hmm nou nog steeds juni, maar ik heb nog steeds april in mn hoofd hoor, dus de discussie is nog niet gesloten hihi en tja wat het wordt, ik weet het niet hij zegt wel dat ie zich onder druk gezet voelt, terwijl ik het met hem er bijna niet meer over heb, want ik denk als ik niet erover zeur dan komt ie misschien zelf ermee... en van het weekend natuurlijk dat zn ouders ernaar vroegen, haha, maar goed, we zien wel!
ik zal me ook aanmelden in feb... ik kom eigenlijk met 32 dagen op 1 maart, maar dat vind ik niet leuk, dus ga gewoon nog een keertje uit van 31 haha, dan sla ik tenminste niet een hele maand over...
Goedemorgen meiden, Kan iemand mij rood maken (27/01)? Verhuis helaas naar februari.. Iedereen nog veel succes gewenst en de reeds zwangeren gefeliciteerd!
ik ga naar mn werk! niet teveel kletsen, want dan is het niet bij te lezen vanavond.... veel plezier iedereen vandaag!
Hey, Daar ben ik ook weer een keer! Ik had me eigenlijk afgemeld hier. Maar wonder boven wonder mijn hebben niet doorgezet. Gisteren bij de gyn geweest, en hij zag gewoon een nieuw vruchtje zitten! Joepie. Gisteren dus ook bloed laten prikken, vanmiddag krijg ik de uitslag. Volgende week terug voor nog een echo! Omdat ik 7 dagen last heb gehad van bruinverlies is het natuurlijk hopen dat alles goed blijft zitten. Dus ga ik heel voorzichtig op roze!!!! liefs berenbotje
oh wat spannend berenbotje. hebben ze nu al een idee hoe ver je bent of moet je de echo afwachten? in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd!
Ik meld mij ook even snel en ga dan terug lezen, ben een beetje grieperig vandaag........maar ben ook vrij vandaag dus terug lezen kan ik wel. iedereen van roze gefeliciteerd, ongi, wat balen volgende keer beter hoop ik en wachters....nog even geduld....
Het is inderdaad spannend. Maar de gyn dacht dat ik zeker 4 / 4,5 week moest zijn! Maar ja, dat bruinverlies he! we gaan maar van het positieve uit!
ohw wat spannend Berenbotje...jemig zeg das ook wat.. hoop dat beebje goed blijf zitten.. een echt wondertje....
hier is de ongi alweer zo goed als weg... nou das nog s een mooi gegeven.. eerder was ik altijd echt 7 tot 8 dgn ongi.. nu is het op dg 5 al bijna niks meer.... heerlijk
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 183 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 98 Ongesteld, 10 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
hey wie kijkt even met mij mee. er zijn volgens mij twee verschillende jessy's er is er een jessy1983 en een jessy83. de één heeft net gemeld ongie te zijn en de ander heeft gister gemeld zwanger te zijn. is het nou één persoon met twee accounts? of zijn het er twee? of ben ik gewoon dom?
@ tanta mars succes...! ga nu lekker douchen.......ik heb het idee dat mijn rillerigheid en misselijkheid weer wegtrekt......gelukkig.... Succes iedereen, ik kom straks og wel even weer om het hoekje kijken....
zoals ik kan zien bij functie zoeken is jessy83 zwanger en jessy1983 ongi.....het zijn inderdaad twee mensen.... via zoekfunctie hun profiel en berichten opgezocht.... @5mare5: compliment hoor van het bij houden lijst!
ja ik had idd ook bij via zoeken bij hun berichten gekeken. het viel mij namelijk op en vond het nogal raar. nou dan verander ik weer wat in de lijst. en ik ben echt niet de enige die dat soort dingen ziet...
oke iedereen een voor het bijhouden van de lijst.....bij mij gaat het niet goed als ik dat doe dus iedereen een dik comliment.....