Ik heb echt ondankbaar veel steun aan jullie woorden zo lief.. Ik ben nu inderdaad weer rustig. en ben op het moment ook de rust zelf eigenlijk me vriend snap er de ballen niet van . Ik voel me wel leeg niks meer om naar uit te kijken, ik heb 8 weken het gevoel gehad zwanger te zijn mijn gevoel was juist en het gevoel waar ik de hele nacht van wakker heb gelegen bleek ook juist te zijn helaas. Ik kan heel hard gaan schreeuwen maar er is niemand die mij dit gevoel terug geeft het gevoel van koesteren wat er diep in mij groeide.. Het is er niet en het zal er niet meer terug in kruipen ( tenzij het zich goed verstopt heeft mar dat lijk me vreemd).. Huilen ja dat doe ik maar me tranen zijn bijna op, me hoofd doet pijn en mn hart ja die ook .. Weet je ik zal eerlijk zijn, ik heb altijd tegen mijn zus gezegd die een miskraam kreeg met 4 weken, en zoveel pijn. Ah het kindje is niet goed geweest, het heeft iets gemankeerd. Maar nu begrijp ik de pijn die zij en velen hier hebben gevoeld en nog steeds voelen, de pijn di eigenlijk gewoon je moeder hart verscheurd..
precies zethu..geeft alleen je mooie hart weer.. je medeleven voor de ander en de mogelijkheid je eigen moeite opzij te zetten om de ander te laten zien dat je er voor haar bent ... Daar hoef je idd geen kinderen voor te hebben... en dat je ongelofelijk veel van je kindjes zal houden staat buiten kijf.. kan alleen maar zeggen dat de liefde voor je kinderen alle vormen van liefde te boven gaat... het is bijna iets magisch.. ik noem het een Gods geschenk, maar daar is iedereen natuurlijk vrij in...
Pffff... mars.. wat een verhaal zeg... jeeeetje meis! hopelijk kunnen ze je snel verder helpen en duidelijkheid geven want dit is niks.. heeeel veel sterkte hoor! *knuf* @zethu: er is nog niks definitief ben niet ongi, maar dat rozeverlies zint me niet.. maarja zolang ik geen rood zie blijf ik twijfelen! dus morgen gewoon dat testje als t niet doorzet.. maar ik begin steeds er steeds meer van overtuigd te zijn dat t gewoon niet zo is..
@ BEG: hihi, @ tante Mars: ik weet niet zo goed wat te zeggen tegen je. Alleen dat ik met je meeleef. Wat erg. @ Bruisje: Dat is nou precies de reden geweest volgens mij dat ik in Zuid-afrika de Zulunaam Zethu kreeg. Het betekend "onze dame" Ik zal het verhaal zo hier neerzetten. @ Pam: geloof ik best dat het je niet zint. Zou me ook niet zinnen. Wie weet. ff wasdroger en vaatwasser aan gaan zetten, tot zo
Wow tante Mars wat een verhaal ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt. Een dikke digi knuffel van mij.
Zoals beloofd, het verhaal achter mijn nicknaam. 4 jaar geleden ben ik 9 weken naar Zuid-afrika gegaan. Ik heb daar 7 weken meegedaan aan een vrijwilligersproject voor Aids-patienten en Aids-wezen. 1 van de projecten was standaard op woensdag: de Tree-Clinic. Het was een groot grasveld met een hele grote boom erop. Daar kwamen iedere week vele vrouwen bijelkaar en wij als vrijwilligers deelden gedoneerde kleding en voedsel uit. Als iemand voor de laatste keer daar was dan werd er een ceremonie gegeven en kreeg je een Zulu-naam. (ik was in het Zulu-gebied) De een-na-laatste keer was er een meisje dat het weekend ervoor zo erg door haar buurman verkracht was (er ging daar een verhaal rond dat je van je Aids afkwam door sex te hebben met een maagd, en zodoende worden daar veel meisjes verkracht) dat ze een paar dagen lang niet kon lopen. Dat meisje heeft urenlang bij mij gezeten. Ze wilde alleen maar bij mij, of bij de leidster van het project zijn. Op de terugweg naar ons huis heb ik zo om dat meisje moeten huilen dat ik niet wist wat ik er mee aan moest. Ik krijg er nu zelfs nog een brok van in mijn keel. Het was zo'n lief meisje. Toen ik een week later mijn afscheid had was het meisje er weer. Ze was nu een stuk levendiger, en speelde ook een beetje met de andere kinderen. Die dag kreeg ik dus mijn Zulu-naam. Er werd gezegd dat de dame die de namen gaf dat die een 6de zintuig had om precies de juiste naam bij de juiste persoon te geven. Ik vond het zo mooi dat ik de naam kreeg die "onze dame" betekende. Ook omdat ik toen al veel had meegemaakt en niet bepaald in de meest riante financiele situatie zat.
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 183 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 101 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb ons Pampilliioioi ( weet nog steeds niet hoe je het schrijft op rood gezet helaas . )
zo kon niet slapen heb me leraar even gemaild die belde me helemaal overstuur op want had aan de receptie door gegeven dat ik voor 2 uur terug gebeld moest wezen door hem omdat ik naar het ziekenhuis moest.. Nou hij belde ja mars met joop uhm ziekenhuis? Wath's wrong,ik leg het verhaal uit, hij kan geen normaal woord meer uit brengen, maar ik mocht de tijd nemen om tot me zelf te komen en het allemaal een plekje geven en dan weer aan school denken .. Maar ja zit in een fase waarin ik gewoon niet afwezig kan wezen. Ik probeer als vrijdag alles gewoon goed lijkt toch maandag weer een uurtje mee te pikken Als dat lukt.. Nou ja genoeg,, Ik heb me net even heerlijk uit geleefd op de vriezer ik heb kaassoufle's frikandellen hamburgers en patat gebakken en heb alles op gekaant :O *shame on me* dat moet niet te vaak voorkomen hahahahahhaha ..