@yihaaa: ik kan mij voorstellen dat het echt een domper is en jij je er slecht door voelde. fijn dat je nu wel weer de draad oppakt.
Super. Mijn schoonzus zit nog altijd te wachten tot haar dochtertje de eerste krijgt. Ze is van 12 mei. Mijn neefje (die van mijn oudste zus) is 5 dagen ouder en heeft ook al 2 tandjes (als het er inmiddels niet al meer zijn.
janis: nou ik ben al 2 keer eerder zwanger geweest heb ook al 2 mooie kindjes. en voel me ook gewoon precies t zelfde als toen. heel gek ik weet t ook gewoon zeker(nouja ben er van overtuigd) nu alleen nog een positieve test ik ben er dus achter dat mijn nod ook pas 31 januari is dus doe wel mee met de test marathon. heb gister middag voor t laatste getest maar ja dat was dus ook te vroeg. ik heb eigenlijk ook nog nooit voor mn nod positief getest. pas op de dag zelf of erna. dus toch nog even wachten maar vind t wel moeilijk. ik lees trouwens dat heel veel mensen geld moeten terug betalen. dat is ook een leuk begin van t nieuwe jaar zeg! maar zo raar terug betalen kunnen ze dat dan niet gewoon zien eerst geven ze je wat en dan terug betalen. en kapper ga ik niet meer heen mn nichtje doet kappers opleiding ben wel proefkonijn maarja ze doet t tot nu toe goed
ik weet dus niet hoe het voelt om zwanger te zijn, wat ik wel weet is dat ik me zo nog nooit heb gevoeld en al zeker niet voordat ik ongi moet worden, ik heb al 5 dagen hele zere borsten en ze beginnen nu ook te jeuken, ben er vannacht een paar keer wakker van geweest terwijl ik dat ook nog nooit heb gehad. Ieder keer duizelig en een hele rare smaak in mijn mond. Als het zo voelt om zwanger te zijn dan kan ik er wel mee leven haha. Ik hoop natuurlijk niet dat het een griepje is en dat ik wel zwanger ben Maar net als ik al eerder zei wachten duurt erg lang, en wat Zethu zei je moet niet bang zijn, maar onbewust ben ik toch bang dat ik ongi zal gaan worden. Jemig wat ben ik blij dat ik het er hier met anderen over kan hebben.
Wachten duurt zeker lang. En ik ben ook blij dat ik er met anderen hier over kan hebben. Je hebt er hier zoveel aan. Ik ben zover ik weet nog nooit zolang over tijd geweest en voel vanalles. Als ik hier niet had gezeten had ik mijn huisarts echt plat gebeld. Nu ben ik een stuk rustiger. Ik laat het meer over me heen komen.
zwanger worden/zijn is 1 grote wacht periode, eerst voor je nod dan voor ene positieve test, dan voor de eerste echo, dan wachten tot t eerste trimester voorbij is, dan voor de 20 weken echo, en dan voor de bevalling... maar t is t wachten waard! toch is t wel moeillijk om aan iets anders te denken hoor.. ik denk er ook steeds aan was t maar vast zaterdag
Wij willen het eigenlijk nog niet aan bekenden vertellen dat we het proberen dus vandaar dat ik enorm blij ben dat ik het hier kwijt kan, Een vriedin van me weet het wel, maar die kan ik er ook niet te veel mee belasten.
ik wil t ook niet aan bekende kwijt. alleen 2 vriendinnen van me weten t 1tje is er totaal nog niet mee bezig en bij de ander lukt t niet die zit nu in de medische molen dus wl er niet t eveel over praten voel me dan wel lullig
Tje, snel bijgelezen vandaag! @rapoenzel: hopelijk is de operatie goed verlopen @fl3x: wat een schatje @ Tante Mars: nogmaals veel sterkte en ook een knuffel vanaf deze kant. Wat een verhaal zeg... Ik ben ook blij dat ik het hier er over kan hebben. Niemand wete nog dat wij bezig zijn, en dat wil ik eigenlijk ook nog even zo houden, anders krijg je elke maand de vraag "en is het al zo ver?" Daar zit ik nu ook niet op te wachten, er wordt al vaak gevraagd wanneer wij aan kinderen gaan beginnen, dat begon al een dag na onze bruiloft een half jaar geleden. Net alsof je alleen trouwt om "legaal" aan kinderen te kunnen beginnen.
Ik hoef niks terug te betalen, kreeg alleen wel hogere teruggave in de maand. Dat is altijd lekker . Me vriend daarin tegen moet 570 terug betalen, maar dat mag dan weer in termijnen van 7 euro. als het maar binnen 72 maanden is betaald .. Niet normaal..
tante mars. ja ik vind t allemaal maar vaag in elkaar zitten. nou ja jij krijgt een extraatje dat si dan wel weer lekker
Ik ga zo beginnen met de groote schoonmaak samen met me manneke,, hij gaat me eindelijk helpen jiiihaaaa . Ik wil het huis helemaal aan kant maken de was allemaal weg werken het bed verschoont. Want als morgen de uitslag in het ziekenhuis niet goed blijkt te zijn en ik moet morgen schoon gemaakt worden of voor een kijk operatie dan heb ik het weekend zowiezo om helemaal bij te komen en gewoon lekker niks te doen in huis.. Maar ik ben zo'n schoonmaak miep, dat ik alles altijd opggeruimt moet hebben .. .
Ben vanmorgen, precies op mn nod ongi geworden. Helaas. Dacht echt dat ik zwanger was tot mn temp eergisteren daalde. Heel jammer. Op naar de volgende ronde. Weet nu in ieder geval zeker dat mn lf 14 dagen is! Is best handig
Tante mars allereerst heel sterkte morgen, maar begrijp ik nu dat het nog niet zeker is of je het kindje bent verloren?