Het is wel erg rustig hier zeg.... Ik ga denk ik even lekker in bad en daarna onder de wol, want ik voel een griepje aankomen . Alvast welterusten dames!
Dat is precies dezelfde als die ik zojuist gemaakt heb! ben benieuwd of die bij mijn mannetje ook zo goed in de smaak valt truste
haha is wel lekker... alleen heb geen gewone spekkies, wel knabbelspek (die gekrulde harde spekjes)maar is niet lekker bij de chocomel haha
hm cake... in duitsland kun je veel lekkerdere dingen kopen. echt zoveel soorten taartmix enzo. maar ik heb helaas ook alleen maar zo'n combimagnetron waardoor het aan de binnen kant behoorlijk zacht blijft.
@ loesje: slaap lekker @ tante mars: Heb de afgelopen 2 dagen spekkies (belgische spek) zitten snoepen. Daar zaten er ook bij waar chocola omheen zat, maar die kreeg ik niet weg (heb normaal enorme zin in chocola, vooral voor ongi, maar ik heb er nu totaal geen zin in. Alleen in chocomel)
Ik ben lang niet online geweest, dus misschien heb ik het wel gemist. Maar hoe gaat het nu met je? Spannende dag morgen?
Tante Mars, begreep ik nou goed dat je nog een echo krijgt? Wanneer? Laat ze ajb wel kijken of het geen bbz is. Meid, enorm veel sterkte gewenst. Het is zo oneerlijk!
Muppie, met mij komt het helemaal goed, ben alleen nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig voor de uitslagen van morgen.. En down, dus ben weer lekker aan de vreet geslagen
Niet zo raar hoor dat je aan de vreet slaat. Dus morgen de uislag? Hebben ze een bloedonderzoek gedaan? Sorry, maar kan je hele verhaal niet zo snel vinden. Ben er ook te moe voor.