@mare.. oh oke.. dat had ik dan ff gemist...kan ik me ook wel voorstellen.. @Flex.. nee he..je had dit vorige week ook weet je nog..? *ik wil gewoon te graag iedereen op roze hebben geloof ik*....
Goeiemorgen dames! Nou nog niks van tante mars.. das positief toch?!?! Ze zou t toch alleen gelijk melden als t slecht nieuws was?! Dan duim ik dat ze nog ff niet op t forum komt hihi berenbotje wat een verassing moet dat geweest zijn! wat gaaaaf! gefeliciteerd! @fl3x: T schiet niet op met ons he! hier ook nog steeds geen ongi..
hey pam, hoe is het nu? nog steeds zo misselijk? ik ben daar trouwens ook voor naar de ha geweest. hij zei toen dat ik last van brandend maagzuur heb, daar heb ik een middel tegen gekregen waardoor het alleen nog maar erger werd. maar je kan natuurlijk bellen maar mijn ha wilde mij echt niet helpen. die had zoiets van het is heel gewoon dat je je zo voelt tijdens ontpillen. ik ken het gevoel iig dat je lichaam toch al niet helemaal super is en dan dat er nog bijjkomt...
Nou werd vanmorgen wakker en toen lag ik nog veeels te lekker.. dus wilde me lekker ff omdraaien.. maarja door een enorme golf van misselijkheid en buikkramp moest ik er toch uit en naar de wc dus echt lekker gaat t nog steeds niet..
Nou lady's here i am voor de derde keer want deze pc loopt vast mijn beleving mijn hoofdpijn toch mijn verhaal . Ik eg het even kort, heel kort want de derde keer ga ik niet trekken ... Ik ben op het moment zwanger van alleen een placenta van 13 weken oud die nog steed voortgroeit maar ons 'kindje' is niet meer in mijn buik aanwezig. Mijn lichaam is zwanger maar ik ben het toch ook weer niet (meer) .. MOet vanmiddag naar de gyn voor verder onderzoek en evt. curr of opwek pillen .. Ben zo beduurst heb een kwartier staan janken samen met me moeder en me vriend wist niet waar die het zoeken moest.. Ons lang naaruit gekeken kindje is er tussen uit gepiept en niemand zal weten waarom .. preciese beleving vertel ik denk ik vanavond, mijn gevoel is even weg.. Keiharde wereld... BEdankt voor al jullie woorden.. Ik ga ff wat eten als het lukt en dan richting dokkum ben nu bij mijn ouders heb ze even nodig nu .. Knufff
tante mars, ik vind het echt vervelend voor jou! *dikkeknuffel* laat je maar goed troosten door je ouders en je vriend!
@tante mars.. wat ongelofelijk raar...en onwerkelijk moet dit voelen... heb wel 3 keer je bericht moeten lezen voor ik het een beetje doorhad.. heel raar...dus je had toch gelijk en toch ook weer niet..dit moet zo gemeen voelen.. Ik kan je alleen maar een heeeeele dikke knuffel geven.. (((((knuf))))))) hoop dat je je gevoel een plekje kunt geven.. Kuzz
Dit is dus wel een verklaring waarom de testen vaag zijn ik heb wel het hormoon maar niet veel, omdat het kindje er niet meer in zit.. ik ben wel heel blij met het feit dat we gewoon zwanger kunnen worden, maar op dit moment is alles heel vaag om me heen
Ppppfffff mars.. jeeetje wat erg meis! Heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je vriend! *dikke knuffel*
ik moet even wat delen meiden, word er zo blij van. ik ging net even knuffelen met mijn ratjes en twee die heel aanhankelijk zijn kwamen direct bij mij liggen en slapen. super schattig. daar word ik al vrolijk van maar ineens kwam mijn schuwste ratje die nooit contact zoekt erbij liggen en wilde zelfs geknuffeld worde. dat was zo lief. daarna ging ze zelfs in mijn trui liggen en zowel zij als ook ik hebben er enorm van genoten. sorry beetje banaal verhaal maar ik kon er bijna van huilen
Wat erg meid. Ik heb er de tranen van in mijn ogen staan. Heel veel sterkte! Verder wat ik nog gelezen had: @ jessy: jammer meid dat de er zijn. @ fl3x: negatief meid? irri zeg! @ Love Child: jammer meid dat de er zijn. @ berenbotje: toch roze? Gefeliciteerd! Fijn dat het niet doorgezet heeft. @ mare: bedankt voor het bijhouden van de lijst, wat een lief verhaal van de ratjes! @ hier. Heb mijn plasje weggebracht, maar nog niets gehoord. Wel gevraagd of ze test konden doen, maar moest er voor betalen. Werd niet betaald door zorgverzekering. Dus doe het dan toch maar vrijdag zelf, mits de blaasontsteking weg is.