@zethu.. wat een bijzonder verhaal van je naam zeg...ongelofelijk mooi.. al is het tegelijkertijd een heel triest verhaal...je mag trots zijn dat je dit mooie werk hebt kunnen en mogen doen.. al heb je maar 1 hart geraakt (zullen er vast meer zijn geweest) dan is het absoluut waard geweest... @mars.. nogmaals sterkte meid...en lekker de frituur leeg eten.. mag best een keer... @Pam.. toch ongi.. balen meid, maar je hebt wel zekerheid nu.. op naar FEB!
ik wil me graag hier aan melden. mijn nod is 27 jan of 31 jan. begin namelijk altijd met bruin verlies voor 5 dagen daarna pas rood. dus ga ik even van 31 jan uit want heb nog geen positieve test hoeveel dames moeten er nog testen
succes rapoenzel, hopelijk gaat alles goed! tante mars, ja frustratie eten daar kan ik ook wat van en zeker nu mag het wel! ik ken het probleem met aanwezig "moeten" zijn op school maar probeer toch vooral aan jezelf te denken. anders loop je aan jezelf voorbij en kune je straks een hele tijd niet naar school. pam, jammer, hoop dat februari een duidelijkere maand wordt voor jou! ik ben nog steeds niet ongesteld. argh
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 184 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 101 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
meiden net belletje van de winkel gehad over onze hardeschijf hij is niet meer te redden ben echt zooooo kwaad en zoooo verdrietig alle foto;s kwijt allemaal!
oh echct waar flex, dat is rot. en dat prgramma waar ze het hier over hadden om je foto's toch terug te krijgen? helpt dat ook niet?
me vriend belde net een collega van hem denkt het nog te kunnen redden op hoop van zegen en anders maar naar een speciaal iets kost alleen even 2000 euro
Ik ga maar eens douchen en dan naar de apotheek mijn clomifeen ophalen. het is alleen nog maar de vraag wanneer ik het kan gebruiken...
nou ik kan ook op rood maar het goed nieuws is ik mag op de derde dag van mn ongi beginnen met clomifeen maar moest eerst op controle komen om te zien of mn cyste's al weg zijn want ik heb er 2. en anders moet ik daar eerst een kuur voor slikken en daarna als ik dat heb gehad mag dan de eerst volgende cyclus beginnen dus de clomid is binnen..
Ik kan volgend de banner morgen testen, eerst wilde ik heel graag maar nu durf ik op een of andere manier niet, mijn vriend en ik hadden al afgesproken dat we zaterdag zouden testen, maar nu ik heel veel verhalen lees van dat er te weinig HCG in de urine kan zitten, ben ik erg bang voor een negatief resultaat! pfffff Maar aan de andere kant als ik niet ongi wordt weet ik denk ik al genoeg, ik heb nl altijd een regelmatige cyclus, tenzij mijn lichaam tegen me gaat werken, want ik heb sinds zondag nl al hele zere borsten, ik kan er niet eens op liggen en wordt er 's nachts wakker van, wat normaal gesproken een dag is voordat ik ongi wordt heb. En ik voel me ziek zwak en misselijk. Kan ook een griepje zijn?
yeah ladypink, wat fijn dat je met clomid mag beginnen. eindelijk ben echt blij voor je! @janis: twijfels twijfels twijfels... volgens mij zijn het er maar weinig die te weinig hcg aanmaken. dus als je overtijd bent gewoon met ochtendurine testen!