NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

daarom heb ik nu maar even geen testen in huis :) want ik heb ook dat probleem dat ze mijn naam gaan roepen en ik moet testen terwijl ik van tevoren al weet dat het negatief gaat zijn :oops:

Ik ben nu trouwens superblij want ik heb een nieuwe hamster. Mijn vorige is vorige week doodgegaan en mijn schoonouders zijn vandaag een nieuwe komen brengen. Wat een kleintje en wat een schatje is het. Dus wij hebben op dit moment al tijdelijk ons nieuwe kindje hihi.. we zitten (mijn man ook) steeds bij de kooi te zwijmelen :D

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hoi hoi allemaal
    Ook ik ben helemaal verbaasd over de werkende zwangerschapspagina. Dacht eigenwijs even te kijken en nu doet ie het nog gewoon. Ben wel benieuwd naar de nieuwe site. Gaat het er ook qua vormgeving anders uitzien? weet iemand iets meer van de nieuwe site?

Enne hoe komen jullie allemaal aan die leuke banners?

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier is de ongi bijna afgelopen, dus wij gaan ook weer gezellig aan de klus. Voor het eggie nu. Wel weer ontzettend spannend. Ondanks dat het onze derde zal worden. Ben heel erg benieuwd hoe lang het nu zal duren. Bij allebei de jongens duurde het 8 maanden voordat ik aantelde.

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hey hey
    juf mariska ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe site en zou het ook heel jammer vinden als ie echt twee hele dagen uit de lucht zou zijn maar goed vandaag nog ff lekker rond neuzen hier!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oow meiden even een zeurtje hier. Als ik in FF alvast voor morgen invul dat mn temp net zo hoog is als vandaag geeft ie dag 14 aan als de dag van mn ei :confused: ... Qua dag v/m cyclus klopt het natuurlijk veel beter, maar als ik naar mn lijf luister is dat echt onmogelijk! Zelfs als ik invul dat ik op dag 19 mn ongi krijg, dan vindt ie nog steeds dag 14 de dag van mn ei en niet dag 6 of 10. Nou, nu weet ik het ook niet meer hoor :( . Heb geen flauw idee wanneer mn NOD nu is. Wordt gek hier, grrrrrrrrrrrr.

6. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom me aanmelden. Mijn NOD is 22 jan. Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben niet zo handig in dat soort dingen. :(

7. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    nana33

Frustrerend! Vooral als dat ding aangeeft dat je ovuleert terwijl jezelf niets voelt. Voel je je ovulatie normaal dan? en kijk je ook naar rekbaar slijm om vast te stellen of je ovuleert?

8. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hee we lopen gelijk op ... spannend! ;)

9. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86
    7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo
    9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1
    10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje & spriet
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Nadine29 & Doortje79
    20: Loe
    21: MamavanJordy
    22: Juf Mariska & BBKane
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Maia & Angel83
    29:
    30: Visjes
    31:

TESTMARATHON

9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000
    BarbaBeer

15 januari:
    Wijffie

31 januari:
    LadyJoey

103 passagiers voor de roze luchtballon
    0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
    [/quote]

BBKane je staat erop.

10. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ga ik vandaag met mijn man naar de motorwinkel zie ik daar mijn ex staan. Hij is de eigenaar van de winkel en mijn man wist niet dat hij mijn ex was. Nooit naam gezegd. Dat was wel even raar en het scheen dat ik een rode kop kreeg. Moest ook even bijkomen toen ik hem zag. Schrok er even van. Niet dat het heel erg was, maar verwachte het niet.

Ik hoorde van hem dat hij en zijn vrouw een kind hebben dat op 31 dec 1 wordt. Grrrrrr, ik wil ook. Tis niet eerlijk. :cry:

11. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    En daar ben ik weer terug in de januari lijst, mag ik op 29 januari? Thanx

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik sluit me bij jullie aan. Helaas doe ik dit met tranen in mijn ogen, want heb woensdag een vroege miskraam gehad. Maandag moet ik waarschijnlijk naar de gynaecoloog.
    Ik heb geen flauw idee wat mijn nod is en hou me daar ook maar niet te veel mee bezig. Eerst maar eens een ronde zonder ovutesten en tempen en dan zien we wel weer.
    Dit doet zo'n pijn.

13. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Och jee Annie wat erg... Sterkte en doe idd maar even rustig aan.

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nieuwe meiden welkom!

Pearl kun je je zenuwen nog in bedwang houden, spannend hoor! Zal wel even vreemd geweest in die winkel. Enne jij wordt vast ook heel snel mama hoor, ik voel het!

Annie nogmaal veel sterkte.

Ohhh wat is het koud, de kleine meid heeft er slecht van geslapen. Die lag dus om 2 uur lekker warm tussen ons in...

Nog maar 7 dagen wachten....

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo allemaal,

Ik denk dat ik mijn nod kan vervroegen gister had ik echt heel helder slijm uitrekbaar jammer dat de ovu testen nog niet binnen zijn anders had ik kunnen weten of dat slijm goed zit...
    Heb ook hoofdpijn heb ik wel vaker rond de eisprong.

De eerste meiden kunnen bijna al testen ga duimen voor jullie allemaal een mooie september beeb :)

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje Annie sterkte meid.

17. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Mogguh meiden, kan iemand mij op de lijst zetten voor 23 jan? Thanks!

18. Maia

Maia Niet meer actief

sterkte annie :(

hier weinig te melden, ben nog druk aan het temperaturen (naja, niet heel druk) en verder gaan we gewoon gezellig door met klussen :)

19. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Hai ladies.
    Annie sterkte meid.

Hier weer even rust in de tent na de feestdagen :) maar, het zorgt wel voor de nodige afleiding natuurlijk :)

Even een vraagje, kun je een innesteling voelen?

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Ben weer helemaal verbaasd dat de pagina het nog doet, wordt het dan toch pas morgen? Nou mijn temp is weer een beetje gezakt vanmorgen. Aan de ene kant balen, aan de andere kant nou kon FF in ieder geval lekker niet doen alsof mn ei op dag 14 was ;) . Ga er toch nog maar even vanuit dat mn NOD 1 jan is, maar mocht ik niet ongi worden dan moet ik niet te vroeg juichen, want dan kan ie ook 4 jan zijn... Pffffff, lekker ingewikkeld. :rolleyes:
    @cam: ik voel mn ei meestal en zie het ook aan mn slijm, daarom ben ik het ook zo oneens met FF. Het is best een handige site , maar ook wel een beetje irritant wanneer je zelf iets anders denkt...

Deel Deze Pagina