zethu; echt wel, alleen ben er minder mee bezig als voor mijn nod.....komt ook denk ik dat ik minder voel..... succes iedereen
Zo lady's ik ben er weer.. Begin een beetje te beseffen dat het echt over en uit is.. Ben vanmiddag bij de gyn geweest en die kon er niet veel meer van maken.. vinden jullie het goed dat ik jullie strax op de hoogte breng van hoe en wat allemaal ? Nu ff met me manneke op de bank, knuffelen .. Knufff
Pippeloentje, klets jij nog op een ander forum mee? Ik weet niet echt waar ik mee kan babbelen....ben iets te laat om met september mee te kletsen...en voor oktober weet ik het niet. Ben namelijk rond 30 september uitgerekend? Of heeft iemand tips voor mij......zelf een clubje vormen met al mijn vriendjes hahahaha.
@ tante Mars: wat schrikken zeg! Sterkte! @fl3x: stom stom stom, ik was er echt van overtuigd, BALEN! @alle wachters: spannend! even ego: heb net een boete van 217 euro en eentje van 62 euro met de post gekregen! vorige week al eentje van 310 en eentje van 56! Mn vriend houdt van doorrijden, maar dit is niet echt leuk meer! ben pissig! zo dat helpt! hier verder alles goed! en was er niet nog een voorzichtige positieve test? GEFELICITEERD!
hoop dat hij er van leert bjorn wel iig was behoorlijk kwaad toen hij een hoge boete kreeg en siendsdien geen meer gehad haha
in de tien jaar dat ie zn rijbewijs heeft niet 1 boete en nu opeens zoveel! moet echt beter blijven opletten en rustiger gaan rijden...
so als mijn zulke boetes kreeg zou hij van mij niet meer mogen auto rijden. dan besparen we tenminste op de benzine. en het is nog gevaarlijk ook vind ik. ik voel me vandaag zo suf denk dat het vooral psychisch is maar ook lichamelijk is het allemaal niet echt je van het. ga dus lekker verder bankhangen.
jemig surf.. dat is pas idioot veel.. en zoo jammer van t geld...hoop dat ie er van geleerd heeft....
Zo wat een fikse boetes. Gelukkig rijd die van mij niet zo hard meer als vroeger. Als ik zijn verhalen hoor dan is het een enorme wegmisbruiker geweest. 190 op een 80-km weg bijvoorbeeld. Ben blij dat hij rustiger is geworden
ik kom weer even laten weten dat ik nog steeds duim voor alle negatief testenden @surf: wat een hoop .. hopelijk heeft hij ervan geleerd @tante Mars: sterkte!
gaat hij ze dan ook zelf betalen surf? Wat veel, dat geld kunnen wij niet missen in twee weken hoor....maar echt balen.... Hier ook net klaar met eten, een paar sollicitatiebrieven eruit gedaan vandaag, verder niet veel gedaan, niet helemaal happy..... heel veel sterkte tante mars....(knuffel)
Nou meiden.. ik ben lekker de hele dag aan de bak geweest in huis.. echt heel druk.. en met mijn lichaam is dat nogal wat.. en net rozeverlies.. dus ik denk dat ik vanavond of morgen op rood kan..