ik wil wat eten maar heb niet echt zin om op te staan en iets klaar te maken. heb hier nog vieze koekjes liggen maar ja die zijn dus vies
Daardoor had ik nog niet ontbeten. Ik had wel een paar handjes cranberries gehad. (heeft de Liddl nu tijdelijk in de schappen liggen)
iig wel goed om blaasontsteking te voorkomen. ik zit nu mini maiskolfjes te snacken... en mijn man komt straks als het goed is thuis met simit (van de turkse bakker lijkt een mega bagle met sesam zo lekker)
Krijg het al zuur als ik er aan denk eigenlijk hihi :x Ik haal vaak die gevlochten broodjes op de markt, die vind ik heerlijk!
Het zijn gedroogde cranberries, en er zit wel wat suiker bij staat op de ingredientenlijst. Maar ze zijn wel wat zuur ja.
weet je wat mij opvalt zethu? jij bent toch waarschijnlijk ook aan het ontpillen? ik heb in die tijd ook ineens last gekregen van blaasontsteking. ik vroeg aan mijn ha of het daaraan kon liggen. zij lachte mij uit en zei: een jonge, seksueel actieve vrouwe krijgt er gewoon wel eens last van. nou leuk antwoord maar toen ik aan de pil was, was ik ook actief en toen had ik nergens last van. ik heb zelf nog steeds het vermoeden dat het ermee te maken heeft...
Ik heb wel eens vaker last van blaasontsteking gehad. Alleen ik had dan altijd andere klachten als nu (normaal vaak kleine beetjes plassen met branderig gevoel, nu iets meer als normaal grote hoeveelheden plassen zonder branderig gevoel) Ja, maar dan rood en wat zurig.
Oplossing voor t rustige topic: Zwanger zijn en naar de september/oktober mama's topics! Of ongi worden en gauw mee naar feb of maart! hihihi
*zwaait met haar toverstaf* Jaaaaaa dat hadden jullie niet verwacht he! 8) Binnen enkele dagen zullen jullie duidelijkheid krijgen in de vorm van een positieve test, ongi, of dokter.. EN DAT VIND IK POTVERDIKKIE!
Meiden, ik heb inderdaad vanochtend negatief getest... Even afwachten dus... Verbaasd te zien dat ik hier al op groen stond hihi
Jaa wij gaan nog ff boodcshappies doen honden voer halen, en dan gaan we richting afdeling G. **ZENUWAPPIG*** Toedels tot strax.. HUGG