Spannend Dreamie,, Ik duik me bed in me hoofdpijn komt weer op de klippe zetten, neem ff wat paracetamols en duiken dan . Tot morgne
24 nov was me laatste ongi... heb dus heel december over kunnen slaan en januari kan ik waarschijnlijk ook overslaan als t zo door blijft gaan dan kunnen we helemaal niet meer klussen.. ik hoop echt dat de gyn volgende week een onderzoek start... ik heb ook geen ongi krampen ofzo.. wel zwschaps verschijnselen maar de ha "denkt" dat ik niet zw ben... maar echt balen dat het zo lang duurt he...pfff
*Breekt in* hallo meiden, Ik wil jullie nog op de valreep naar februari heel veel succes wensen met testen... Hopelijk hoeven jullie niet meer naar de feb NOD. Ik heeb het hier iig super naar mijn zin gehad en ondanks ik helemaal de weg kwijt was hebben jullie mij geholpen die weer te vinden.. Super bedankt! hier nog wat hcg voor diegene die het nodig hebben: *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *Breekt uit*
Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde dus. Zoals eerder aangekondigd zal ik dat niet hier doen. Meiden, dames, heel veel succes met klussen, dat jullie allemaal maar snel roze mogen worden!
Ik snap niks van dat passagiers lijst dus ik zet hem er maar gewoon onder 30 januari is officieel mijn NOD dag
Nou, ook bij mij nog steeds geen duiveltjes te bekennen.. Wel eet ik de laatste paar dagen alles wat los en vast zit dus ik denk dat ze toch gaan komen..
hoi, aller eerst tante mars veel sterkte. ik hoorp dat er iets goeds uitkomt. verder ik had van morgen bij t afvegen 1 keer donkerbruin slijm nu helemaal niks meer . ik weet t op t moment ook nit echt meer ben even echt in de war
Goede morgen allemaal @Tante mars.. heel veel sterkte vandaag.....ik ga je volgen meid.. @testers.. Zethu dus.. SUCCES... @ongi meiden...balen hoor.. maar kop op @wachters.. geduld strooi ik in het rond @zwangeren gefeliciteerd.. Hier.. pfffffff misselijk iedere morgen.. geen zwangeschap, maar gewoon de griep die probeert door te breken.. dan krijg ik trek.. ga ik wat eten en ben ik promp weer hondsberoerd..bah... klinkt hetzelfde als Pam.. zo irritant... in de loop van de middag wordt het beter en savonds heb ik nergen s meer last van.. stom toch..nou ja.. zalook wel weer overgaan.. verder geen verandering in zaken hier.. manlief schrok zich wild van de achtling die geboren is..whahahhaa.. ze hadden ook al 6 kids.. dus nu ineens 14 "tzal ons maar gebeuren..?!" schreeuwde hij uit.. dat risico durft ie echt niet te nemen.. zal ons ook wel nit gebeuren..tweelingen zitten wel in de fam aan beide kanten, maar 8 is ook wel idioot veel... maar t was wel een mooie reactie whahahahaha.. ik ga nog ff wat eten.. dan maar misselijk, maar ik heb trek..
@annie.. hoe is het nu met je meid.. heb je het een beetje een plekje kunnen geven? gister vertelde de buuf dat ze vorige week een mk had gehad bij 10 wk.. eerst een wk een beetje gevloeid toen brak het door en nu een week later nog steeds veel vloeien.. ze maakt zich zorgen en mag volgende week naar de vk om te checken of alles schoon is.. ik zag haar tranen en daaar ging ik weer.. pfff dan is het ineens weer zo heftig.. *zucht*...
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 185 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 103 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
goedemorgen, ik ben gewoon nog steeds niet ongesteld. ik heb wel enorm beroerd geslapen. heb de hele nacht wakker gelegen en gedraaid. nu ben ik dus best kapot. en ik heb wel nog steeds zo'n gevoel dat ik wel ongesteld ga worden. niet heel duidelijk maar ja. oh man er zijn echt nog veel meiden die heel lang overtijd zijn. ik hoop dat jullie snel onderzoek erna krijgen. zthu al getest?
Goeiemorgen Mare. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Waarom heb je heel de nacht wakker gelegen? Ik heb ook wel eens de neiging om te liggen denken in bed. Maar dan probeer ik zo veel mogelijk mijn hoofd leeg te maken.
ja ik ben idd een grote pieker-muts maar dat viel deze nacht wel mee. ik heb zelfs een luisterboek aangezet zodat ik niet na kan denken maar dat hielp ook niets. ik was gewoon heel onrustig en dat zonder (voor mij bekende) reden.
hihi bij mij niet, ik heb ook van alles geprobeerd en het enige wat helpt zijn dus luisterboeken. ik heb wel eens schapen geteld maar ik heb een te grote fantasie dus op gegeven moment moest ik er zo van lachen dat ik weer helemaal waker was...