof er niet meer in. Ondanks dat ik vanmorgen weer meer misselijk was (en het niet aanvoelde als mijn maagklachten)
    Ik hoop natuurlijk nog wel, maar mijn lichaam is gewoon een loopje met me aan het nemen. Ik wacht gewoon tot ik weer ongesteld wordt. En als de blaasontsteking weg is en ik vrijdag nog geen positief resultaat is ga ik gewoon op mijn gemak een afspraak met mijn huisarts maken. Dan kijkt zij me maar na.

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ben er ff vandoor ladies...

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ga ook weer wat doen. latersssssssssss.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou ben ik net klaar met opruimen, stofzuigen, was ophangen en afwassen.

7. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,
    Pff, eindelijk bijgelezen.

@ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! (en jessy dubbel gefeliciteerd, dat is nou eens een leuk verjaardagscadeau!)
    @ fl3x: gecondoleerd, 50 jaar is veel te jong om te sterven, veel sterkte.
    @Miracles: knuffels, en ik hoop dat er snel een nieuw wondertje komt dat wel 9 maanden bij je mag blijven.

Zou iemand mij op groen kunnen zetten? Ook mijn geduld wordt nog steeds op de proef gesteld. Nog geen rode duivels, een negatieve test en de hele dag een vaag misselijk gevoel, en geen trek in zoetigheid (wat voor mij toch echt uitzonderlijk is). Dus ik laat de chocolaatjes bij het wachtbankje even aan mijn neus voorbij gaan.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD Januari

01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel
    06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke
    27: Anna009 & Jessy83 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979
    28: Missrianne & waterfall
    29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey

TESTMARATHON

24 januari:
    * PamPapilio
    * Nienke07
    * Ingrid74

26 januari:
    * Dreami3j

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia
    * Fl3xgirl

182 passagiers voor de roze luchtballon
    36 Zwanger, 94 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 6 vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    balen yvy, ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben!

10. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ach ja, meer dan geduldig verder wachten kunnen we niet doen he. Ik denk dat jouw geduld nog meer op de proef wordt gesteld, als ik al je berichten lees...

Ik ga eens wat afleiding zoeken in de vorm van boodschappen doen, tot later!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ pam balen joh nega test :(

ik zag op mijn test eeen erg licht streepje nauwelkijks te zien denk een indroog streepje

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou hier mijn uit boosheid gesloopte test als bewijs dat ie echt nega is ;)

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm ja daar zie je idd niets op. frustrerend zeg!

ik ga zo naar de apotheek om mijn recept clomid op te halen ^^ nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt. ik wil beginnen!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

al zie ik op de echte boven in toch echt roze :confused:

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

en me vriend ziet het ook

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Waar bedoel je?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

zal um ff hier plaatsen Andere foto

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    pffffffffffffff. wat is het altijd een troep bovenop de keukenkastjes. Weer flink lopen schrobben. De vloer doet m'n vriend maar van de week.

Nadeel dat ik een tijdlang mijn huishouden heb lopen verwaarlozen. Maar ben bijna bij gelukkig.

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja raar zeg, daar zie ik ook wel wat, lijkt een beetje een roze schaduw. ik hoop dat het een teken is dat je wat later hcg aanmaakt en dat je straks een dikke streep hebt!

Deel Deze Pagina