daarom heb ik nu maar even geen testen in huis want ik heb ook dat probleem dat ze mijn naam gaan roepen en ik moet testen terwijl ik van tevoren al weet dat het negatief gaat zijn Ik ben nu trouwens superblij want ik heb een nieuwe hamster. Mijn vorige is vorige week doodgegaan en mijn schoonouders zijn vandaag een nieuwe komen brengen. Wat een kleintje en wat een schatje is het. Dus wij hebben op dit moment al tijdelijk ons nieuwe kindje hihi.. we zitten (mijn man ook) steeds bij de kooi te zwijmelen
Hoi hoi allemaal Ook ik ben helemaal verbaasd over de werkende zwangerschapspagina. Dacht eigenwijs even te kijken en nu doet ie het nog gewoon. Ben wel benieuwd naar de nieuwe site. Gaat het er ook qua vormgeving anders uitzien? weet iemand iets meer van de nieuwe site? Enne hoe komen jullie allemaal aan die leuke banners?
Hier is de ongi bijna afgelopen, dus wij gaan ook weer gezellig aan de klus. Voor het eggie nu. Wel weer ontzettend spannend. Ondanks dat het onze derde zal worden. Ben heel erg benieuwd hoe lang het nu zal duren. Bij allebei de jongens duurde het 8 maanden voordat ik aantelde.
hey hey juf mariska ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe site en zou het ook heel jammer vinden als ie echt twee hele dagen uit de lucht zou zijn maar goed vandaag nog ff lekker rond neuzen hier!
Oow meiden even een zeurtje hier. Als ik in FF alvast voor morgen invul dat mn temp net zo hoog is als vandaag geeft ie dag 14 aan als de dag van mn ei ... Qua dag v/m cyclus klopt het natuurlijk veel beter, maar als ik naar mn lijf luister is dat echt onmogelijk! Zelfs als ik invul dat ik op dag 19 mn ongi krijg, dan vindt ie nog steeds dag 14 de dag van mn ei en niet dag 6 of 10. Nou, nu weet ik het ook niet meer hoor . Heb geen flauw idee wanneer mn NOD nu is. Wordt gek hier, grrrrrrrrrrrr.
Hallo allemaal, Ik kom me aanmelden. Mijn NOD is 22 jan. Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben niet zo handig in dat soort dingen.
nana33 Frustrerend! Vooral als dat ding aangeeft dat je ovuleert terwijl jezelf niets voelt. Voel je je ovulatie normaal dan? en kijk je ook naar rekbaar slijm om vast te stellen of je ovuleert?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 20: Loe 21: MamavanJordy 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: Visjes 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 103 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] BBKane je staat erop.
Ga ik vandaag met mijn man naar de motorwinkel zie ik daar mijn ex staan. Hij is de eigenaar van de winkel en mijn man wist niet dat hij mijn ex was. Nooit naam gezegd. Dat was wel even raar en het scheen dat ik een rode kop kreeg. Moest ook even bijkomen toen ik hem zag. Schrok er even van. Niet dat het heel erg was, maar verwachte het niet. Ik hoorde van hem dat hij en zijn vrouw een kind hebben dat op 31 dec 1 wordt. Grrrrrr, ik wil ook. Tis niet eerlijk.
Hoi meiden, Ik sluit me bij jullie aan. Helaas doe ik dit met tranen in mijn ogen, want heb woensdag een vroege miskraam gehad. Maandag moet ik waarschijnlijk naar de gynaecoloog. Ik heb geen flauw idee wat mijn nod is en hou me daar ook maar niet te veel mee bezig. Eerst maar eens een ronde zonder ovutesten en tempen en dan zien we wel weer. Dit doet zo'n pijn.
Nieuwe meiden welkom! Pearl kun je je zenuwen nog in bedwang houden, spannend hoor! Zal wel even vreemd geweest in die winkel. Enne jij wordt vast ook heel snel mama hoor, ik voel het! Annie nogmaal veel sterkte. Ohhh wat is het koud, de kleine meid heeft er slecht van geslapen. Die lag dus om 2 uur lekker warm tussen ons in... Nog maar 7 dagen wachten....
Hallo allemaal, Ik denk dat ik mijn nod kan vervroegen gister had ik echt heel helder slijm uitrekbaar jammer dat de ovu testen nog niet binnen zijn anders had ik kunnen weten of dat slijm goed zit... Heb ook hoofdpijn heb ik wel vaker rond de eisprong. De eerste meiden kunnen bijna al testen ga duimen voor jullie allemaal een mooie september beeb
sterkte annie hier weinig te melden, ben nog druk aan het temperaturen (naja, niet heel druk) en verder gaan we gewoon gezellig door met klussen
Hai ladies. Annie sterkte meid. Hier weer even rust in de tent na de feestdagen maar, het zorgt wel voor de nodige afleiding natuurlijk Even een vraagje, kun je een innesteling voelen?
Goeiemorgen meiden! Ben weer helemaal verbaasd dat de pagina het nog doet, wordt het dan toch pas morgen? Nou mijn temp is weer een beetje gezakt vanmorgen. Aan de ene kant balen, aan de andere kant nou kon FF in ieder geval lekker niet doen alsof mn ei op dag 14 was . Ga er toch nog maar even vanuit dat mn NOD 1 jan is, maar mocht ik niet ongi worden dan moet ik niet te vroeg juichen, want dan kan ie ook 4 jan zijn... Pffffff, lekker ingewikkeld. @cam: ik voel mn ei meestal en zie het ook aan mn slijm, daarom ben ik het ook zo oneens met FF. Het is best een handige site , maar ook wel een beetje irritant wanneer je zelf iets anders denkt...