goeiemorgen! stond ik helemaal chagi op met het idee vandaag geen zwpagina doet ie het gewoon . Nou, ik klaag niet! Dan zal ie later vandaag wel uitvallen... @Kar76:sterkte meid! @Giegel: Balen van je ongi weer . Veel succes in de ballon! Ben ook wel een klein beetje blij dat de kesrt we weer op zat hoor. Was wel heel gezellig!, maar ook wel weer een beetje vermoeiend. Gisteravond zelfs nog even wezen stappen... Voel me nu een beetje grieperig, maar het voordeel daarvan is dat ik nu even niet zo gefixeerd ben op symptoompjes spotten zoals anders voor mn NOD .
Mijn kerst was gezellig maar ben nu echt uit gegeten. en jullie? Wie kan mij helpen met misschien een hele domme vraag. Wanneer is het klussen nu het meest effectief? voor de eisprong rond de 14 dag oke maar dan als die eisprong is geweest in de dagen tot de innestelling heeft het dag ook nog zin? ik realiseer me dat wij misschien steeds te vroeg zijn gestopt! Tot de eisprong kluste we en daarna iets minder.. tja en nu na 7 maanden dacht ik waaaahhh misschien doen we het wel verkeerd! Help ff verheldering van iemand please
je eicel leeft maar 2 uur terwijl de zaadcellen 2 tot 5 dagen leven en met uitzondering soms wel 8 dagen dus je doet het niet verkeerd meid maar je kunt het beste tot 8 dagen voor de eisprong klussen tot 3 erna dat is het meest effectief ik hoop dat je er wat aan hebet
Volgens mij heeft klussen op de dag van de eisprong nog zin, maar daarna niet meer. Een eitje leeft maar een paar uur (ik geloof tot 12 uur na eisprong). Maar ja, vaak weet je niet precies wanneer die is, tenzij je ovulatietesten gebruikt en tempt. Nu doe ik geen van beiden, dus ik ben vandaag maar vast begonnen met klussen. Maar na de eisprong mag je natuurlijk wel gewoon klussen, omdat het ook nog een beetje leuk moet blijven. Althans, dat is mijn mening.
hallo allemaal, Iedereen een fijne kerst gehad? Ik heb al een tijdje niet meer gekeken op de site, dus heb nog niet alles gelezen hoor. Wij hebben de kerst goed benut en dus flink geklust en vanmorgen voel ik heel duidelijk mijn ei. Spannend, want nou mag ik weer met vele anderen gezellig 2 weken op het wachtbankje zitten . Heb daar altijd zo'n hekel aan he! groetjes
Hai, volgens mij is het inderdaad zo dat na je eisprong klussen niet zo heel zinvol meer is mbt het zwanger raken. Gewoon klussen voor fun natuurlijk wel
Ik weet niet of dat zo is hoor, kijk maar eens op mijn ticker. Daar staat dat een eitje tot 48 uur na de eisprong bevrucht kan worden.
Vandaag weer 37.1 getemd. Hoop dat het zo blijft. Verder nog geen echte klachten. Ach ja, we zien het wel.
@rm1: Vervelend he, dat wachten . Kom maar gezellig tussen de andere duimendraaiers op de bank zitten en laten we hopen dat het raak is! Wat betreft dat klussen na je ei. Ik had ook begrepen dat gemiddeld een eitje nog zo'n 6-12 uur na de eisprong bevrucht kan worden. Natuurlijk zijn er ook supereitjes die het 48 uur volhouden, maar er zijn ook eitjes die het maar 2 uur volhouden. Maar goed wat extra klussen kan natuurlijk noooooit kwaad @Pearl: spannend meid, hopen dat je temp zo mooi hoog blijft!
he dames, Nou, de kerstdagen zitten er weer op. Was het bij jullie ook gezellig? Mijn dochter is wel aan de latten, want ze is toch net iets langer op gebleven dan normaal We zijn daarnaast ook weer fijn aan de slag gegaan, hihi. Ik hoop dat het deze maand raak is en dat het blijft zitten! Moet wel zeggen dat ik dit keer mijn ovulatie wat anders aanvoelde. Ik had afgelopen woensdag echt een zeurend gevoel in de buik. en gisteren weer...ik hoop dat we het eitje niet misgelopen zijn Afwachten maar weer de komende 2 weken en ik ga NIET voor mijn NOD testen...
@nana33: echt heel vervelend ja dat wachten. Dus inderdaad, ik kom gezellig tussen de duimendraaiers zitten en hopen maar dat we records breken in de luchtballon en dat er dus een heleboel zwanger zijn in januari. Maar bah, eerst die 2 weken weer wachten.... Wat jij zegt over je ei klinkt ook wel wat logischer ja. maar evengoed probeer ik het vanavond nog wel even om te klussen hoor. Je weet het nooit
@ cam: kom ook maar gezellig op dat bankje zitten. En, tja, ik wil eigenlijk ook niet voor NOD testen, maar zeg nooit nooit, 2 weken duren soms erg lang maar, ik ga ook proberen om niet eerder te testen....
haha, ik zeg ook elke ronde net na mn ei dat ik niet voor mn NOD ga testen en tot nu toe is het nog nooit gelukt ! Ben het deze ronde ook nog steeds echt van plan, helemaal omdat ik nu door mn hoge(ere) temp alsnog ga twijfelen of mn ei niet 4 dagen later was (op dag 10). Nou ja, ik hoop dat we allemaal het geduld kunnen opbrengen om gewoon braaf onze NOD af te wachten. Scheelt een hoop geld en stress .
haha, laten we daar ook maar op hopen dan! Maar ja, stress, ik heb dat minder als ik gewoon eerder test, haha! Misschien toch maar weer een topic openen om elkaar te steunen in het niet testen?
Goedemiddag ik dacht dat er vandaag met de verhuizing begonnen zou worden, kom ik kijken zijn we gewoon online? Na ja wel fijn iig, zou het nu ook langer duren? Zijn al behoorlijk wat wachtenden zeg...Ik heb gister weer last van mijn buik gehad, kreeg een steek en deed erg zeer, verder al wel weer gewoon ongikrampen verspreid over de dag, en dan vooral 's avonds in bed, dus denk dat het weer niet gelukt is...
Hi meiden, Heb me gisteren hier aangemeld, maar ben vanmorgen ongi geworden! Aan de ene kant jammer, maar een cylcus van 34 staat mij wel aan! Dus ik ga vol goede moed door naar de volgende ronde. Blijf dan wel in januari, wordt de 30e. Ik hou maar even 34 dagen aan, hoewel dat niet echt terecht is omdat ik onregelmatige cyclussen heb. Prettig weekend allemaal! Groetjes Visjes.
rm1 en nana33 Goed voor nemen he voor 2009....niet testen voor NOD! Maar het is lastig hoor, ken mezelf en je haalt ze in huis en ze roepen dan de hele dag....gebruik me, gebruik me...aaaah...toe...eeeeeentje maar
Hahaha , ja ik herken het. Heb er hier 8 ( ) in de la liggen, 2 digi en 6 matcare, die nu al zachtjes mn naam roepen.... Aan de ene kant denk ik soms dat het even rust geeft als ik test, aan de andere kant ben ik altijd weer zoooo teleurgesteld en ben ik alleen nog maar bezig met die teleurstelling. Ach, ik zie wel of en tot wanneer ik het volhoud. Elke dag dat ik neit heb getest is er 1tje 8) .
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 20: Loe 21: MamavanJordy 22: Juf Mariska 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: Visjes 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 102 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] @Visjes: heb je op de 30e gezet!