@ tante mars.....big hug.....neem de tijd om dit te verwerken en heel veel sterkt bij de gynaecoloog heb net even lekker gewandeld met mijn hond en logeer hond. Even frisse neus gehaald..... @zethu spannend hoor, ik ben aan het duimen....
ik hoop echt voor je dat de blaasontsteking weg is en denk eraan nu nog steeds veel te blijven drinken. ik heb het nun nog, als ik een dagje minder drink heb ik er gelijk weer last van
Hallo iedereen, Vanmorgen is me urine weer getest bij de HA de blaasonsteking is weg. Ook is de afscheiding opgehouden en heb ik op moment ook verder weinig last van kwaaltjes. Ik denk dat me cyclus nog niet echt helemaal goed is. Was ook pas me 1ste ongesteldheid na de zwangerschap. PS>>> IAN IS 3 MAANDEN OUD GEWORDEN GISTER <<<
Proficiat! Ik wacht nog op de uitslag van mijn urine. @ mare: ja hoor, zal ik doen. Was net van plan om me mijn lunch (met soep en thee) te gaan klaar maken. Ik heb nog best veel buikpijn, dus denk dat het nog niet goed is.
Dank je! Wij hopen als ik weer normale cyclus heb wel weer een baby in me buik kan laten groeien,.. maar is nog ff afwachten. Mijn dokter zij als ik over 1,5 week nog steeds niks te bekennen is van de duivel en test negatief is dat ik dan moet bloed laten prikken
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 183 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 99 Ongesteld, 10 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
balen twijfelaar. succes in de volgende ronde! @dreami: wel fijn dat je dan direct bloed mag prikken dan hoef je niet zolang te twijfelen. @zethu: hm ja dan zou ik het idd goed in de gaten houden. mijn ha zei toen dat je slijmvliezen nog een tijd lang geïrriteerd kunnen zijn dus het hoeft niets te betekenen. vitamine c helpt trouwens ook voorkomen!
Over een uur mag ik naar de gyn bellen, over de bloeduitslag.....ik ben toch wel een beetje zenuwachtig.
ik mag maandag pas weer testen, ik heb testen in huis van CB. Erg verleidelijk maar ja moet ff geduld hebben en is ook niet leuk als ik weer nega heb en dan weer een test verpruts!
Nou hier ook braaf nog niet getest hoor.. Morgen weer testen denk ik, want vrijdag is mn schoonzussie jarig en ik vind t een beetje raar om op haar verjaardag t te gaan vertellen mocht ie positief zijn.. weetniet.. voelt een beetje als de schijnwerpers pikken snapje? en wij kunnen absoluut ons mond niet houden dan.. dat weet ik zeker! ik wil zo graag die positieve test!
Ik heb al een week testen van Kruidvat in huis liggen, maar durf niet meer te testen. Mijn zus vind dat schijnbaar zo normaal als maar zijn kwam. Toen ik 31 werd vertelde ze doodleuk dat ze 8 weken zwanger was waar iedereen bij zat. Maar ja zij probeert altijd iets dergelijks. Zodat zij alle aandacht krijgt.
als ik nu zwanger wordt dan ga ik het waarschijnlijk op de verjaardag van mijn stiefvader vertellen, maar in dat geval weet ik dat dit voor hem het leukste verjaardagscadeau zou zijn. en daarbij houdt hij er niet van om in het middenpunt te staan. maar anders is het erg egoitsisch om zoiets te doen.