Daar houd ik dus niet van.. mn schoonzussie flikte vorig jaar zoiets.. mijn verjaardag werd gevierd... ze kwamen laat binnen.. met een puppy! die dag opgehaald!.. Tsjah.. leuk voor ze, natuurlijk.. maar ik vond t sneu voor dat beestje zo op zn eerste dag en was jaloers omdat hun reden ook ff doodleuk was dat wij met een pup bezig waren en ze wel eerder wilden zijn iig. dat zei ze.. dusja.. zou wel leuk "terugpakken" zijn hahaha nee dat wil ik niet.. dus morgen testen en dan is dat klereding gewoon positief!
ja snap ik! Maar wat ik me afvroeg, hoe kon je blaasontsteking de tests beinvloeden eigenlijk? Dat ie negatief was terwijl je wel zwanger was?
Toen ik vorige week woensdag mijn plasje opving voor ik naar de HA ging heb ik nog getest en toen had ik een heel zwak positief resultaat. Dat kwam door de eiwitten die de bacterien uitscheiden.
niet dat ik weet. Maar ik wil niet weer eerst een streepje gezien hebben en vervolgens weer nega testen. Is heel pijnlijk.
@ tante mars wat erg! dikke knuff @ hier zit maar naar me lege witte test te staren met 1 streep en 1 heeeeeel licht streepje (van het opdrogen waarschijnlijk)
heb je nog een keer nega getest dan? want zover ik weet kan je niet vals posi testen door blaasontsteking. staat als het goed is ook bij de testen. ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar dit is wat ik tot nu toe gelezen heb. een zw.test reageert immers op hcg en niet op eiwitten...
zie um ook nie op de foto maarja negatiever dan dit kan helaas niet wou dat die duivels eens kwamen zit ik nie zo in w8 stand
ja kan ik mij voorstellen dit is echt niks wachten en niet weten waar je aan toe bent. dit kwaaltje hebben er wel meer meiden hier in januari. en ik door eigen schuld nu ook
Ik had net de assistente aan de lijn. Blaasontsteking is over. Urine was in orde Heb wel gelijk een afspraak gemaakt ivm uitblijven ongi en nega testen. Heb wel gezegd dat ik vrijdag nog een keer test.
oké spannend dan. fijn dat de blaasontsteking weg is. ik twijfel nog steeds over de invloed van blaasontsteking op de testen. mi is dat namlijk onzin. maar goed ik kan het niet bewijzen.
zethu fijn dat de blaasontsteking over is...nu afwachten...spannend hoor ik duim voor je...voor iedereem trouwens...