Is wel beter hoor. Heb je in de avonduren minder snel last van snaaipartijen. Tenminste dat is bij mij zo
he wat staat dat toch lelijk al die rode namen! ik stel voor dat iedereen die op groen of zwart staat roze wordt!
Pff ik weet het maar het is wel erg wennen, ik eet brinta, mijn vriend maakt het voor me klaar de lieverd. Ik moet wel zeggen ik voel me wel fitter nu ik ontbijt.
Vind dat ook lelijk ja. Mss kan de HA me dinsdag uitsluitsel geven fl3x, maar ik ga er vanuit dat het niet zo is. @ janis. Bewijs dat ontbijten goed is
Och ja, ik sta er niet van te kijken als het niets is hoor, dat ze me doorstuurd naar de gyn of zo. Vooral omdat ik buikpijn blijf houden.
ja helaas wel sta te poppelen om weer te klussen heb nu ovu testen besteld ga eens kijken wat dat is heb ze nooit gehad eerser geen id hoe dat werkt
Goed de bijsluiter lezen, het wijst zich dan vanzelf. Niet schrikken als je daar 2 streepjes ziet staan. Dat is normaal. bij ovulatietesten moet het teststreepje donkerder of net zo donker zijn als het controlestreepje wil het positief zijn. Hoe is het trouwens met je HD? Nog foto's weten terug te halen? Ik ga trouwens ff naar de berging. Weer ff een uurtje opruimen daar. Wil het daar opgeruimt hebben voor ik weer aan het werk ga.
wij hebben van middag de test gedaan, en ja hoor, we zijn zwanger, we zijn nu 4 weken. groetjes van saskia
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 187 passagiers voor de roze luchtballon 40 Zwanger, 103 Ongesteld, 10 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
gefeliciteerd Saskia, je stond er niet op maar heb je even erop gezet hebben we weer wat meer roze! geniet ervan!
Zo hier ben ik me mond valt nog steeds open van verbazing.. Waren om half 4 eindelijk aan de beurt. Ik vond de arts wat gejacht hij riep eerst andere mensen met de zelfde naam naar binnen terwijl ik ht dus had moeten zijn .. Nou ja buiten dat,, de uitslag van het bloed was 0.01 en dat andere gehalte was ook dik in orden.. Er is weer een inwendige echo uitgevoerd en er was egt niks te zien .. Geen placenta geen vruchtwater. Ik denk zeg toch dat er echt wat te zien was woensdag ochtend op die echo.. Nou wat krijg ik als antwoord, waar gewerkt word worden fouten gemaakt, en dit is dan vast en zeker een misverstand.. Nou jaa zeg toen viel echt me mond open. Er is dus geen zwangerschap en die is er ook nooit geweest. Ook geen BBZ WEl moet ik over twee weken terug naar de gyneacoloog van afgelopen woensdag en zei gaat dan verdere trajecten met ons doornemen, want al hoe rooskleurig wij zelf de toekomst ook in zagen het blijkt dus dat het waarschijnlijk ons zelf niet gaat lukken .. Ik ben op dit moment Kwaad, Moe, Verdrietig en bovenal helemaal beduust dat er zo'n groove fout is gemaakt. Als ik pijn krijg moet ik wel meteen aan de bel trekken wat toch wel een teken is dat het niet helemaal vertrouwd word maar op dit momnt ben ik niet in 'Levensgevaar' laat ik het zo maar zeggen .
onbegrijpelijk hoe ze daar met je om zijn gegaan. alsof je een product ben waar ze het niet helemaal over eens zijn. verschrikkelijk. ik hoop dat je het een beetje kan verwerken. en over het bezoek aan de gyn voor het vervolgtraject: ik weet dat het wel een beetje eng kan zijn en dat je er slecht door voelt maar het kan ook juist rust geven.