NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Nou het lijkt mij gewoon hartstikke positief. Ben je overtijd? Ik heb geen idee of ie vals positief kan worden als je er later wat bij doet, maar lijkt me toch niet. Heb je niet nog een test?

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee ik heb helaas niet nog een test. en ja ik ben overtijd maar daar hoort nog een heel lang verhaal bij, dus vandaar dat ik het zo raar vind.

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    he mare waarom besloot je nu weer een test te doen dan had je ineens meer klachten en weet je wel zeker dat je nog steeds in je zelfde cyclus zit en niet een paar weken terug je ei hebt gehad en toen gewoon hartstikke zwanger bent geraakt ik bedoel als dit vals positief is weet ik het niet meer.
    als hij vals positief is lijkt het me heel vreemd namelijk want dan heb je niet 2 hele duidelijke strepen alleen maar vaag volgens mij

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik heb zeker weten een ei gehad. wel in dezelfde cyclus maar dat blee uit bloedonderzoek! ik had ineens enorm pijnlijke borsten. en ze zijn ook groter, nou dat heb ik echt nog nooit gehad. en ik heb primolut genomen om een menstruatie op te wekken maar die kwam maar niet. vandaar dat ik toch getest heb!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

*breekt in* Mare, gauw een digitale test kopen vandaag, dit lijkt heel duidelijk maar dan weet je het helemaal zeker! Gefeliciteerd! *breekt weer uit*

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    mare dit heeft mijn schoonzus ook gehad en die bleek ook zwanger niet meer primolut gaan slikken

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    MAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...... DUSSSSSSSSSSSSSS

er staat wel in de bijsluiter.. exact 4 druppels, maar dit is wel heeeeeeeeeeeel erg TWEE ROZE STTREPEN..

idd DIRECT digitale gaan doen..

OOOOOOOOOWWWWWWHHHH.. wordt er helemaal hyper van zeg....

jemig..... hoe kan dit nu weer.....hihihihiihi...

Wat een omschakeling zeg...

heeel bijzonder.. ik duim me suf voor je..

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Tante Mars..

ONGELOFELIJK zeg.. hoe kunnen ze nu eerst een zw.schap bm zien van 12 wk en een paar dagen later is er ineens niets meer te zien.. dat kan toch niet..?!

er is iig een fout gemaakt.. van een gyn en die zou ik zeker ff HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl streng toespreken.. dit is toch ronduit schandalig zeg...en die reactie ook nog.. nou ja.. ongevoelige botte l*l

meid..Hele dikke knuffel....

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Jeetje Mare... tja ik weet er ook niks anders van te maken dan dat dat toch echt 2 streepjes zijn hoor... hup naar de winkel! Spannend... *duim duim duim*

Tante Mars... wat een onbehouwen reactie zeg... super dat je zo vooruit kijkt naar het vervolg hiervan! Succes!

10. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik mag op rood, sta op 30 januari.

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mare! heb je nog een nieuwe test? Jee ik wil absoluut niet juichen, maar dat zijn duidelijk 2 streepjes... Ik lees nog steeds hier mee en zal je zeker nog even volgen mare.... Ik kan je n ualleen maar succes wensen... en ik duim heeeel hard voor je..... *hug*

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    mee eens! dit is niet meer normaal!
    Ik heb je verhaal nog eens door gelezen.
    Ze zien niet zomaar 12 weken zwangerschap, vruchtwater en een placenta.
    Ik vond je eerste bericht moeilijk te geloven sorry! niet voor jou of zo.
    de artsen hebben je behoorlijk wat onzin verteld. Dit is triest.
    Of er klopt wat niet.
    Medische gezien is je eerste verhaal bijna onmogelijk, En je 2de wow die over treft het nog eens.
    Mijn baarmoeder is nu al flink wat centimeters gegroeit bij 9 weken en 12 weken komt die boven je schaambeen uit dan is die echt groot.
    Als je daar het verschil niet van ziet als arts zijnde dan moeten ze stoppen.
    Sorry ik zeg het gewoon ik twijfel. En ik hoop met al mijn hart dat het niet zo is ,

13. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    hallo, nog steeds geen rood, maar wel werd ik heel misselijk wakker. Nog steeds negatieve test. Zo nu en dan buikkrampen wat lijkt op ongesteldheid mar niks te bekennen...

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mare, ik heb zelf ook die test gedaan zondag toen was die negatief en heb er zelf meer urine op gedaan maar er kwamen geen strepen . :) ..

Nog een test nog een test want je leest vaker verhalen dat door primoluut de ongi weg bleef en ze toch zwanger waren.

Ik duim heel hard voor je ..

Knuff en werkse (daar ben je nu )

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb dus het gevoel dat ik hier zit te liegen :confused: :oops: .
    Ik snap het ook allemaal niet meer, mijn moeder die brhoorlijk wat echo's heeft gezien is er nog steeds raar van want er zat echt wat..
    Ik heb geen bloed verloren helemaal niks. Heeel appart.

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    denk niet dat slaapzak dat bedoelt tante mars.. juist niet.. denk dat ze het zo idioot vind van de artsen..

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    mare........ow.. waarom moet je nu vandaag werken.. tsss...

18. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ik vind het erg als ze mensen iets wijs maken wat niet zo is.
    Vind het echt een bizaar gebeurtenis..
    wens je het beste toe.

19. Femya

Femya Niet meer actief

Oh ik dacht ik kijk even op de laatste dag van januari, jeetje Mare, dat is wel erg positief. Oh wat spannend meid! Misschien is het handig om zo'n zwangerschapstest met indicator te halen waarop staat hoe lang je zwanger bent. Oh zou het echt zo zijn, ik zou het helemaal super voor je vinden.

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mare.. nou ja.. zit nog steeds met ongeloof naar je test te staren.. das toch ook bizar zeg... maar wel ongelofelijk GE-WEL-DIG! kan me gewoon niet voorstellen dat dit komt omdat je er teveel urine op gedaan hebt.. dan zou je eerder een negatief resultaat krijgen lijkt me..maar goed..

ben superbenieuwd wat een volgende test doet!

Deel Deze Pagina