@Bruisje Ja erg is dat he! dan heb je trek, ga je eten.. word je misselijk.. dan stop je.. en als je dan ook maar aan dat ene lekkere denkt kots je bijna alles uit! iig.. zo heb ik t nu.. met mn dagelijkse portie normale misselijkheid.. al valt die wel mee.. ook de maagzuur heerst nog altijd fijn.. En hier dus niet meer ongi! mischien dat er vandaag weer wat komt ofzo.. maar t was dus 1 dag bloed, beetje bruin erna en klaar! dit schiet toch niet op! t schijnt "normaal" te zijn maar heb zo t gevoel dat dit niet alles kan zijn.. zal wel allemaal weer ontpillen zijn.. *haat ontpillen*
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 186 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 103 Ongesteld, 10 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Goede morgen dames. Vanmorgen weer getest, maar het blijft hetzelfde. Maar goed dat ik al een afspraak gemaakt heb bij de HA. Vind het niet leuk meer zo. Hoefde niet zoveel bij te lezen vanmorgen. Einde van de maand he. Weet nog niet waar ik ga meekletsen als de mand voorbij is. Denk maar Maart, als ik wel ongi was geworden was ik daar toch terecht gekomen. Maar genoeg over mezelf @ Priscilla: jammer meid. Volgende ronde meer succes (ga je nu naar maart?) @ bruisje: bedankt voor het succes wensen, Heeft jammer genoeg geen invloed gehad. @mare: Hoop voor je dat het toch snel gaat gebeuren. Ik moest wel lachen van je schapenverhaal, ik zag de schapen al bijelkaar gepakt staan en 1 voor 1 over een hekje heen springen @ moederK: Tja, weet inmiddels al wat het is dat nega testen en wachten op de duivels. Heb jij ze ook al weggejaagd? Bij mij zijn ze geloof ik zo bang geworden dat ze niet durven te komen.
BED : volgens mij had ze negatief getest. ZETHU wat balen zeg , nou maar snel naar de HA goed dat je al een afspraak had staan
Ach ja, begin er aan te wennen. Ging er al vanuit dat het nega zou zijn. Daarna nog heerlijk geslapen, was doodmoe.
Heb vandaag een luie dag. Wil ik naar de HA bellen, zie ik op de site dat ze vanmiddag pas weer telefonisch bereikbaar zijn.