hihi, die vogel van me! (foto's trouwens in me album) Hij had voor straf in de kooi gezeten. Ik heb net het deurtje open gezet. Hij komt naar me toe gelopen (kan goed vliegen, maar hij gebruikte weer eens het trapje en liep over de grond naar mij) Komt bij me zitten. Ik vraag: kun je lief zijn nu dan? Zegt ie piep en beweegt met zijn kopje alsof hij ja zegt. Ik zeg: Kusje dan. Geeft ie me een kusje ook. Nu ligt ie in mijn nek te slapen.
Hihi, gekke vogel Manlief had vroeger een vogel die kon de telefoon nadoen. Duurde een tijdje voordat ze daar achter kwamen hihi.
hahahaha *ligt op de grond te rollen van het lachen* Die van mij piept alleen heel hard! Maar kan af en toe zo verbaasd kijken dat je in een deuk licht van zijn blik. Een tijdje terug had mijn vriend vanillevla. Hij had het pak opgemaakt en dichtgeknepen. Hield het pak voor de vogel en zegt: ook wat? Dat beest viel het pak aan, schrikt, en zijn hele kopje zit onder de vanillevla! Hij kijkt op dat moment van: wat is dit nou? Ik bescheurde het van het lachen!
Mijn ouders hebben vroeger trouwens een grijze roodstaart gehad. Dat zijn kei-en in geluiden nadoen. En ze kunnen ook heel goed leren praten. Mijn moeder werd gek van dat beest want hij deed de hele tijd door deurbel na en krijste dan net zo hard als dat de bel echt ging. Dus mijn moeder is al honderden keren voor niks naar de voordeur gelopen!
Ja mooie beestjes zijn t hoor! Mn oom heeft een grijsroodstaart die kon ook idd precies de telefoon nadoen.. en weet je wat ie daarna deed.. Opnemen! hahahaa.. precies mn oom of tante nadoen zoals die opnemen altijd.. precies die stem enzo.. zo grappig.. en 1 keer was dat beest echt geniaal.. hij zei altijd kuttekop wilde ze m afleren ook.. en ineens zei ie t toen mijn oma daar was.. (of gewoon kut dat weet ik niet meer zeker ) Dus zegt mn oma tegen dat beest dat ie t niet moest doen ofzo.. toch doen natuurlijk.. zegt ze weer " als je dat nog 1 keer doet ga ik hoor!" Weet je wat ie zegt?! "Doeii"
hoi dames ik lees nu al een paar dagen mee met jullie , hier is alles rustig , geen teken van ongi , wel steeds een droge mond zelfs als ik juist gedronken heb , veel hoofdpijn de laatste dagen terwijl ik er nooit last van heb, en sinds vandaag veel waterachtig wit verlies en men tepels beginnen pijn te doen, ik wacht nog wat af want men situatie is nu ni zo positief , ik ben met mijn vriend uiteen sinds een week , maar moest ik zwanger zijn dan is het 100 procent gewenst hoor ! ik laat jullie wel iets weten xxx
Oeps, ik kijk nog een keer op die site van de HA. Maar telefonisch spreekuur is alleen in de ochtend. Dus toch maar volgende week...
Zeg dat! pffffff mijn vriend heeft zijn zak nootjes open laten staan gisteravond. Nu ruik ik de hele tijd die nootjes en krijg ik er zin in.
hoi ladys, ben ik ook weer nog wel wat bruin verlies verder niks heb 3 uur nisk gehad nu weer wel. wordt er zo onzeker van yolanda: idd wat de andere zeggen dan kun je toch beter wel testen? ik zie dat je al 2 kindjes hebt dus je weet hoe t voelt om zwanger te zijn. (i sook de rede waarom ik zo verward ben omdat ik me eerder zo voelde als nu en was toe ook zwanger) verder tante mars succes
ja ik weet het , maar ik durf ni zo goed , wil heel graag nog een kindje , heb 2 jaar geleden een mk gehad en 3 maand terug ook. het is dak ni echt symptomen heb dak nog ni test ik ga weer heel erg teleurgesteld zijn als het nega is
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 186 passagiers voor de roze luchtballon 39 Zwanger, 103 Ongesteld, 10 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! even weer naar voren gooien
Je kunt ook wachten tot je denkt dat je er klaar voor bent. Het is wel zo dat iedere zwangerschap anders is en daardoor iedere keer anders aanvoelt