Goede morgen dames. Ben er eens vroeg bij vandaag. Wil zo ff naar de kapper, mijn pony is te lang. Maar genoeg over mij (de rest is toch onveranderd) @ pam: Toch doorgezet, jammer. En je gevoel was zo goed. Ik hoop meer succes voor je in de volgende ronde. @waterfall: balen ongi. Veel succes in de volgende ronde @ chiquita: Ik ga morgen voor de laatste keer testen. @ rapoenzel: mss heb je je operatie al gehad, maar wens je veel succes. En ik probeer voor meer roze te zorgen. @ Bruisje: Het was ook een hele heftige tijd in Zuid-Afrika. Zo'n enorme armoede, naast enorme rijkdom. Ik zag ergens 3 grote villa's staan. Daarnaast stond op dezelfde hoeveelheid grond ineens 10 golfplaten hutjes. Niet normaal. Dat die mensen in zo'n rijkdom kunnen wonen, terwijl de buren niets hebben. @ Mars: Ik zou idd ook ff niet aan school denken hoor. Neem je tijd. @ mare: Klinkt raar, maar hoop dat je ongi snel komt! @ fl3x: Ik hoop dat je HD alsnog te redden is. 2000 euro is ook niet niks! @ ladypink: Goed dat je nu kan beginnen! @ Janis: Probeer jezelf niet te bang te maken. Je schrijft zelfd dat je regelmatig bent, ik ben dat nooit geweest (alleen toen ik de pil had) Het is alleen wat moeilijker te accepteren als je graag zwanger wilt worden dat je dan nega test en nog geen ongi hebt.
ik meld mij ook nog even kort vandaag: @ rapoenzel succes en sterkte! @ fl3x; ik hoop voor je dat je de foto's kunt redden...ik heb mijn foto's(niet alles voor zekerheid op stick en dvd gezet van vakantie enzo.....echt balen.....heb ik ook wel eens gehad met een verslag van school..kon ik helaas weer overnieuw beginnen...maar foto's zijn niet opnieuw te maken......ik duim voor je hier nog niks veranderd, ik denk gewoon dat ik een onregelmatige cycles heb....maar geen bloed geeft moed....maar brengt ook onzekerheid. Ik ga er gewoon nergens vanuit.....dan hoop ik dat het mee valt... als laatste voor iedereen die het kan gebruiken in hun situatie een virtuele dikke knuffel!(o.a. tante mars)
haha, ik heb wel een euro over hoor, Als iedereen hier een euro doneert, ben je al heel ver volgens mij! Daar heb je gelijk in. Hopenlijk snel zekerheid voor jou.
Oke maar wanneer denken jullie dat het het verstandigst is om te gaan testen, zaterdag of zondag? : Ik zal mijn best doen In ieder geval heel erg bedankt.
ja zo ben ik ook, ik denk dan ook wacht maar liever één dag langer, maar je moet er van uit gaan wat jijzelf prettig vind en je vriend natuurlijk
Daar zat ik zelf ook al over te denken, zal het straks gelijk aan mijn vriend voorleggen. Ik zal jullie op de hoogte houden Dank je
Hallo dames! Ik ben al een weekje een stiekeme meelzer bij jullie, maar vind het toch wel erg gezellig om een beetje mee te kletsen 8) Ik schrijf vooral bij de Decembermama's 2007 mee, heb een dochtertje Liv (14 Dec 2007) En wij hopen dat we een een broertje of zusje voor Liv mogen krijgen.. Zethu, wat een mooi verhaal *kippenvel* Tante Mars, wijffie ik heb zo ontzettend met je te doen, vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen zeg... Hele dikke vette mega knuffel *hughug*
@ Rap: Succes in he ziekenhuis volgens mij ben je nu al geopereerd. @ Waterfall: Succes in februarie. @ Flex dat is balen zeg, alles weg zonde. @ Laydpink: Wat fijn dat je aan clomifeen mag beginnen zeg.. @Andrea: Hoop dat je snel een positest heb of gewoon snel ongesteld word zdat je aan de volgende ronde kan beginnen, @ Mare: Hoop ook dat je snel ongi word en dat je dan met die clomifeen kan beginnen. @ de testers, Ballen negatief, geen bloed geeft moed, en dr was ook nog iemand die iets vroeg over het testen,, Gewoon doen waneer jij je er prettig bijvoelt.. @ de rest.. Ben sommige dingen vergeten hihi.. OWJA FLEX: ik heb ook nog wel een euro voor je Hier alles rustig..
dat is mij echt nog nooit gebeurd bij mijn apotheek. ipv cd 3tot7 geven zij mij de aanwijzing 1-7 vind ik al best slecht want het stond duidelijk op het recept en dan geven ze mij ook nog eens 10 tabletten mee. nou dat hebben ze echt nog nooit gedaan, meer meegeven dan nodig ben helemaal verbaasd.
Geloof ik, zou ik ook zijn. Maar de rekening wordt waarschijnlijk wel bij je zorgverzekeraar neergelegd. En met dat verplichte eigen risico van tegenwoordig zie je het ook weer terug.
ja precies en ik kreeg gister ook nog een brief dat ik de zorgtoeslag van heel 2007 terug moet betalen. 433 euro. moet maar eens bellen waarom eigenlijk. is je kapsel gelukt zethu?
Meer verdient dan opgegeven? Is het enige wat ik kan verzinnen. Pony zit weer goed ja. haren laat ik een andere keer knippen. Wil mijn haren over een tijdje weer bijverven en een paar weken daarna weer permanentje erin gooien. Mijn krullen zijn bijna weg.
Ik kom ook nog even de laatste paar dagen van de maand een beetje meelezen en mee kletsen. Heb een beetje afstand gehouden deze maand omdat ik best onder de indruk was van mijn miskraam. Maar nu weer vol goed moed en nog een paar dagen geduld. Wel spannend of mijn cyclus gelijk weer als normaal is. Lees dat het bij een paar dames niet zo gaat als gehoopt. Veel sterkte!
nope ik heb niet meer verdiend en dan nog ik verdiende in dat jaar iets meer dan 5000 euro... ik heb gelukkig lang haar en geen pony dus af en toe laat ik mijn zusje even bijknippen en klaar. ik heb zo'n hekel aan de kapper die krijgen het altijd voor elkaar om het te verpesten.
Ik ging eerst naar de goedkoopste kapper in de stad. Die hebben mijn haar helemaal verpest. Vond het al gek dat het me niet lukte mijn haar lang te laten groeien. Ik ga nu sinds een paar maanden naar de kappersschool en nu beginnen ze eindelijk iets langer te worden!