Helaas, maar zo blijkt het te gaan. Ben blij dat ik over twee weken alweer heen mag sta te popelen.. Manneke en ik gaan ff gezellig uit eten ff gedachtes verzetten en ik kom vanavond wel weer efkes buurten .. Liefs
Pffff meid.. ik weet ook echt niks te zeggen gewoon.. wat een gedoe! wat een klunsen.. sorry hoor.. geen goed woord voor! Hopelijk lukt t met een beetje hulp wel snel!
wat een vreemde situatie tante mars, geniet lekker met z'n tweeen van het eten.... ja, ik heb nu met mijn man overlegt en we gaan dit weekend testen als ik voorheen niet ongi wordt.....af en toe aan de buitenkant van mijn bosten pijn en naar mijn idee is mijn humeur niet altijd stabiel, maar dat kan ik mij ook verbeelden..... ben aan het werk geweest vandaag en moet het weekend ook in de avonden werken. vanavond ook nog weg en morgen lekker uitslapen..kan mij er nu al op verheugen....of morgen een testje doen.....ben zo bang negatief te zijn..... nou dames ik houd jullie op de hoogte... @ sas33 gefeliciteerd geniet er lekker van!
Aaahh, wordt weer helemaal verdrietig als ik dit lees.. 2 jaar geleden is de mijne (precies dezelfde) overleden... hij is 13 jaar geworden.. Was zo gek op dat beestje hè, kon er alles mee.. Steeds als ik nu naar zijn foto kijk moet ik spontaan weer huilen.. Ik blijf hem zo missen, echt niet normaal hoeveel ik van dat beestje ben gaan houden!
We gaan zo die kant op, ffkes omgekleed gedoucht enzo .. Ja dat is dus een Dubieus iets. zoals de gyn van vandaag het zei, ik snap er persoonlijk helemaal niks meer van. Maar kom later weer terug er staat iemand aan me te scheuren .. Tot Later vandaag en anderes morgen Liefs
Ja, ik heb voor dit beestje een andere gehad. Ik had die andere een half jaar, maar was er kapot van toen die overleed. 1,5 maand later had ik een nieuwe (deze dus) Je kunt ze af en toe vervloeken, vooral als ze weer papier aan het kapotbijten zijn, of als ze alles volschijten. Maar je hebt zoveel mooie momenten met zo'n beestje. @ tante Mars: ik zie het al helemaal voor je, Jij staat nog ff wat in te typen, en manlief staat aan je te trekken van: kom nou!
jeetje tante Mars, wat een verhaal weer, lekker vaag allemaal! Echt belachelijk dat ze zo met mensen omgaan, dat kan toch gewoon niet! lekker eten saampjes, geniet ervan!
Tjemig tante Mars, wat een verhaal weer! Hier zijn werkelijk geen woorden voor. *gaat nu snel eten koken, maag rammelt* PS nog geen duivels gespot hier...
zo dames, ik ben weg wij gaan naar de film en morgen moet ik de hele dag werken. oei ik hoop dat ik niet morgen ongesteld word. daar heb ik zo'n hekel aan als je dan de hele dag op het werk bent.
dames, vraag: nu lees ik op een site dat je bij een onregelmatige cycles de langste dag moet aanhouden + 1 dag voor dat je gaat testen: dat zou voor mij pas 5 februari betekenen? Hoe denken jullie hierover? graag jullie advies? groetjes Andrea981
Skatties,, we hebben heerlijk gegeten .. We gaan nu ff Uri Geller kijken en dan vroeg op bed, kijken wat de dag morgen brengt. Vanavond verder even helemaal NIKS. Iedereen bedankt! in ieder geval .. Hugg Lfs
Hallo meiden! Ik ben al een tijdje niet geweest, omdat ik gek werd van mezelf. Maar ik ben nu al een 5 dagen overtijd. Heb verder geen kwaaltjes, alleen dat ik af en toe steken voel en me borsten jeuken, maar ja ik heb dus geen idee of het er iets mee te maken zou kunnen hebben. Gisterenavond een test gedaan maar was negatief. Ik snap er niks meer van :S.
ik ga maandag naar het umcg weer om te kijken of mn cyste's zijn verdwenen en dan kan ik hopelijk met clomid beginnen. ik heb wel het gevoel dat de rechter cyste weg is want eerst zeurende pijn en toen ineens een felle pijnscheut..
oké, goedemorgen dames, ik moet vandaag de hele dag werken en zie de hele dag mijn man niet... willen jullie even met mij meekijken? is dit raar? sorry ik zit helemaal te trillen, maar de test werkte eerst niet toen heb ik een heeeeel klein beetje urine erbij gedaan (wat er nog in het pipetje zat) en toen verscheen gelijk dit!